2/08/2019

2/08/2019

Mój ciuchowo -stylowy wieloletni "czelendż" :D

Pomysł na  wpis, podsunęły mi dziewczyny z grupy Fashion Dolls Police
do której mam zaszczyt należeć :D
Pod wpływem ostatniego szału na instagramie
 na "10letniczelendż", zadały  pytanie:
Jak się zmienił nasz styl na przestrzeni lat.

 Hm... No i właśnie...
Okazuje się, że mój, to się chyba nie zmienił😎

 Począwszy od lat 80-tych...do teraz...

1. Wciąż lubię maxi kiecki i kapelusze:D
Tylko rzadziej noszę te z liści... 
No i skarpetek do sandałów dawno nie zakładałam😂
2. Wciąż wciskam się w podarte dżinsy!
Tylko wielkość dziur zmalała 😜
 3. Nadal lubię retro, a w tym baskinki.
Biedna ta moja krawcowa była, bo ołówkowa, 
żakiet z baskinką i biała koszula z rękawami Bacha,
 to było naprawdę dla niej wyzwanie 😱
Ale na maturze musiałam jakoś wyglądać😋
Getry w paski plus ten żakiet ,
 to była wersja na luzie😜
4. Wciąż lubię panterkę i ołówkowe :))
Tylko afro już mniej😂
5. Dżins jest u mnie non stop!
 Nic mi się w tym względzie nie zmieniło.
A co gorsza, wciąż trzymam stare ciuchy
 i co jakiś czas wietrzę je na sobie😈
6. Niezmiennie od lat, miniówy zakładam!
Chyba naprawdę dzidzią piernik się stanę! 😜
Taa... wciąż mam tę bluzkę, dżinsówkę..
i kapelusz oczywiście!
 W młodości marzyłam o kurtce z frędzlami!
 Nie zmieniło mi się
 po latach :D
Zawsze też miałam ochotę na dzwony :D
I też je sobie sprawiłam!
Bo wiecie...
Ja Szafiarką jestem od zawsze :D
Tempus fugit... 
A u mnie bez zmian, jeśli chodzi o ciuchy 😋
 Lubię wciąż to samo, na równi z tym czego nie lubię:p
 A przepraszam! 
Jedna zmiana jest, a nawet dwie!
Zrudziałam  i polubiłam zieleń! 😊
Rudzielcem chciałam być od 30-stki, 
a odważyłam się nim zostać dopiero po 40-stce :))
A zieleni nie trawiłam dokąd nie zrudziałam;)
Czyli nie jest ze mną tak żle 
i całkowitym betonem stylowym nie jestem...
Jakiś postępów dokonuję... 😜
 KLIK 2009                                                                     KLIK 2018

37 komentarzy:

  1. Kochana, dla Ciebie czas się w miejscu zatrzymał. Musisz bardzo uważać. Prędzej w Ciebie pierdalnie auto na pasach niż potrąci Cie rydwan czasu. Buziaki królowo Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Pierdalnięcie już zaliczyłam! Czekam na ten rydwan! :D :D :D
      Hahaha :D
      Dzięki Danusia!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  2. O mamciu ale Ty się przez te wszystkie lata wcale nie zmieniłaś:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D TRoszeczkę się zmieniłam ;) :D
      Buziaki Reniu!!!

      Usuń
    2. Tak, to prawda zmiany są minimalne aż nie do uwierzenia. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    3. Największe na twarzy niestety, ale foty w makro nie wrzucę;))

      Usuń
  3. Podsumowanie super a styl i uroda bez-zmian. Kolor rudy idealny dla Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, nie ma co, trzymasz się bardzo dobrze 😊 oby tak dalej, pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo jak Ty :D!!! Jesteśmy szafiarskimi duszami pokrewnymi:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest niemożliwe, żeby się praktycznie nic nie zmieniać i ciągle tak młodo wyglądać. Ty chyba jesteś zakonserwowana w czasie. Nie wiem co w tym celu spożywasz, ale wiem że też to chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Duuużo niezdrowych rzeczy spożywam:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  7. Edytka, wtgladasz od lat pieknie. Jestes jak wino!!!!
    Widać zmiany ale tylko na korzyść😍😍
    Cudnie z Tobą dojrzewać Kochana!!!🤩🤩🤩
    Buziole i tak trzymaj!. Dzidzia piernik Ci nie grozi, w mini mając 75 lat i 80 i wiecej bedziesz czaderska!!!
    No! Całusy😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki Małgosiu, że z takim poślizgiem odpowiadam, ale znowu mnie choróbsko dopadło;)

      Przyznaję, że na razie dojrzewanie wychodzi mi dobrze:D
      Ale, to dlatego, że zawsze byłam za szczupła i przytyłam po 40-stce...no i wypełniło się co trzeba;))
      Buziaki kochana!!!

      Usuń
  8. Ty się nic a nic nie zmieniasz, figura ciągle idealna, urody też Ci nigdy nie zabraknie! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotka!
      Tylko na zmarchy rady nie ma;))

      Usuń
  9. Hahaha ale świetne zestawienie! Jak widać - wiele ulubień z przeszłości zostało z Tobą aż do teraz - fajnie!!! :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, ze ja mam tak samo. Lubię te rzeczy i fasony, które i kiedyś lubiłam. Też mam zapasy ubrań sprzed lat i cieszę się, że je zostawiłam. Piękna ta Twoja spódniczka jeansowa. Zresztą wszystkie zestawy sprzed lat ciekawe! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem jedyna, a na dodatek w takim wspaniałym towarzystwie!!!
      Dziękuję Madziu!
      Buziaczki!!!

      Usuń
  11. Świetne te podsumowanie. Edyta czas stanął w miejscu....buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko cudowny post. Ty się nic kobieto nie zmieniasz :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszeczkę się zmieniam...;)))
      Dziękuję!!!
      :*

      Usuń
  13. Rewelacyjne podsumowanie.:)
    A jak stwierdzam, że się zmieniłaś: Jesteś jeszcze piękniejsza, bardziej ponętna i seksowniejsza.:)
    Cudne fotki.
    Moc pozdrowień i buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, hahaha:D Bo przybyło mi po 40-stce kilka kilo i rzeczywiście wypełniło te kobiece miejsca:D
      I sama przyznaję, że na plus mi to wyszło;)
      Dziękuję!
      Buziaczki!!!!

      Usuń
  14. Mało tego , że jesteś ekstra to jeszcze do tego wcale nie nadgryzl cię ząb czasu i co ja mam zrobić? Nie mogę sobie nawet na zazdrość pozwolić bo mnie pożre całą. Uwielbiam cię. Szpaniala babeczka jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helenka, pyska nadgryzł niestety:D Nie ma zmiłuj:D
      Hahaha :D Dzięki kochana! Buziole!!!

      Usuń
  15. Mało się zmieniasz, cały czas ten sam uśmiech i ta sama figura. Styl też mało się zmienił mimo, co tu dużo mówić, upływu lat ha!ha! Od dawna chodzi za mną wpis, a właściwie cały cykl, mody w poszczególnych dekadach od lat 70-tych, bo wcześniejsze lata ciuchowo mało pamiętam. Moda poszczególnych dekad ogólnie, książkowo opisana i w moim wydaniu. Może w tym roku to zrealizuję, parę zdjęć mam więc nie będę tylko opisywać ale trochę też pokażę. Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bo ja taki szczeniacki wygląd mam:))
      A taki wpis zrób koniecznie!!! Fajny pomysł!
      Buziaki!

      Mało rozgadana jestem, bo choróbsko mnie wciąz trzyma;)

      Usuń
  16. Bo grunt, to być wiernym sobie. I ciuchy to fajne narzędzia, żeby to pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to tak ..... jesteś jedną z tych IRYTUJĄCYCH osób, które sie w ogóle nie zmieniają !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I tyle :) :) :D :D :D
    A poza tym .... przepięknie i teraz i ... za młodu ;)
    Kisses - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Na dodatek zawsze chudą i obżerającą się :D
      Dziękuję Margosiu kochana!!!!
      Buziaki!!!!

      Usuń
  18. Faktycznie sama odzież raczej dla każdej kobiety czy również dziewczyny jest niezwykle ważna. Muszę przyznać, że ja również chętnie zamawiam ciuchy od https://plnylala.pl/ gdyż akurat je po prostu najbardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger