piątek, 12 sierpnia 2016

Pulp fiction po blogersku:D

Jak się dwie blogerki - krejzolki, 
 przypadkiem spotkają, to co się może wydarzyć?:D
Nic innego, jak......
Szał ciał!
I frędzlowanie na maxa!:)))
Poznajecie tę drobną blondynkę?:))
Tak, to Marzenka z bloga www.babooshkastyle.eu !
W realu jeszcze ładniejsza, delikatniejsza.... I młodsza:)))
Fotki nie oddają jej uroku!
Marzenka, to roześmiana, rockowa dziewczyna!
Okazało się, że nadajemy na tych samych falach!
Uśmiałyśmy się  jak wariatki:D
Sprawiłyśmy sobie gwiazdorską sesję w porcie we Władysławowie!
W obstawie dwóch fotografów (mężów naszych umęczonych;)),
 pozowałyśmy jak prawdziwe modelki:D
A jak to się stało, że wpadłyśmy na siebie we Władysławowie?
Zwyczajnie!
Marzenka wrzuciła fotkę na insta znad morza.
Ja akurat dojeżdżałam do Chłapowa, więc zapytałam, gdzie  się urlopuje:D
Okazało się, że o rzut beretem od Chłapowa, bo w Cetniewie!
A to prawie Władek!:D
Podobne spotkanko miałam w tamtym roku z Sonią KLIK:)))
Wykorzystałyśmy więc ten niespodziany blogerski zlot na maxa!:D
Sesja porządna musiała być!
No i była....
Działo się!!!
Aż klisza pękła!:D
Hihihi, wszystkie fotki z aparatu Marzenki tak wyglądały!
Zapomniałam jej uprzedzić, że przy mnie takie rzeczy się zdarzają;)
A żeby było mało,
 to było nasze drugie spotkanie!
Na pierwszym skakałyśmy aż huczało!:D
Jeżeli w tym czasie pojawiły się w okolicy jakieś wyładowania atmosferyczne,
 trzęsienia ziemi czy też erupcje wulkanów...
To przyczyną byłyśmy MY!;)
Z tego śmiania i skakania fotki wyszły jakie wyszły... ;))
Ja, min takich narobiłam, że do publikacji mało co się nadawało:D
Ale na szczęście mieszkałyśmy blisko siebie
 i była szansa na następne spotkanko:D
Na którym, jak już wcześniej napisałam, też był problem ze zdjęciami...
Co mnie wcale nie zdziwiło;)
Bo jak się tyle energii nagle skumulowało,
 to coś musiało trzasnąć:D
Iskrzące pozdrówka dla wszystkich od Babooshki i Tary!!!

Pilnujcie się...
Bo zawsze, gdzieś czyha jakaś szafiarka:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Fot. 
Umęczeni nasi mężowie: M i S:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

35 komentarzy:

  1. Już pisałam u Marzenko - dwie piękne, szalone kochane kobiety!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Dziękujemy!
      Paulinka, my na pewno tez kiedys na siebie wpadniemy!:D

      Usuń
  2. Edytka dziękuję, za tak miłe słowa o mnie, Ty jesteś wulkanem energii jak już ciut spokojniejsza, ale krejzolki to maksa jesteśmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka, a ja Ci jeszcze raz dziękuję za fajne spotkanko!!!
      I wszystko co napisałam, to święta prawda!!!:D
      Hehehe, a wulkanem aż takim nie jestem... Też taka zwykłą krejzolką:D

      Usuń
  3. Miło się na Was patrzy. Widać, że dobrze czujecie się w swoim towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Luz ze zdjęć z tych spotkań jest super. Bo "na co dzień", to blogerki takie zapozowane, poważne. ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi:))) No własnie! Zwykle pełna powaga, a tutaj widać naszą prawdziwą twarz - moją nawet z minami:D

      Usuń
  5. Ale fajnie ,musiało.być wesoło;)wyglądacie jak prawdziwe modelki super!!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było zajefajnie!!!! Nagadać się nie mogłyśmy!:)))

      Usuń
  6. Ciekawe czy spotkam kogoś w Jarosławcu, bo jutro się wybieram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Jarosławcu spotkałabyś mnie 2 lata temu:D

      Usuń
  7. Zdjęcia bez Twoich komentarzy to by po prostu były zdjęcia :D . Twoje podpisy, jak zwykle, wesoło rozpoczęły mój dzień. HAHAHA . Wyglądacie świetnie, widać, że wakacje i spotkanie były udane. Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Jakoś tak mi samo się pisze:))
      Nie zawsze składnie;)
      Dziękujemy Margot!!!

      Usuń
  8. OOo kurczę, ale fajne spotkanie :D
    świetne zdjęcia, mega pozytywne i Wy dwie krejzolki zarażacie energią, aż huczy !! :) :)

    super wyglądacie dziewczyny ! :) :)

    Ja kilka miesięcy temu spotkalam się we Wroclawiu na targach slubnych z jedną z blogerek, przypadkowo w sumie, ale super bylo się poznać :)

    udanego weekendu kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Ekstra było!
      Daria, mam nadzieję, że i my się kiedys spikniemy! :D

      Parę lat temu rozpoznała mnie w sklepie jedna dziewczyna z forum Wizaż! Hihihi;) Poczułam się jak gwiazda:D Fajne uczucie:)))

      Buziole!!!

      Usuń
  9. Ale super spotkanie. Świetne zdjęcia, takie wesołe. :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ...no bo jak takie gwiazdy pozowały to musiała klisza pęknąć ha!ha!...
    Super jesteście...buziole...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne spotkanie, extra dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś tak blisko... Jest nadzieja za rok:D

      Usuń
  12. oj krejzolki, krejzolki!!! :) ale jesteś mistrzynią - wreszcie widzę uśmiechniętą Marzenkę na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Fajnie widzieć Was razem na zdjęciach :) Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, może i my sie kiedys spotkamy:))

      Usuń
  14. Dziewczyny jesteście świetne i żałuję, że Was nie spotkałam jak byłam w okolicy :( ale może kiedyś ... Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krynia, ja też żałuję, że nie udało nam się spotkać! Ale wszystko przed nami:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  15. buzia mi się śmieje do tych zdjęć, ale macie energię ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie dziewczyny wyglądacie i świetnie się bawicie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Prawda?! :D
      Do tego super się bawiłyśmy:))))

      Usuń
  18. Ile pozytywnej energii w tych zdjeciach!!! Wspaniale z Was dziewczyny :)!!!

    OdpowiedzUsuń