5/23/2016

5/23/2016

28 lat po maturze, ponad 40 lat przyjażni:)))

 Pytam się mojej Ani - psiapsiółki od ponad 40 lat, 
co założy na zjazd klasowy!
A ona mi prawi, że jakąś tam kieckę!
A tą "jakąś tam kiecką", okazuje się nasza bombka KLIK!!!
Moja została  tylko na starych zdjęciach;))
Przebiła mnie tą bombką!:))
I pięknymi włosami!!!
Ja oczywiście założyłam frędzelki,
 a do tego bluzkę z ostatniego zjazdu;)
Widzicie, jaka przyjaciółka!
Nie dość, że nie zdradziła kreacji, to jeszcze taką  figurę trzyma!
Najszczuplejsza talia z całej klasy!
Gul nam skoczył... dziewczynom;))
No i czas się cofnął...
Jakbyśmy znowu miały 16 lat:))
Spotkałyśmy się ponad 40 lat temu w przedszkolu...;)
Przesiedziałyśmy w jednej ławce podstawówkę:))
I liceum, gdzie nabrałyśmy więcej klasy i stylu:))
Ciężko się było rozstać, więc do pracy też poszłyśmy razem:))
Przynajmniej nam się nie nudziło:))
Po wyjściu za mąż za żołnierzy i urodzeniu po jednym rosłym synku, 
armia nas rozdzieliła;)
Ale co tam odległość!
W tych czasach nie ma znaczenia:))
Dajemy radę!:)))
Oczywiście będzie jeszcze relacja ze zjazdu:)

Spotkania były niesamowite!
Bo z niektórymi osobami nie widzieliśmy się po te 28 lat!!!
I szok! 
Wcale się nie zmieniliśmy!:)))
Zdjęcia - śliczna blondynka Agatka:))
Jak mi poszło "didżejowanie" i od czego bolały nas szczęki ze śmiechu...
Będzie za tydzień:))
Fot. Agatka:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spódnica - Orsay
Bluzka - Sh, Hennes (zjazdowa klik;))
Buty - Prima Moda
Kolczyki - allegro
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

48 komentarzy:

  1. Pięknie, można powtórzyć wszystkie zdjęcia z przeszłości na pamiątkę, by porównać zmiany, chociaż... piszesz że zmian owych nie dostrzegłaś za wiele. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że każdy coś tam się zmienił, ale naprawdę prawie wcale!
      Jesteśmy nawet fajniejsi niż byliśmy;))

      Usuń
  2. Swietne spotkanie :) A Twoja talia daleko nie odbiega od Ani,obie jesteście fajne filigranowe,uśmiechniete laseczki :)Zazdroszczę,bo przyznam,że przyjaźni aż z przedszkola nie mam :)Brakuje mi tu jeszcze zdjęcia jak frędzle w tańcu frędzlują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierzysz, że frędzle mało frędzlowały! Za to więcej szczęka od śmiechu mnie bolała i od gadania;))
      Udaje nam się z Anią ta przyjażń... Choć teraz baaardzo rzadko się widzimy... Dzwonimy...
      I gadamy o pierdołach:)))

      Usuń
  3. :):) No to wiekowa ta wasza przyjaźń :):)
    Ja tez mam przyjaciółkę od pampersa , albo raczej pieluchy tetrowej ;)
    Fajna bluzka , a talia tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć taką przyjaciółkę... Na starość będzie co powspominać;)))
      Hihihi, bluzka stara, ale jara;)

      Usuń
  4. Coś wspaniałego- taka Przyjaźń, ale ja mam podobną, staż 33 letni, pielęgnujmy więc takie znajomości,wyglądacie świetnie i tak trzymać ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajemy radę! I wyglądowo, i uczuciowo:)))
      Dziękujemy Dusiu:))

      Usuń
  5. Wzruszyłam się autentycznie się wzruszyłam!
    Wspaniała przyjaźń, pozazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę! Odrobinka wzruszenia czasami wskazana;))

      Usuń
  6. Ale jesteś wierna w przyjaźni! Kurde, ja to idę jak taran przez życie, mało znajomości pielęgnując, a przyjaźnie...te największe przeterminowały się i trza było do kosza wyrzucić, zostawiając tylko w pamięci, że kiedyś smakowały. :) :D
    Przyjaciółka Twa piękna kobieta z mega pięknym uśmiechem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, to jest taka przyjaciółka z dzieciństwa, z którą znamy się jak łyse konie i niejedno razem przeszłyśmy...Nic nas nie rozdzieliło nigdy...
      A, że urody niezwykłej tez się zgadzam!:)))

      Usuń
  7. Super fotki z przeszłości, i jakie klimatyczne kolory starych zdjęć, kiedys kolorowe zdjęcie to było coś, a teraz...a buty masz faktycznie Prima, też chcę takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty maja już kilka lat! Ale przetrwają jeszcze niejedno, bo są naprawdę świetnie zrobione;)

      Takie stare fotki sa bardzo cenne, bo mało ich jest... Nie to co teraz;)

      Usuń
  8. Super zdjęcia. Obie wyglądacie świetnie. Ja mam jedną taką długą przyjaźń od podstawówki, niestety inne znajomości nie przetrwały czasu, a pozostałych przyjaciół poznałam na studiach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:))
      Nas niestety rozdziela odległość, ale dzwonimy do siebie więc kontakt jest:))

      Usuń
  9. Fajne są takie spotkania, liczy się taka przyjaźń do grobowej deski. Ja jestem typem bardziej samotnym i mam dużo bardzo fajnych koleżanek, przyjaciółki dwie, z krótszym stażem. Fotki świetne, widać, że obie jesteście szalone i o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Marzenka, że ja też jestem raczej samotnicą. Ale koleżanek tez mam sporo.
      Ania jest wyjątkowa:))

      Usuń
  10. Piękna przyjaźń:)))wspaniałe zdjęcia,widać że wspaniale się bawicie:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponieważ byłaś na tym spotkaniu, to na pewno było wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niewiarygodna przyjażń, jakież to piękne, aż się wzruszyłam i myśli mi się skropliły. Wyglądałyście i nadal wyglądacie cudnie i widać, że spotkanie bardzo udane. Boże jakie miałaś piękne włosy (masz teraz też), takie długie! Ech... na wspominki mi się wzięło, bo czas maturalny był najpiękniejszym czasem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, przyznaję, że włosy miałam niezłe;))
      Gładką buzię i kupę kompleksów wtedy. Ale człowiek był głupi;)
      Teraz fajnie powspominać:))

      Usuń
  13. Super zdjęcia i super wspomnienia Edytko.
    Zaciekawiło mnie zdjęcie z przedszkola. Czy Ty, to ta mała dziewczynka z długimi ciemnymi włosami w drugim rzędzie od dołu, po lewej stronie?
    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Tess, ta mała z rozpuszczonymi włosami, to ja:))
      Dziękuję Tess! Buziaki!!!!

      Usuń
  14. Szczęściary z Was, taka przyjaźń to skarb. Tylko pozazdrościć.
    Zdjęcie na tych schodkach z podstawówki rozbawiły mnie, ale tak pozytywnie i przywołały wspomnienia.
    A figurkę to obie trzymacie, super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściary z Was, taka przyjaźń to skarb. Tylko pozazdrościć.
    Zdjęcie na tych schodkach z podstawówki rozbawiły mnie, ale tak pozytywnie i przywołały wspomnienia.
    A figurkę to obie trzymacie, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, to na schodach przebija wszystkie:))
      Dzięki Ewa!!!

      Usuń
  16. Wspaniała przyjaźń ;) Oby wytrwała kolejne lata :) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka przyjaźń to skarb!!!!! Pięknie to przedstawiłaś, uwielbiam stare zdjęcia. Niewiele się dziewczyny zmieniłyście - piękne, młode, uśmiechnięte!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam!:)))
      My nadal mamy w głowie te szesnastolatki i stąd chyba ta młodość w nas:D
      Dziękujemy!

      Usuń
  18. Taro super zdjęcia i przyjaźń to dar i dobrze mieć taką przyhaciłkę. Ty jak zawsze super wygląd. Czekam na dalszą część.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Te cyferki robią wrażenie, ja mam serdeczną koleżankę ze stażem...hmmm! niech pomyślę...będzie niebawem 46 lat...
    Wyglądacie wspaniale, dwie cudownie uśmiechnięte buzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też super staż i piękna przyjażń:))
      Pozdrawiam Was obie Basiu:*

      Usuń
  20. Przyjazn!!! Wspaniala ,,rzecz". A z takim stazem, to juz w ogole :)!!!

    Fantastyczne z Was dziewczyny :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądacie tak pięknie na tym pierwszym zdjęciu, aż się wzruszyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow :) Tyle czasu! To, chyba rzadkość co? I tyle wspólnego! Aż żal, że musiałyście się "odległościowo" rozstać. Jak daleko macie do siebie?
    Widać, że nadal świetnie się czujecie w swoim towarzystwie, taka osoba to skarb :) Ale ja myślę, że ty po prostu taka jesteś, że przyciągasz same pozytywne osoby :) Wyglądałyście obie bombowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę daleko... Ja mieszkam pod Bydgoszczą, a Ania w Warszawie...
      Ale na szczęście teraz są telefony i darmowe minuty;))
      Dziękujemy Asiu!!!:*

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger