11/24/2017

11/24/2017

Bal Lalek, czyli co dwie Tary, to nie jedna!

Szaleństwo!
Jest nas dwie!
Dacie radę to wytrzymać?!
Przedstawiam Wam Tarunię!
Przyleciała do mnie zza morza.
Podarowała mi ją  Jola ... poetka, romantyczka,
 wielbicielka stylu retro... i lalek...
Dziękuję Jolu raz jeszcze!😘
Taruni mieszka się u mnie doskonale!
Dzisiaj zaszalałyśmy!
Wszak przed nami karnawał!
Nowa suknia dla Taruni być musiała!
Z kawałka koronki powstała😊
Chyba zakasowałybyśmy każdy bal!😋
Aby łatwiej było nas rozróżnić,
 moja róża powędrowała na suknię ;)
...która powstała z halki
 i kombinezonu tutaj KLIK w nim balowałam ;)
To zaczynamy Bal Lalek! 😊
Tym razem w domu;)
Ale jeszcze, to sobie odbijemy;)
Jak nie na tańcach, to na wakacjach:D
Fot. Ja sama:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Barbie - od Joli 💓😘 KLIK
Sukienka balowa - szyłam ja:))
Kwiat - kolczyk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kombinezon - nn , tu KLIK na balu:)
Halka - allegro, była TU i TU 
Buty - Mohito
Kwiat - H&M
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

38 komentarzy:

  1. Jakie piękne są obie Lale <3 Jakie piękne stroje i czarne sukienki, nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Cię ta Jolka obdarowała, miałaś chatę pełną chłopów i byłaś rodzynką, a teraz masz z kim poplotkować i co najważniejsze postroić się pięknie ☺ Zazdroszczę, mnie czasem smuci to samotne strojenie ☺ Buziaki dziewczyny mniejsza i jeszcze mniejsza ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie! I wczoraj siedziałyśmy sobie we dwie... Oba moje chłopaki na wyjazdach...;)
      Ola, musisz sobie taka lalę sprawić...:D
      Buziaki od nas!!!!

      Usuń
  3. Edytka tak pięknie, że aż patrzę i patrzę...Jakie cudne kiecki, ale Tara ma dobrze, ma siostrę i to tak samo piękną. To się nazywa fart, że się odnalazłyście, od razu zauważyłam niesamowite podobieństwo. Ja powiem tak: Pierwsza Polka czyli Edytka nasza, która bez operacji plastycznych jest podobna jak kopia do Matelowskiej lalki. Edytka post mistrzostwo, wyglądacie olśniewająco buziaki macie i uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, Tarunia czekała długo na swoje Wielkie Wejście na bloga! W końcu się doczekała!
      Baaardzo się cieszę, że ją dla mnie odnalazłaś:D Dzięki niej będę wiecznie młoda:D:D

      Hahaha:D Dlatego jestem podobna, bo ta lala jest zwariowana i naturalna:D
      Pasujemy do siebie!
      Jeszcze nie raz ją wystroję po mojemu:D
      Dziękuję Jolu!!!!!
      Buziaczki od nas!!!!

      Usuń
  4. Jesteście obie słodkie:), a kwiatki doskonałe, te turkusowe - idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Wy jesteście piękne lale :)) Aż miło popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz prześlicznie! Fantastyczna sukienka i baaardzo twarzowa fryzura. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu!!!:*
      Wszak Bal Lalek...postarałam się:))

      Usuń
  7. Hej!!! Ja też chcę taką lalkę :D!!!
    Prześliczne jesteście obydwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka, gdybys pokręciła włosy, to mogłabyś zostać siostrą Taruni:D
      Dziękujemy!!!

      Usuń
  8. Wyglądasz cudownie w tej pięknej sukience :)Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Identyczna jest:) Super sprawa dostać tak podobną lalkę, nawet ubrania się zgadzają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Postanowiła zrobić jej odpowiednie Wejście na bloga:D

      Usuń
  10. Taaak??? To lalka??? A ja myślałam, że siostra bliźniaczka :) :D :)))) hahahah
    Nooo cudnie ją ubrałaś, ale najpiękniej siebie !!! A w butach się zakochałam na umór !!! Przepiękne. Już widzę ten karnawał, skoro już teraz się szykujesz, to chyba wykupiliście bilety na wszystkie imprezy :P hihih Och Ty baletnico :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah:D Dlatego dla ułatwienia zmieniłam umiejscowienie róży;))

      A te buty są naprawdę fantastyczne!Sama się nimi zachwycam! Ale mi się trafiły! O ile pamiętam za 49 zł:D

      Co do imprez, to ja bym wykupiła bilety na każdą, ale jak na razie pierwsza mi przepadła...Nie układa się za bardzo w tym kierunku;))
      Ale jeszcze pobaluję!:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. No nie... dajecie radę wszystkim:))Ty wyglądasz pięknie a Tarunia dzielnie Cię naśladuje:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakasowałyśmy blogosferę;)))
      Dziękujemy Reniu!!!
      Pozdrawiamy:D

      Usuń
  12. Edytko, lepiej trafić nie mogła!!! tylko Ty ją mogłaś tak "ugościć" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze ma ta Twoja Tarunia, szczęściara...
    Obie pięknie wyglądacie /tylko balować, nawet w domu/.
    Pozdrawiam cieplutko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dbać żeby dobrze się u mnie czuła:))
      Dziękujemy!!!! Buziaczki!!!

      Usuń
  14. Niesamowite podobieństwo. Fajnie , że się odnalazłyście. Hihi
    A tak serio to uwielbiam Twoje podejście do życia. Buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Gdzieś mi się ta siostra zagubiła w świecie:D
      Dzięki Grażynka! Jesteś kochana!
      Buziaki!!!

      Usuń
  15. Jesteś, nie - błąd, jesteście niesamowite i niepowtarzalne.
    Znów wywołałaś, błąd, wywołałyście uśmiech na mojej twarzy. :) :)
    Uwielbiam Cię, błąd, uwielbiam Was!!!
    Buziolki Śliczniotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Basiu i bardzo się cieszymy!!! Każdy Twój uśmiech, to promyczek dla nas:D
      Dla mnie przede wszystkim:*
      Ściskam Cię z całych sił!!!
      Buziaczki:*

      Usuń
  16. Podobno każdy ma swojego sobowtóra. Ty swojego odnalazłaś w lalce :D Podobieństwo uderzające, szok!
    Moja lalka siedzi w swetrach, bez makijażu, w nastrojach nieblogowych, nie pozwala się obfocać i pokazywać na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ;D Dzięki niej będę wiecznie młoda :p ;)

      Moja, to gwiazda...ma to po mnie;)))

      Usuń
  17. O rany, ktoś Ciebie widział na żywca i zrobił lalę, kopię!!! Niesamowite i jak ją ubrałaś w podobne ciuszki to po prostu siostry bliżniaczki, ale mi się podoba!!! Jaki fajny pomysł, Ty Edytko wyglądasz zjawiskowo i wyruszaj śmiało na bal!!! Cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Być może tak było;))
      Bal mam nadzieję, że jeszcze będzie... Bo mus się jest wytańczyć chociaż raz w roku:D
      Dziękuję Lila!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger