5/21/2018

5/21/2018

PHENOMENAL US - Challenge 14

Folk to nie obciach/Always Funky Folk Ideas
Zawiesiłam czerwone korale na torebce
 i wybrałam się na poszukiwanie dmuchawców 😊
Wiosna w pełni, kwiecie pachnie...
Aż chce się żyć i uwieczniać te magiczne chwile... ;)
 Jak widać, tutaj jeszcze mniszki  kwitną :D
Podobno można z nich zrobić miodek...
Mnie dobrze wychodzą wianki :D
 W porośniętym bluszczem lesie...
... ani jednego dmuchawca... ;)
 Nie zważając na atakujące komary,
 mające sobie za nic mą kunsztowną, folkową stylizację...
Brnęłam uparcie w gąszcz ścieżek :D
 Nareszcie 
zaczynają się pojawiać!

 W końcu są! 
W pełnej krasie! :D
 Lećcie i rośnijcie na zdrowie!
A ja sobie odpocznę :D
 Popodziwiam widoki :))
A może by tak jeszcze
podjechać nad Wisłę...
 Warto było!
Dmuchawcowy raj został odkryty!

Podelektujmy się więc tą chwilą :))
I nacieszmy dmuchawcami,
 zanim rozwieje je wiatr...
Albo wykosi, 
jakaś podskakująca blogerka !!! 😱😜😂

Fot. Mąż :))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Korale - bazar
Torebka - NN
Spodnie - Tk-maxx
Bluzka - NN, sprzed 15-stu lat :))
Buty - Lasocki
Okulary - od teściowej:D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

52 komentarze:

  1. Dmuchawce sa śliczne, ale Ty milion razy śliczniejsza:). Cudne korale, cudne haftowane dżinsy, i super bluzka - obciachu nic a nic, a folku w sam raz:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!!!
      Dżinsy trafiły mi się jeszcze zimą...Nawet tego wyzwania nie było w planach :D

      Usuń
  2. Idealnie. Absolutnie w Twoim stylu. Piękne zdjęcia i piękna Ty. Ja improwizowałam. Miałam inny plan, ale nie dotarłam do punktu przeróbek krawieckich, bo mi się kręgosłup zepsuł. Chciałam chustę na spódnicę przerobić i chyba pomysł zrealizuję. Na nowo dzięki Wam polubiłam ten folk.Buziaki Królowo Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Pomysł z chustą tez byłby super! Ale Pyza dała radę:D
      Dziękuję Danusiu!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Wyglądasz cudnie:)))bardzo mi sie podoba taki folk:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylizacja do pracy idealna :) Mnie to trochę poniosło a tym zadaniem hehe. Ja już z mniszka zrobiłam syropy tak więc jestem przygotowana. A plener cudny przy tych dmuchawcach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że do pracy dałaby radę:))
      A w dmuchawcach, to już w ogóle jest super - taka nieskromna jestem;))

      Ja syrop z cebuli robiłam:D Czyli coś tam czasami zdziałam:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  5. Folkowo pięknie, ale dodatkowo romantycznie i baaardzo zmysłowo. Zdjęcia w dmuchawcach - bajeczne :)
    Moc folkowych buzioli Ślicznotko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja lubię takie romantyczne ujęcia i plenery:)))
      Cieszę się Basiu, że tak Ci się spodobało!
      Buziole z serca!!!

      Usuń
  6. Uroczo w tych dmuchawcach.
    Torebusia śliczna, świetne spodnie i bluzka.
    Zdjęcia zachwycają kochana.
    Folkowa dziewczyno...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dmuchawce, to trafiły mi się jak ślepej kurze ziarno:D
      Dziękuję ślicznie Basiu!!! Też w imieniu męża, bo to dzięki niemu są te fotki:D
      Buziaki!!!

      Usuń
    2. Co byśmy zrobiły bez tych naszych kochanych mężusiów ha!ha! Mamy ładne zdjęcia /dzięki nim/.

      Usuń
    3. No właśnie... Czasami są przydatni;))) hahaha :D

      Usuń
  7. Edytka nie chodź do lasu, bo kleszcze atakują, a dmuchawce przecudne. Cała stylizacja i fotki mi mistrzostwo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka, od razu po tym spacerze weszłam pod prysznic! Bo na dodatek cała w nasionach dmuchawców byłam:D
      Dziękuję!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. ALE ZDJĘCIE !!!! Ty i dmuchawce - coś przepięknego !!!!! Inne też super, ale to jedno jest najzwyczajniej przepiękne :)))) A stylizacja ... folkowe akcenty w Twoim wydaniu przekonały mnie do tego stylu, który jakoś zawsze omijam. Cudownie wszystko połączyłaś. Śmieję się, bo od dwóch sezonów mam w poczekalni post, w którym torebka wystrojona w korale odgrywa główną rolę hahaha. Super :)))))) Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, to zasługa męża! Tylko w dmuchawce nie chciał wejść! Cwaniaczek..z daleka strzelał:D

      Hahaha:D Jak my często idziemy tym samym tokiem myślenia...Jak nie Marilyn, to korale na torebce:D
      I cieszę się, że polubiłaś troszeczkę ten folk...i to dzięki mnie:D

      Dziękuję serdecznie!!!
      Buziole!!!

      Usuń
    2. dokładnie - jak nie Marilyn to korale ;)

      Usuń
  9. To ja byłam pewna, że u nas dużo jest tych dmuchawców i już chciałam Cię zapraszać, jednak gdy dotarłam do ostatnich zdjęć, zwątpiłam- aż tylu dmuchawców w jednym miejscu chyba nigdy nie widziałam aaaaa :O

    Bardzo podoba mi się ta bluzka <3
    i śietny pomysł z tymi koralami do torebki- myślałam, że to już tak było oryginalnie kupione hehe trzeba było nie pisać :P
    Marzy detal, a jak zmienia daną rzecz <3

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Dla mnie, to też był szok, ta łąka:D

      Bluzka stara jak świat, ale przydaje się co jakiś czas...Jednak nie warto wyrzucać niektórych ciuchów:D

      Korale polubiły się z torebką naturalnie:)))

      Buziaki!!!

      Usuń
    2. Fajnie, że tchnęłaś drugie życie w tą torebkę <3

      Oczywiście, że nie wyrzucać, ja to mam manię "chomikowania", która wlaśnie w takich momentach wychodzi mi na dobre :D hihihi

      Usuń
  10. Bardzo kobieco wyglądasz w tym zestawie. 😍 Pozdrawiam serdecznie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:))) Okoliczności przyrody bardzo mi pomogły:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Utonięta w dmuchawcach wyglądasz nieziemsko, cudnie fikasz na łąkach, Twój folk jest uroczy i jakby dyskretny,a pomysł z torebkà i koralami hicior, wygląda to bosko!!!Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tu nie fikać po takiej łące! :D
      Hehehe, korale miały iść na szyję...ale że nie lubię zbytnio wisiorów wszelakich, to poszły na torebkę:))
      Dziękuję!!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  12. Edytko super, pięknie, fascynująco, niesamowicie...Stylizacja: oczu nie można oderwać tak pomysłowa i piękna i do tego te dmuchawce ech , buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, pomysł z dmuchawcami sam się narzucił... Nie można było ich nie uwiecznić:D
      Dziękuję!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  13. Edytko w cudowny i niezwykle subtelny sposób ogarnęłaś temat :) Bluzeczką się zachwycam :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne zdjęcia w tym mlecznym polu :-) Kolejna cudna bluzka którą widzę. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka stara jak świat, ale jak widać nieśmiertelna:))
      Dzięki Grażynka!

      Usuń
  15. Zazdroszczę bluzki! A tzw. Pan Mąż widać przydaje się świetnie jako fotograf ;-) pozdrawiam Waszą szaloną dwójkę serdecznie ;-)

    Blog szafiarski Oleczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma smykałkę do zdjęć, szczególnie tych w plenerze:))
      Dzięki wielkie!!!

      Usuń
  16. Dotąd tylko podglądałam, ale teraz muszę skomentować bo się uduszę. Taro wyglądasz cudnie, mega seksownie i patrząc na Ciebie aż chce się żyć. Pozdrawiam i przesyłam serdeczności. Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do komentowania i jak najbardziej do zaglądania:))
      I z serca dziękuję za takie miłe słowa!!!
      Cieplutko pozdrawiam:D:*

      Usuń
  17. Edytko bardzo ciekawe połączenie,spodnie mega cudowne,koturny i torebeczka dopełnia look.Zostawiam całuski i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dmuchawce, latawce...trala la la (lubiłam tą piosenkę), świetne zdjęcia. Ty w tym folkowym zestawie taka urocz i romantyczna :) Gatki z tym haftem są do podkradzenia!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gatki wpadły mi w oko jeszcze zimą! Przydały się:)))
      A dmuchawce, to tez traf :D
      Dzięki Lila:D

      Usuń
  19. No i jest folkowo i bardzo ładnie, kobieco, romantycznie :)) Śliczna bluzka i super pomysł z koralami ☺🌺🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na szyi nie bardzo coś lubię, więc padło na torebkę:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  20. O, lubię bardzo takie bluzki! I drewniane korale! I fajne wersje folko-współczesności! Wyszła Ci codzienna-niecodzienna ekstrastylówka! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Czasami mi się uda coś fajnego wymodzić:D
      Dzięki!!!!

      Usuń
  21. Edytko, te spodnie są super. Kurczę, przeglądam te 'wyzwaniowe' stylizacje, każda inna i każda piękna. Te spodnie są trafione no w punkt. Cała 'puszka' inspiracji i pomysłów :):):)!! Mama podobną bluzeczkę z Orsay, też chyba z 2003 czy 2004 roku, widać moda znowu zatacza koło - co modne 15 lat temu wyprowadzić z szaf na spacer :D! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie fajne w tych wyzwaniach, że jest taka różnorodność na jeden temat! Dziewczyny genialnie wymyśliły tę akcję!:D

      Portki, to mi się przypadkiem trafiły! W TkMaxxie, rzadko grzebię w ciuchach, bo gubię się w ich gąszczu. a te wisiały z samego brzegu;))

      A takich bluzek nie powinnyśmy wyrzucać, bo moda coraz szybciej wraca!:D

      Dziękuję za tyle miłych słów!
      Buziaki!!!

      Usuń
  22. Cudowne spodnie... mega pozytywną I fajna sesja:-)) Wyglądasz odlotowo- zresztą jak zawsze :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      Wielka w tym zasługa okoliczności przyrody:D

      Usuń
  23. Kurka wodna... to było wyzwanie dla mnie... folkowatości uwielbiam!!! Folkowych ciuchów w mojej szafie pod dostatkiem!!! Ja muszę się wreszcie ogarnąć i pobawić z Wami!!!

    Edytko!!! Zdjęcia nad Wisłą, w morzu dmuchawców, są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obijasz się! A tak mogłabyś zaszaleć w tych wyzwaniach! To coś dla Ciebie Justynka! Za tydzień Piaski Pustyni:D

      Dzięki wielkie:D:*

      Usuń
  24. Podążanie Twoich zdjęć śladem to była piękna wycieczka <3 te dmuchawce - kocham! Bardzo udana, folkowa stylówka - i bluzeczka, i spodnie piękne :) a korale na torebce to świetny pomysł <3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger