12/12/2017

12/12/2017

L`oreal Ekspert Wieku i Revitalift - test i UZNANA reklamacja!

W tamtym roku przetestowałam całą serię L`oreal Revitalift -
- kremów o mocy lasera frakcyjnego!
Jak wiecie, na mojej skórze te lasery nie zadziałały;)
Napisałam więc e-mailem reklamację do producenta L`oreal tutaj o tym klik.
Wtedy mnie zbyli, nie miałam na dodatek paragonów
 i nie znałam jeszcze tego prawa konsumenckiego :
"Obietnice złożone w reklamie są traktowane na równi z tymi zawartymi w oświadczeniu gwarancyjnym. Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego"

Nie otrzymałam też odpowiedzi na moje pytania zadawane na facebooku
L`oreal Polska o ekspertów, którzy te kosmetyki stworzyli.
Chciałam ich poznać z imienia i nazwiska:)
Jednak podobno jest ich tak wielu,
że nie ma możliwości wskazać konkretnych wynalazców.
Oczywiście znowu byłam tą jedyną, na którą kremy nie zadziałały,
a eksperci tak się nad nimi napracowali.
L`oreal zaproponował mi  wypróbowanie innych swych produktów.
Hm... Pomyślałam, że dam im szansę.
I wybrałam się do Rossmanna na zakupy :D
Jeśli moc lasera frakcyjnego w Revitaliftach nie dała rady moim zmarchom,
 to może poradzi coś na nie Ekspert Wieku!
Jak widać, 
na pierwszym miejscu obietnic, ma Redukcję Zmarszczek :)
 Szklany,
 porządny słoiczek, dobrze zabezpieczony...
 ...a w środku margaryna :/ 
Kremy o takiej konsystencji kojarzą mi się z PRL-em
 i właśnie margaryną..
 Dla porównania, poniżej,
 jeden z najtańszych kremów AA - delikatny, aksamitny.
I to właśnie on leczył moją skórę po doświadczeniach
 z Ekspertem Wieku L`oreal i Jandą.
Smarowałam się dzielnie tą margaryną
 i męczyłam się z nią 5 tygodni.
Byłoby warto, gdyby zadziałała, 
a tu oczywiście znowu jestem tą jedyną!
Jak widać, krem nie zredukował mi ani jednej zmarszczki
(mam więcej fotek na dysku;)).
Ze zmarszczkami pod oczami nie poradził
sobie słynny LaserX3 Revitalift!

To cudo już po 3 tygodniach, jak obiecuje producent,
redukuje i wypełnia zmarszczki!

Krem ma lepszą konsystencję niż margaryna Ekspert Wieku,
 ale za to roluje się jak diabli z podkładem!
Zresztą taką samą właściwość
 ma reszta serii Revitalift KLIK

Przedział wiekowy ma spory - zawsze,  można więcej sprzedać ;)

 Plusy Revitalift:
- czerwony kolor tubki


Minusy:
- nie spełnia obietnic producenta
- nie redukuje zmarszczek
- nie wypełnia zmarszczek
- nie redukuje opuchlizny
- aplikator chłodzi przed 5 sekund
- krem roluje się z podkładem
- skóra nie wygląda jakby była po liftingu
- wysoka cena jak na żadne efekty
- brak komfortu w użytkowaniu


Plusy Eksperta Wieku:
- ładny słoik

Minusy:
- nie spełnia obietnic producenta
- nie redukuje zmarszczek
- nie wypełnia zmarszczek
- bardzo gęsta konsystencja
- "miazia" się podczas wcierania
- zapycha skórę
- mogą pojawić się grudki na skórze
- skóra nie nabiera elastyczności
- brak komfortu podczas stosowania
- krem jak z czasów PRL-u

Jako, że:
"Obietnice złożone w reklamie są traktowane na równi z tymi zawartymi w oświadczeniu gwarancyjnym. Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego"

Wysłałam reklamację do producenta L`oreal.
Najpierw e-mailową, gdzie znowu mi odpowiedziano,
że tylko w punkcie zakupu towaru mogę kremy reklamować.

Napisałam więc porządną papierową, reklamację
 i wraz z kremami wysłałam listem poleconym do producenta.
 Producent L`oreal zachował się zgodnie z prawem konsumenckim.
Odpowiedż dostałam w ciągu 14 dni.

JANDA, jak pamiętacie nic mi nie odpowiedział,
zablokował na stronie i po cichu zwrócił  pieniądze,
 po interwencji Rzecznika Praw Konsumentów.
Tutaj o tym KLIK.
Udałam się więc do Rossmanna, gdzie złożyłam kolejną reklamację.

Odpowiedż mnie zaskoczyła, 
bo Rossmann ją odrzucił.
Napisał mi jednak, że mam oczekiwać na dalsze informacje...
Po ponad 2 MIESIĄCACH oczekiwania,
napisałam długie odwołanie, w którym przede wszystkim zaznaczyłam,
że NIE reklamowałam kremów z powodu ich jakości,
tylko z powodu NIESPEŁNIONYCH OBIETNIC PRODUCENTA.
Po ok. 3 tygodniach otrzymałam pismo:
Uff... 
Jak widzicie reklamacja kremów z powodu niespełnionych obietnic producenta, 
jest jak najbardziej możliwa.
Ale trwa....😉

*****************************************************************
Oświadczam, że nie jestem kosmetologiem.
 kremy użytkuję i testuję
 z pozycji przeciętnej użytkowniczki, do której są one skierowane.
Dbam o skórę ponad 25 lat tutaj KLIK o tym. 

Na profilach firm kosmetycznych wypowiadam się kulturalnie,
 nie używam wulgaryzmów, nie robię błędów ortograficznych.
Przedstawiam swoje osobiste, prawdziwe opinie,
podpisana własnym imieniem i nazwiskiem.

Nie godzę się na coraz bardziej fantastyczne 
i nierealne obietnice producentów firm kosmetycznych.
Reklamuję kremy, które nie spełniają podstawowych, ważnych dla mnie,
 obietnic producenta z racji przysługującego mi prawa konsumenckiego :
 "Obietnice złożone w reklamie są traktowane na równi z tymi zawartymi w oświadczeniu gwarancyjnymPodstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego".

29 komentarzy:

  1. Brawo Tara!!!
    Smutne jest to, ze producenci kremow nadal beda nas mamic obietnicami.
    Dziwie sie kobietom,ktore uwazaja ze i tak trzeba uzywac jakis krem i nieważne czy dziala czy nie.
    Ale to ich portfele i niech kazdy uzywa co chce;)))
    Zauwazylam, jak mi wyskoczy reklama sponsorowana na FB,że Janda ma zamkniete komentarze.
    Pozdrowionka ogromne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest niepojęte, że mogą to robić tak bezkarnie...
      A kobiety same są częściowo temu winne, bo nie reagują...

      Ale ja mam przynajmniej satysfakcję, że udowodniłam to co chciałam!:D
      Można reklamować brak efektu "redukcji zmarszczek"!

      Hehehe, Janda juz się chyba całkiem zabezpieczyła przed negatywami.
      Wstyd po prostu...
      Dzięki za info:D

      Buziaki!!!

      Usuń
  2. Edytko brawa i dziękuję, bo to ważne, żeby kobiety wiedziały, że krem nic nie pomorze. Straszne,że oszukują i zachęcają do zakupu. Ja długo nie używałam kremów, do 40 nic, bo miałam tłustą cerę i przy kremie miałam wyrzut wyprysków. W Anglii zmiana klimatu i po 40 i zrobiła mi się sucha dlatego wklepuję jakiś,
    . Testowałam różne, ale też stwierdzam nie likwidują zmarszczek. Podziwiam twoje testowanie i jest bardzo potrzebne, uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu kobiety, to wiedzą, ale nic z tym nie robią i dlatego producenci kremów tak się rozochocili...
      Wszak mogą napisać na pudełku co im się chce, a my i tak machamy ręką, bo wiadomo, że krem, to nic nie da...

      Mam nadzieję, że chociaż paru kobietom otworzę oczy i może nawet zaoszczędzę parę złotych:D

      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Kochana przetarłaś nam szlaki i podzieliłaś się wskazówkami jaką drogą iść by nie robili nam wody z mózgu. Jesteś konsekwentna i to duży plus. Ja suma sumarum stawiam na dobre nawilżanie i nawet nie spoglądam na te cuda przeciwzmarszczkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że troszeczkę przetarłam:))
      Chciałam udowodnić, że da się zareklamować krem z takiego powodu jak wyżej:D

      Te cuda przeciwzmarszczkowe stosowałam przez kupę lat..i co? Mam zmarszczki!:D

      Usuń
  4. Podziwiam Cię za wytrwałość i cierpliwość:))))producenci powinni wiedzieć że nie można oszukiwać bezkarnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, taka reklamacja, to ciężka przeprawa...
      Plus dla L`oreal, że nie zlekceważył swojej klientki tak jak JANDA:)
      Pozdrowionka!!!

      Usuń
  5. Tego akurat nie znam. Najważniejsze dla mnie nawilżanie, choć ostatnio chyba zastosuję krem na naczynka, mam próbkę od Dr Eris, dość duża więc może po stosowaniu będę miała już konkretna opinię ale cudów się nie spodziewam. Buziaki, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu i nie skuś się na niego, bo widzisz jaka margaryna... Nieprzyjemny w stosowaniu:/
      No i zmarchów nie redukuje...
      Też stawiam na nawilżanie, ale jak widzisz, jak każda z nas od czasu do czasu skusze się na coś nowego;)
      No i sprawdzam, czy działa ;)
      Buziaczki!!!

      Usuń
    2. Jak nieprzyjemny to już nie dla mnie. Lubię /jak się smaruje/ żeby było miło.
      Że zmarszczek nie redukuje to normalka, żadem krem nie redukuje /może tylko minimalnie poprawiać jakość skóry/ale dobrze, że ją poprawia choć tyle. Bez kremów myślę, że byłoby o wiele gorzej z naszą skórą. A medycyna estetyczna - pozbywamy się zmarszczek na krótko a potem "do poprawki" i tak na okrągło.
      Kończą mi się kremy i na dzień i na noc więc muszę zakupić, może wpadnie mi coś w promocji. W to co piszą na opakowaniu nie wierzę, nie jestem aż tak naiwna, żeby uwierzyć, że krem zdziała cuda. Producenci pozwalają sobie za wiele, to są oszustwa /w myśl prawa/ ale przecież w każdej dziedzinie tak nas oszukują.
      Póki co za oknami nawet dość przyjemnie więc zmykam na spacerek...buziaki...

      Usuń
    3. Taki mazisty jest... Naprawdę jak jakaś margaryna:(

      Basiu ja teraz używam serum, które podarowała mi koleżanka:) z Yves Rocher Esencja Podwójny Efekt Elixir Jeunesse i powiem Ci, że jest bardzo przyjemne:)
      Niedługo o nim napiszę...i będę nawet ciut chwalić:))
      Z tej serii są też kremy:D

      Buziaki!!!

      Usuń
    4. Jakoś nigdy nie było mi "po drodze" z Yves Rocher, nawet nie wiem dlaczego unikam więc nic nie potrafię powiedzieć o tych kosmetykach. Teraz kończę kremy, szukam czegoś nowego ale czasu ostatnio mam mało więc pewnie kupie coś przejściowego /na szybko ha!ha/ żeby się czymś smarować. Na dodatek dopada mnie jakaś infekcja i...wszystko mi się sypie...

      Usuń
    5. A wiesz Basiu, że ja też tego Rochera nigdy nie stosowałam?! I jestem mile zaskoczona:))

      Kuruj się na razie, a o kremach pomyśl jak wyzdrowiejesz:))
      Buziaki!!!!
      Dobrą energię przesyłam!!!:*

      Usuń
  6. Edytka, niedługo we wszystkich drogeriach będą mieli Twoje zdjęcie, z dopiskiem - tej pani nie obsługujemy. Brawo Ty, żaden krem nie usunie nam zmarszczek, gdyby tak było lekarze medycyny estetycznej i chirurdzy plastyczni poszli by z torbami. Ale czas najwyższy przestać robić z kobiet "głupie baby" co łykną wszystko z dopiskiem "redukuje, znikają, lifting", krem wystarczy że nawilża i odżywia. Ja kupuję takie do 25 zł, żeby czymś tam się posmarować i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! Hahaha:D Mąż już mi to też mówił :D :D

      I właśnie o to mi chodzi Marzenka! Żeby przestali z nas robić kretynki!
      Wypisują co im się żywnie podoba, a jak nie działa, to "jesteś ta jedyna!", bo na resztę Pań przecież tak wspaniale działa!
      To skąd tyle gabinetów medycyny estetycznej w każdym mieście?! Jeśli kremy mamy takie cudowne!:D;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja też ich kolorówkę i kosmetyki do włosów raczej chwalę, ale kremy niestety nie przypadły mi do gustu...

      Usuń
  8. oj Edytka , Edytka, Powiem ci ,że to taka gra, obiecują cuda-wianki ,a my klientki kupujemy wcale w nie nie wierząc, ale nie zmienia to faktu że czymś maziać się musimy
    dochodzenie swoich praw jest zarezerwowane dla ....pieniaczy, paranoioków i kilku nawiedzonych (hahha bo tak pewnie o tobie mówią nie tylko w L'orealu ) i wliczone w koszty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja ta nawiedzona:D:D Hahaha:D

      Chciałam po prostu udowodnić, że jak najbardziej można reklamować krem z takiej przyczyny jak powyżej:)
      A przy okazji mogłyśmy zobaczyć reakcję producentów na taka reklamację;)
      JANDA poległa na całej linii...;)

      Usuń
  9. PODZIWIAM< PODZIWIAM< PODZIWIAM Twoją konsekwencję !!!! Myślę, że większość z nas nie wierzy w te obietnice i kupuje kremy po prostu dlatego, że bez nich trudno żyć. Osobiście nie czytam już tych informacji, ale oczywiście zawsze mam nadzieję, na jakiś spektakularny efekt hahahah - jak widzę zupełnie bez sensu :( . Ciszę się, że MAMY taka osóbkę jak Ty, której nie tylko się chce, ale która po prostu otwiera nam oczy na te oszustwa :( :( :( . Dzięki Kochana :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!!!!!! :D :*

      Bo to tak własnie jest, że żerują na tym, iż chcemy być młodsze...
      A te kremy nie działają ani ciut!
      Ja już znam mapę swoich zmarszczek na pamięć - przez te testy:D
      To już wcale nie daję się oszukać:D
      Tyle mam fotek, że matko kochana! Ile ja mam zmarchów!

      Ale nic, to...Dla ludzkości się poświęcam:D:D:D

      Buziaki!!!!

      Usuń
  10. Edytko, jesteś wielka!!! to co zrobiłaś jest godne naśladowania, wszystkie tak powinnyśmy robić to w końcu nie robiliby z nas idiotek, którym można wszystko wcisnąć, wystarczy dobra reklama, kilka sloganów i to coś się sprzedaje! z L'Oreala to tylko tusze są dobre i kiedyś były niezłe fluidy ale te, które były dobre to wycofali ot i taka polityka! ;) Buziaki, nasza bojowniczko o prawa kobiet! :D P.S. jak będę coś chciała zareklamować to zwrócę się do Ciebie po ściągę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D:D:D
      Te ich slogany są juz tak bezczelne, że to się w głowie nie mieści!!!

      Hehehe, chętnie pomogę, jeśli będziesz kiedyś coś reklamować:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Jesteś niesamowita! Gdyby tak wszystkie kobiety robiły spowodowałyby rewolucje w przemyśle kosmetycznym! Życzę Ci znalezienia kremu, który wreszcie spełni obietnice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie...może w Stanach jakaś babka wygra grube miliony z jakimś koncernem kosmetycznym;)
      Ja jestem zadowolona, że odzyskałam pieniądze za oszukane kremy:D

      Usuń
    2. Świetnie, dzięki za rzetelną opinię, już miałam kupować ten krem Vichy! Teraz wiem by tego nie robić. A blokowanie ze strony Jandy jest żałosne, niestety chyba wszystkie duże korporacje mają wylane na jednostki, bo dla nich liczy się masa... No i utarg.
      Mam nadzieję, że dalej tworzysz obiektywne treści! Kibicuję!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger