3/12/2018

3/12/2018

HOT: Wykropkowane / Spotted...

Jak się już pewnie domyślacie, 
to kolejne wyzwanie grupy Phenomenal Us !
Grochy uwielbiam od zawsze!
Miałam w planach coś zwariowanego...
Ale zdrówko pozwoliło tylko na coś statecznego i grzecznego...
Perły mi się rozsypały...
...  na bluzkę...  ;) 
Pewnie dojrzałyście w tle 
moją siostrzyczkę Tarunię :D
Tutaj KLIK zostałyśmy siostrzyczkami:))
Tarunia 
zapragnęła dołączyć do naszej grupy! :D
Chyba ją przyjmiemy?
Jak myślicie?:D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tarunia
Sukienka z apaszki - Sh 
Ja
Sweter - H&M 
Bluzka - Broadway (od Oli Lumpoli :))
Spodnie - Mustang
Buty - Carvela, Sh
Perły - butik
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#phenomenalus #phenomenaluschallenge 
#phenomenaluswykropkowane #phenomenalusspotted
WYKROPKOWANE w komplecie :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bardziej szalone wersje grochów poniżej...
Bo kropki lubię od zawsze :D
 Oby do wiosny.. i lata...:))

49 komentarzy:

  1. No prawdziwie wykropkowana Fenomenalna z Ciebie, sama radośc patrzeć na wszystkie Twoje propozycje. Normalnie nie wiem, na czym oko zatrzymać. Te miętowe kropki z perłami... no miodzio..ale reszta też czad. No i Twoj usmiech piękny do tego, doskonałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo grochy uwielbiam!
      A ta bluzeczka jest taka słodka, że nie mogła się nie spodobać...Taka podstępna jestem:D
      Dziękuję serdecznie Aniu!!!

      Usuń
  2. Ale cudnie Ci w tych wszystkich kropkach i grochach, w tej białej tubie pod szyję po prostu BOSKO!!!! Nie mogę oderwać oczów mych :)) Dziś też cudnie w tych spodniach co nogi robią bez końca :)) Tarunię bierzemy jasna, bo piękna z niej dziewczyna i widać, ze ma gust :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białą tubę oddałam siostrze:D Teraz ona będzie się nią cieszyć;)
      U mnie już się nabyła:D
      Portki są idealne dla takich małych kaczuszek jak ja:D Nie wiem czemu niskie dziewczyny boją się takiego kroju:D
      A Tarunia powiedziała, że jeszcze wystąpi w jakimś wyzwaniu:D
      Hahaha :D Dzięki Ola!!! I za bluzeczkę:*
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Rety jak groszkowo i jaka kolorystyka :) Mam parę groszek ale nie aż tyle :P A spodnie marzenie !!!
    Wszystko mi się bardzo podoba a buty beżowe bardzo ciekawe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu uwielbiam groszki:D
      A butki niecałe 30 zł kosztowały:D
      Serdecznie dziękuję!!!

      Usuń
  4. Edytko kochana, każda Twoja groszkowa propozycja jest świetna i wcześniejsze i dzisiejsza. Jestem zachwycona, sama lubię groszki od najmłodszych lat :)
    W sukienkach, bluzeczkach, czy spodniach groszkowych - we wszystkim ślicznie, ślicznie, ślicznie :)
    A Lalunia - Tarunia słodka.

    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu!!! Groszki, to mój chyba ulubiony wzorek:D
      Nie mogę im się oprzeć:D
      Tarunia musiała wystąpić! Jest taka śliczna, że żal ją w zamknięciu trzymać:D
      Buziaki!!!!

      Usuń
  5. Jak miło widziec, że wracasz do formy. Mam nadzieję, że w Zusie wygladalaś mniej efektownie. Mała Tarunia też śliczna. Edytka , groszki to Ty. Oczywiście frędzle też. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D W ZUSie ciut mniej...Ale makijaż zrobiłam;)))
      Rzeczywiście, chyba mi te groszki pasują...I frędzle:D
      Dziękuję Danusia!!!

      Usuń
  6. Jak już sobie znalazłam moją ulubioną, to zobaczyłam te spodnie w kropki i zupełnie mi wszystko popsułaś hahahah . Żartuję - świetne pomysły - sweterek w kropki z bluzką w kropki dla mnie idealnie. Sukienka w te wielkie grochy przepiękna !!! Kocham takie duże wzory :))) . Super :))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D To prawda, że te spodnie są przesłodkie!:D
      Tyle już miałam tych stylówek z kropkami, że nie chciałam przesadzić ;))
      Dziękuję!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  7. Kropki są stworzone dla Ciebie:)))obydwie z Tarunią wyglądacie ślicznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj podziwiam Cie dziewczyno, masz siłę i na dokładkę wcale po Tobie nie widać, że coś...Delikatna kropkowa bluzeczka jest taka słodka, że ho ho :) Fajne przypominjaki. :) Bardzo lubie takie zestawy, super spodnie!!! Trzymaj się dzielna dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe:D Bo wszystkie obrażenia ukryte...;) No i trzeba być twardziochem!:D
      Dzięki Lila! Daję radę!
      Cieszę się, że Ci się spodobało:))

      Usuń
  9. Edytko, ale masz tych cudnych kropek i we wszystkich wyglądasz obłędnie, jak gwiazda filmowa. Pięknie i Tarunia też wygląda stylowo i cudownie. Buziaki dla was obu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Dziękuję Jolu!!! Obie z Tarunią bardzo się starałyśmy:))
      Dziękujemy! Buziole!!!

      Usuń
  10. Cudowna jesteś Tato i Twoja Tarunia również !!! Jak widać kropki rządzą od zawsze u Ciebie ale i u mnie ich nie brakuje. Wszystkie kropkowe stylóweczki nie mają sobie równych !!! Pięknie wyglądasz kochana i widzę, że już nabrałaś trochę rumieńców, więc zdrówko powraca. Buziaczki... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze groszki lubiłam! Pod rozmaita postacią:)))
      Dziękuję serdecznie Krynia!
      Codziennie jest lepiej! Oby do przodu!
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Pięknie Ci w tych kropkach, błękitna bluzeczka jest prześliczna :) Wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie! Bluzka z bufkami jest fikuśna i genialnie, że dobrana do dżinsów. Takie retro (no bo i butki takie w stylu) mocno uwspółcześnione. A koooolorek jej... LOVE <3 Całość nieprzekombinowana, w punkt!!! ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D I zgrałyśmy się kolorystycznie:D
      Retro po mojemu...i cieszę się, że mi wyszło... Bo pomyślałam, że może za mało wykombinowałam;))
      Dzięki wielkie!!!

      Usuń
  13. Tarunie przyjmujemy. Należy już do nas...
    Bluzeczka w delikatnym kolorze, bardzo twarzowa a spodnie...nogi do nieba...
    Wszystkie Twoje kropkowe propozycje super, wykropkowana dziewczyno...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Tarunia pewnie się jeszcze na blogu pojawi! I w wyzwaniach:)))
      Basiu, te portki mają taki myk...za długie są:D No i przy obcasach dają co trzeba:D
      Dziękuję kochana!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  14. Witaj sliczna Kropeczko!!!
    Wszystkie Twoje kropy są w kazdym wydaniu cudne!! Glowna metamorfoza bardzo mi sie podoba. Wcale nie trzeba duzo aby bylo pieknie i z klasa i na temat! Brawo! Slicznie wygladasz Taro!😍
    Buziaki ogromne😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może troszeczkę mało zaszalałam tym razem..ale przynajmniej inaczej niż wcześniej:D
      Dziękuję Małgosiu kochana!!!
      Buziaczki z całego serducha!!!

      Usuń
  15. oh! grochy są cudne! też je lubię :) Zapraszam do mnie :0

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie mogę się zgrać z harmonogramem zabawy ale może znowu się uda:-) Tak np. dzisiaj mam bluzkę w groszki( widać na IG)ale to szybkie zdjęcie z tel. rano. Przez tą chorobę wszystko mi się powywracało :-)
    Bardzo mi się podoba ta biała sukienka w czarne koła. Śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na następne wyzwanie musi Ci się udać!:D
      U mnie tez wciąz coś się wyprawia... Takie życie...;))

      Usuń
  17. Grochy cudowne, a ostania sukienka wprost powała, za rzadko ją pokazujesz, a wyglądasz w niej genialnie. Wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka juz parę razy była, więc nie chciałam robić z niej powtórki:))
      Jest świetna, to prawda!

      Usuń
  18. Dobrze Cię widzieć w dobrej formie. W kropeczkach Ci bardzo twarzowo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu:*
      Jeszcze całkiem do formy nie wróciłam...ale pomalutku do przodu:))
      Buziaki!!

      Usuń
  19. Kurdę, ja to jestem gamoń jednak, teraz gdy jednak znalazłabym coś w szafie na tą akcję, to przegapiłam termin grrrr
    Grochy uwielbiam- a ostatnio ( nie wiedząc jeszcze o tej tematyce) kupiłam sobie nawet jedną fajową bluzkę w grochy, nadawalaby się idealnie, ale znowu nie wezmę udziały grrrr

    Piękne te Twoje grochy kochana <3

    Ale najbardziej przypadł mi do gustu zestaw czerwone spodnie i biała bluzka- był kiedyś na blogu ? przegapiłam go ? :O

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie o to chodzi w tych wyzwaniach, że terminów trzeba pilnować:D

      Zestaw ze spodniami był! Pod KLIKiem jest:D
      Dzięki wielkie!!!!!
      I szykuj się na 19-stego:)))
      Buziole!!!

      Usuń
  20. U Ciebie bardzo dużo uzbierało się tych groszków :-)Każdy zestaw jest piękny i ma w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  21. Perły i buty na jednym zdjęciu, piękne ♥ Szkoda zasłaniać te buty, tak ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki są rzeczywiście śliczne! Nie jestem jeszcze w formie, więc nie za bardzo zaszalałam z tą stylówką...Ale buty juz kiedyś były w całej swej krasie:))

      Usuń
  22. Edytko, ale wykropkowana z Ciebie dziewczyna ... pięknie Ci w tych groszkach, kropkach, pastelach i nie tylko. Co do Taruni to kurcze niech Ci tantiemy zapłacą za wykorzystanie Twojego wizerunku . Kropka w kropkę TARA ... Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Dziewczyny mi uświadomiły, że chyba jestem sławna, jeśli mam swoją Barbie:D
      Dziękuję Beatka! Uwielbiam kropki rozmaite!:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  23. Wow! Bardzo mi się podobają stylizacje. Groszkowe motywy zawsze świetnie się komponują z klasycznymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale kropek zarzuciłaś, nie wiadomo co lepsze. W każdym razie mam bardzo podobną bluzkę jak ta pierwsza tylko moja jest granatowa. Zapomniałam o tym, a mogłam wystawić zdjęcia z wcześniejszych postów. Guła se mnie albo raczej sporo innych zajęć i praca. Nic to, u Ciebie się napatrzę, bo jest bardzo fajnie i ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasami już zapominamy co mamy na tych blogach:))
      Dzięki Ewa!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger