wtorek, 2 sierpnia 2016

Biała, długa koszula z lat 90-tych i stary kapelusz:))

Pewnie macie już dosyć mojego słomkowego kapelutka...
 Co lato Was nim męczę:))
Ale nie macie wyjścia!
 Nie chce się rozpaść!
 I pomimo kupowania nowych kapeluszy - on wciąż jest numerem jeden!
Będę go nosić do końca świata! 
I już!
Z głębi półek ,wyszperałam  jeszcze starą koszulę.
Podobno długie teraz modne:D
I dżinsową kieckę!
Wszystko z czasów kapelutka!
 Z lat 90-tych:D
Taki ze mnie chomik!
Ciężko mi się z ciuchami rozstać;)
 I dobrze, że się nie rozstałam!
Okazało się, że mam super zestaw do snucia po plaży:D
Czyż nie?:))
Poniżej dowód na "vintarzowość"  ciuchów:D
 Rok 1997 oraz ja piękna i młoda:DD
 Są nawet warkocze...
I fryz czesany wiatrem;)
Siostrzyczka, zegarek na ręku...
Brak komórek, internetów i kremów z filtrem;)
Sprzęty chodziły 20 lat po gwarancji, a i ciuchy robili solidniej.
O czym świadczy mój kapelutek:))
Obiecuję, że go jeszcze  pokażę;)
Będzie też nowy kapelusz!
Z wielkim rondem - nowy!:D
Oraz wpis o pewnym niespodzianym spotkaniu:)))

Jestem już w domu. 
Wojaże po Polsce zakończyłam, 
więc mogę nadrabiać zaległości u Was:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kapelusz - Vintage
Apaszka - Sh
Koszula - Vintage
Spódnica - Vintage
Strój - Lidl
Okulary - C&A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

39 komentarzy:

  1. I pięknie jest! Ciuchy i kapelutek sie nie starzeją, a Ty razem z nimi 😜❤️ Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy... Jak sie on rozpadnie, to i ja!:D Razem do końca!;))

      Usuń
  2. Wyglądasz zjawiskowo! Po prostu ślicznotka z Ciebie❤😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego konkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję nie skorzystam:) Nie jestem fanka Kardaszianek;)

      Usuń
  4. Kurcze Ty nic się nie mieniasz. Wyglądasz rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę zmieniam... W realu mam więcej zmarchów:D
      Dzięki Grazynka:D

      Usuń
  5. Edytko, Ty nie zadreczas mnie kapelutkiem, tylko tymi morskimi pejzazami. Tesknie coraz bardziej... lecz w tym roku juz raczej nici z nadmorskich spacetow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D I jeszcze będą! I kapelutki, i pejzaże:D
      Sorki;))

      Usuń
  6. Taką długą koszule miałam, kapelusza nie, bo nigdy nie byłam ich fanką.
    Super zdjęcia, te stare mnie zauroczyły ale ja lubię takie modowe wspominki.
    Buziole...też nadrabiam zaległości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Basiu lubię sobie powspominać modowo i nie tylko...;))
      Buziaki!!!
      Ja tez wciąż nadrabiam i nadrobić nie mogę;))

      Usuń
  7. Bo kiedyś wszystko było robione dla ludzi a teraz dla pieniędzy.
    A Ty nadal piękna i młoda, bo lat kochana ma się tyle, na ile się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz... Niestety:/
      Hehehe, ja czuję się na 25:D

      Usuń
  8. Lato, kapelusiki, luźne koszule, miniówy - ach, jak ja to lubię. I wtedy i teraz wyglądasz wspaniale :) . Pozdrawiam - Margot
    P.S.
    I niczego nie będzie o kanale burzowym, wieży strasznej jakiejś, duchach albo innych gadach, podziemnych lochach tudzież sekretnych przejściach ? :D ( oczywiście żartuję :D ) . M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha:D Rzeczywiście dzisiaj spokojnie jakoś:D
      Latem i w karnawale wrzucam na całkowity luz jeśli chodzi o ciuchy!
      Zresztą w innym czasie często też:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Kapelusz piękny i Tobie w nim ślicznie więc go noś:)))bardzo mi sie podoba koszula:))super fotki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. I nawet nad morzem wylądowalaś :O aaaaaaaaaaaaaa mega zazdro !
    ja to pół Polski muszę przejechać, by tam się znaleźć, dlatego celebruję te chwile na maxa !
    pięknie wyglądasz, super masz strój <3

    mi tam ten kapelutek nie znudzil się, aczkolwiek ciekawa jestem tego nowego z wielkim rondem :D

    Skąd ja znam to "chomikowanie" :D hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi;))) POjeżdziłam w tym roku:D
      Do morza mam tylko 3 godziny z hakiem samochodem, więc blisko:D

      A kapelusz z H&M... Będzie, będzie....;))
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Jakie cudne widoki ahh...Ja wróciłam wczoraj znad morza, a już mi go bardzo brakuje , choć ostatnie dwa dni bardzo wiało..
    Przepiękna bluzeczka w połączeniu ze spódniczką. Na wypady wakacyjne zabieram w większości sprawdzone rzeczy, które mają po 10, a czasem i więcej lat, tylko buty są zazwyczaj nowsze.Ja jak coś lubię to nie wyrzucę, tylko tego chomikowania coraz więcej i nie wiem jak z tym sobie poradzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato bez morza nie może się obyć:D
      Bo takie ciuchy sprawdzone są najlepsze! Zawsze się w nich dobrze czujemy:D

      Usuń
  12. Bo to może hełm jest, pod postacią kapelusza?
    Ale miałaś fajne buty(te wiązane białe)... chociaż w tamtych czasach nawet bym na takie nie spojrzała (glany rządziły moją stopą i sercem). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może i hełm... Mocny jest! Nawet przeżył nie naruszony ulewę!
      No... Buty niezłe, wygodne. Szmaciaki na sznurku:D
      W tamtym czasie moja siostra glany nosiła:D

      Usuń
  13. Taro wielokrotnie pisałam:Uwielbiam Twoją pisanine,zdjęcia i wszystkie pomysły. ZAJEBISTA I PIĘKNA kobitka z Ciebie. Kapelusik super!!!! Cała reszta nie tylko do snucia się po plaży...ciekawe co to za spotkanie i co znowu wymyślisz. Buziaki Rudasku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, a ja zawsze z radością czytam Twoje słowa! Zawsze mi tak posłodzisz, że aż nie wiem co odpisać:))
      Bardzo serdecznie Ci dziękuję!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  14. Świetny plażowy zestaw wybrałaś, najbardziej zwróciłam uwagę na Twój strój kąpielowy, lubię groszki :-), choć sama za bardzo ich nie noszę, muszę nad tym popracować:-). Świetne zdjęcia, też niedawno wróciłam z Władysławowa i już mi tęskno do morza:-). Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strój kupiłam w zeszłym roku w Lidlu:D
      Patrz! To może minęłyśmy się w tym Władysławowie!

      Usuń
  15. Zazdroszczę Ci tych wakacyjnych chwil . Wiatr we włosach, szum morza, aż się rozmarzyłam. A Ty jak zawsze uśmiechnięta i promienna. Strój a groszki jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz minęły... Ale teraz mam co wspominać:))

      Usuń
  16. ale jaja nic się nie zmieniło :) zdjęcie z balkonu sztos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:D wciąż noszę stare ciuchy:D ale balkon mam juz inny;))

      Usuń
  17. No i fajnie. Też lubię vintage, a taki kapelusz to chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw rewelacyjny! Zawsze modny i taki lekki na letnie spacery😊 też lubię takie połączenie i dobrze Cię rozumiem 😊 pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wakacjach luz i wygoda są najważniejsze:))) Wiadomo!
      Dzięki za odwiedzinki!!!!

      Usuń
  19. Kapelutek to kapelutek i nie ma co z nim dyskutować tym bardziej, że superowy Jest!!! Fajny zestaw, lubię takie rozwiane koszule :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Kapelutki są git i już!:D

      Usuń
  20. Biała powiewna bawełna zawsze pasuje do morza:)

    OdpowiedzUsuń