9/04/2018

9/04/2018

Dziura na dziurze... z sową w tle...

Sową jestem niewątpliwie....
Noc, to moja pora...
Dochodzę do siebie około  południa ;)
 Lubię się czasami nastroszyć...
Puścić focha i zamachać skrzydłami :p
Ale tak naprawdę,
każdej zwierzyny we mnie po trochu ;)
Gromadzę zapasy odzieżowe jak wiewiórka orzechy,
jestem leniwa jak kot i lubię ciepełko niczym jaszczurka :D
Ale nie świergolę jak kanarek, 
ani nie kraczę jak wrona;)
Nie jestem też dumna jak paw
 i obrażalska ;)
Włącza mi się instynkt łowcy, jak u pumy,
gdy tylko znajdę się między ciuchami...
 Dzisiaj łowów odzieżowych nie było... ;)
Tak odziana,  wybrałam się na polowanie do mięsnego :D
Prawie 20-stoletnie dziecko, potrzebuje sporo pokarmu.
Dziób mu się nie zamyka :p
 Bucisz zmieniony na cichobiegi...
Wszak na polowaniu
 trzeba się poruszać lekko jak pantera... ;)
 Fot. Ja sama:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sandały - La Mer, 
upolowane 2 lata temu za 19.99 z 79 zł ;)
Szpilki - Reserved 
Spodnie Mohito
Kolczyki - nie pamiętam ;)
Top - Sh (stary już, był tu KLIK i tu KLIK
Koszyk - Biedronka
Okulary - Auchan chyba ;) 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

24 komentarze:

  1. Swietna sowa i sandałki,szpilki..hmmm moja słabość,która oddala się ode mnie nieuchronnie..Fajna stylówka na luzie...Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilka zawsze dobrze robi...i sowa ;)))
      Dzięki wielkie!
      Pozdrowionka!

      Usuń
  2. To TY kameleon jesteś po prostu :D :P
    Super luzacki pomysł, a te szpile i kolczyki sexi, sexi !!!!!!!!!!!!!
    Sandały też piękne - jak można o takich zapomnieć? Heloł ???? hahahha
    W portkach wyglądasz jak milion dolarów - ale to z tą cudowną figurą już wiesz, więc co ja tu w ogóle piszę :D :))))
    Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No włąsnie tego zapomniałam napisać!
      Najbardziej jak kameleon:D

      Sandały wepchnięte głęboko, bo obtarły mnie w zeszłym roku! Co ciekawe w tym wcale:D

      Hahaha:D Co do figury, to mam szczęście, bo w rodzinie większość babek szczupła:D
      A seksi lubię...a co mi tam!;))
      Buziaki!!!
      Dziękuję!!!

      Usuń
  3. Jaki ten mój koszyk jest u Ciebie duży! :O Fajne dziury na sowim topie, fajne portki!
    Zwierzęce instynkty u ludzi - spoko. Ciekawe, czy zwierzęta tak się utożsamiają z ludzkimi cechami ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Bo ja taka mała jestem! Dopiero ten koszyk, to pokazał :D Co nie znaczy, że Ty duża :D :D
      Co do zwierząt, to nie wiem... Ale ludzie wciąż się ludzkich cech u nich doszukują... To kto wie...

      Usuń
  4. Sową to ja nie jestem, ranny ptaszek ze mnie, wstaję o 6 nawet jak mam wolne ha!ha!
    Podziwiam cały czas Twoje szpileczki, śliczne są...
    Spodnie pasują Ci idealnie, jest super, na luzie...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Mąż mój tak wstaje...nie zgraliśmy się wcale;))
      Szpileczki mało chodzone...na razie do zdjeć tylko :D
      Dziękuję Basiu!!!
      Buziaki!

      Usuń
  5. Dla mnie jesteś superkobietką o fantastycznym poczuciu humoru :D!!!
    Fajnie wyglądasz Edytko :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynka! Chciałam pokazać jakie zmienne jesteśmy ;)
      Buziaki!!!

      Usuń
  6. Cudowna z Ciebie sówka, ja to typowy skowronek :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za podartymi spodniami ale w takich chętnie bym chodziła:))świetnie wyglądasz:))a motyw sowy na ubraniach bardzo lubię:))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie! Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam sową, dopóki nie narodziło mi się Elfiątko :O
    i też łażę ciągle po sklepach, bo i jej się dziób nie zamyka, pożara wszystko co jej na drodze stanie, łącznie z zabawkami czy liścmi oraz zaczyna gadać po swojemu gestykulując przy tym jak Hanka Bielicka :P hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przez chwilę też byłam skowronkiem:D
      Jakoś przetrzymasz ;))
      Mój syn już od dawna jest sową... Chociaż tyle dobrze:D

      Buziaki dla Was!!!

      Usuń
  10. Kochana, śliczna z ciebie sowa, i puma, i jaszczurka, i wiewiórka, i kociak ... i czym tak jeszcze jesteś ;d po prostu śliczna jesteś i tyle :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Madziu w nas siedzi wiele stworzeń;)) Takie już my kobietki jesteśmy:D
      Dziękuję Ci kochana!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Bez względu na to, jaki w Tobie siedzi zwierzak i tak jesteś cudna!
    Nawet mając focha...
    Figurę chwalę chyba setny raz.:)
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Dzięki Basiu!
      Focha mam co jakiś czas, jak każda baba:D
      Buziaki!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger