niedziela, 6 września 2015

Kobiety w czerni...

..... spotkały się pod latarnią... za sprawą pewnych koparek....
Pewnie niektóre z Was już wiedzą o co chodzi, jeśli znają Sonię:D
 A dla tych co nie wiedzą wyjaśnienie:
- Leżę sobie na plaży w Jarosławcu, zerkam w fejsa
 i widzę zdjęcie Soni na tle koparek klik:))
Podnoszę głowę nad parawan - na mojej plaży też są kopary!
Piszę więc : "Sonia gdzie jesteś, bo ja też kopary widzę!"
Ale fuks!
Dzieliło nas tylko 30 km!
Jarosławiec -----> Ustka
 I udało się!
 Spotkanie prawie niemożliwe!
A jeszcze jakiś czas temu, Sonia napisała pod jednym z moich postów,
że w te wakacje musimy się zobaczyć w realu!
Wywróżyła!:D
Całe szczęście, że w ostatniej chwili wpakowałam do walizki sukienkę z Mohito!
No bo cóż mogłam ubrać dla czarno-białej Soni?:D
 Miałyśmy dwóch fotografów, więc pełen wypas:D
Ujęcia z każdej strony!
Syn Soni, to naprawdę świetny chłopak:)))

 A jaka jest Sonia?

 Jajcara! Tyle Wam powiem!:D
Od razu zaiskrzyło!
Roześmiana, szczera i pełna temperamentu!
Kobieta dynamit!
A pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to jej zgrabne nogi i  fajna fryzurka:)))

 Cośmy się uśmiały, to nasze:D

 A okazję do śmiechu znajdowałyśmy co chwilę;))

 Co Wam powiem, to Wam powiem... Sonia jest rewelacyjną dziewczyną!
Zdjęcia na blogu nie oddają  jej żywiołowości:))
 Tak sobie myślę, że gdyby nie mój mąż, który nerwowo stukał palcami,
 bo mu drugi mecz przepadał,
to przy tej herbatce z prądem przesiedziałybyśmy do rana...;)))
Soniu do następnego razu!!!

Fot. Mariusz and Mariusz :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja: 
Sukienka - Mohito
Koszula - Mohito
Japonki i Torebka - Primark
Okulary - bazar
Kolczyki - bazar w Łebie
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

40 komentarzy:

  1. Teraz to już tylko muszę poznać Ciebie :D Sonia jest pełna radości i jak widzę na zdjęciach ile śmiechu miałyście to mam ochotę do Was dołączyć ;) Może za rok ;) Świetne zdjęcia, super razem wygladacie, buźki dziewczyny :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu niewiele brakowało, a byłabym na tym Waszym spotkaniu... Może następnym razem:)))
      Dziękujemy!!!!! Buziole!!!!

      Usuń
  2. ach dwie piękne kobietki, uchachane, aż miło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam straaaszne zaległości. My po 2 weselisku...
    Taro, już pisałam u Soni, cudnie się dostroiłyście sukienkami. Świetne spotkanie. Ach, chciałabym kiedyś poznać Cię osobiście :)
    Do Soni mam na szczęście blisko.
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Basiu nie mogę się ogarnąć po wakacjach... Ale damy radę;))
      Basiu, liczę na to, że i nam się uda spotkać! Koniecznie!:)))))
      Buziole!!!!!

      Usuń
  4. Widziałam Was już na blogu Soni:)))jesteście cudne:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiesz co ??? Tyle się rozpisałam i wcięło mój komentarz ! :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, tez mi się tak robi... Musisz zrobić powtórkę, bom ciekawa:D
      Może za rok następna herbatka?;))

      Usuń
  6. Super spotkanie. Obie wyglądałyście świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lila, Kraków może tez kiedyś odwiedzę:D Z Tobą też bym się pośmiała:)))

      Usuń
  7. Dwie swietne, zwariowane, pelne radosci usmiechu kobiety... Patrze na te fotki i mam nadzieje zaraziic ie od Was optymizmem!
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcześ nie zarażona?! To czym prędzej, to napraw!:D:D:D

      Usuń
  8. oj dziewczyny, dziewczyny, dobrałyście się jak w korcu maku! zdjęcia fantastyczne, słychać Wasz chichot ;D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, może i my się kiedyś razem pośmiejemy:D Czasami odwiedzam Wrocław:D:D:D

      Usuń
  9. Rany!! Aleś Ty miała spotkań w te wakacje!! :) Pięknie obie wyglądałyście i jak się świetnie zgrałyście kolorystycznie!! Co do Soni to mnie zaskoczyłaś bo myślałam że to bardzo spokojna osóbka a tu patrz kobieta dynamit!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! A dwa mnie ominęły! Ale jeszcze jedno będzie!;)))
      Hahaha, Sonia chyba wszystkich zaskakuje:D Jest super dziewczyną! :D

      Usuń
  10. Nie znałam Sonii, zajrzałam więc na jej blog i muszę przyznać, że jej stroje są bardzo ciekawe, mimo że black&white. Pooglądałabym jeszcze, no ale jutro do pracy.
    Co do Ciebie - każda ze spotkanych blogerek pisze, że jesteś taka filigranowa, więc oczyma wyobraźni widzę Ciebie koło siebie i zastanawiam się, o ile głów jestem wyższa i o ile potężniejsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Soni już długo zaglądam i prawie za każdym razem mnie zaskakuje! Jest naprawdę niesamowita!:D
      Hahaha, no jestem, a jak mówię, że ostatnio przytyłam i juz taka filigranowa jak dawniej nie jestem, to nie wierzą:D
      A Ty drobna jesteś, więc na pewno o żadnej przewadze wagowej mowy nie ma! Najwyżej będę Ci do ramienia sięgała...a może i to nie;)) Mam 158 wzrostu:D

      Usuń
    2. To raczej nawet nie do ramienia :-) 177cm

      Usuń
  11. Radosne, zadowolone, to widać. Obie macie świetne sukienki i każda w swoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykłe i spotkanie i wy babeczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dziewczyny ale wy fajowe jesteście, po Soni takich spontanów nie spodziewałam się, bo Ty Edytko to już wiadomo, żeś szalenie wesoła jest dziewczyna :)) Zazdroszczę wam, marzy mi się takie spotkanie oj marzy... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak niżej napisałam, Sonia, to taka cicha woda:D
      Marzenka, może i my się kiedyś w realu zobaczymy... Jak widzisz, spontany wychodzą mi najlepiej:D
      Będzie ten zlot czarownic:D

      Usuń
  14. Ale energia! Rozsadzacie net! Podejrzewałam, że Sonia to petarda :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała! Sonia, to taka cicha woda:)))

      Usuń
  15. cudownie!!! i widać, że dużo śmiechu!!
    Pozdrawiam serdecznie:*


    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo jest MOC w WAS dziewczyny ! Sonia mnie zaskoczyła pozytywnie oczywiście :)))
      Bo TY to wiadomo wulkan pozytywnej energii :)
      Kreacje idealne, świetna fotorelacja noo i moccc uśmiechu :)))
      Uściski dla WAS dziewczyny :***

      Usuń
    2. We trzy, to dopiero byśmy zaszalały!:D
      Buziole Beatka!!!!!

      Usuń
  16. Gdzie nie pojedziesz tam kogoś wyhaczysz ;) Mały ten nasz świat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się w tym roku fajnie udało:D

      Usuń
  17. Ale cudowne spotkanie! I jak miło sobie popatrzeć na Wasze roześmiane zdjęcia <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gębula mi się cieszy jak na Was patrzę!!! Fajne są takie spotkania :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że my się nie spotkałyśmy:D

      Usuń