poniedziałek, 12 października 2015

Cambridge przez turkusowe okulary:))

 A ja wciąż wspominam wakacje:))
Tym razem lipcowa wyprawa do Cambridge!
Pamiętacie, że tam spotkałam się z Plantofelkiem klik?!
Było, to dla mnie tak niezwykłe, że gdy tylko Asię ujrzałam,
 to nic wokół mnie nie interesowało!
Dopiero, gdy się rozstałyśmy, zaczęłam zwracać uwagę na miasto:)))
Ekipa do zwiedzania gotowa!
No może nie wszyscy zachwyceni ;)
 Na jednej ze stron wyczytałam, że Cambridge odwiedza rocznie 3,5 miliona turystów!
Jak widać minus tego taki, że ciężko zrobić sobie zdjęcie na tle tych pięknych budowli.
Tutaj klik możecie sobie o nich coś poczytać, jeśli macie ochotę:))
Cały czas pilnowałam, 
żeby nie mieć otwartej buzi z zachwytu!;))
Oczywiście zdjęcie z synem musi być:)))
Kto wie.... Może kiedyś studentem...
Ładnych dziewczyn wokół było pełno, 
więc chyba mu się miasto spodobało;)))
 Miasto jest piękne!
I ma naprawdę specyficzny klimat...
 Jak syn nie będzie chciał, 
to może matka zostanie studentką w Cambridge;))
 Baardzo mi się tutaj podobało!!!
 No bo powiedzcie!
Jak tu się nie zachwycać miastem,
 w którym nawet chodnik wygląda niezwyczajnie!:))

Fot. Celina i Ja :))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Trampki - Bazar
Spódnica - TopShop (po przeróbkach), allegro
Bluzka - Auchan
Okulary - Auchan (4zł)
Torebka - Sisley
Kolczyki - Vintage, z dna szkatułki.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

30 komentarzy:

  1. Faktycznie fajnie tam ,charakterystyczne miejsce :))
    Może kiedyś tam pospaceruję też,a nie tylko zdjęcia oglądam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z córą się tam wybierz:)))
      Pięknie jest!!!

      Usuń
    2. prędzej może pojedziemy tam na zaproszenie córy od R,ale najpierw niech się sama tam jakoś ustawi :)

      Usuń
    3. Też prawda! Macie tam do kogo jechać!:))

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, tam jeszcze nie byłam .Miałaś szczęście do tej fajnej pogody :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda, to nam się naprawdę udała! Póżniej juz padało;)

      Usuń
  3. Tara przepiękne zdjecia.Cudnie tam jest!
    Ależ mam przystojnego Syna !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, no... synuś mi się udał:)))
      To Cambridge zauroczyło mnie na maxa! Fajnie byłoby mieć więcej czasu i je pozwiedzać...:)

      Usuń
  4. Mi też się podoba. Chętnie bym zobaczyła wszystkie te miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynka na pewno i tam pojedziesz:)))

      Usuń
  5. Piękne miasto, a Twój syn niezły przystojniaczek. Wyglądacie jak brat z siostrą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na zdjęciu, bo w realu juz widać różnicę:D

      Usuń
  6. Aż dreszcz mną wstrząsnął na widok krótkiego rękawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia i jak czytam fajne wspomnienia, aż troszkę zazdroszczę... a u mnie za oknem szaruga i deszczyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrość, tez mam deszcz za oknem;))

      Usuń
  8. Myślę, że i mnie trudno byłoby rozstać się z tym miejscem, uwielbiam takie klimaty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam chyba codziennie można sobie robić fotki z innym tłem:D

      Usuń
  9. Dobrze powspominać ciepełko...za oknami brr!! a więc miło się ogląda...
    Fajne miałaś wakacje, piękne zdjęcia...buziaki...a zdjęcie z synem super...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że fajnie:))) Wakacje rzeczywiście miałam jak nigdy! I zdjęć z synem sporo;)

      Usuń
  10. Coś mi się wydaje, że Młody nie miał szans na spojrzenia dziewczyn, bo Ty wyglądasz jak jego dziewczyna.
    Widoki cudowne !!! W takim miejscu to bym nawet postudiowała. Super !!!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonia, hehehe, dziewczyny zaglądają na niego, a ja tylko synowej wyglądam ;))
      Może obie do tego Cambridge na studia wyskoczymy?:D;)))

      Usuń
  11. Wow rewelacja ! Jakie zachwycające budowle ! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Także w imieniu budowli;)))

      Usuń
  12. Wspomnienia z wakacji dają nam siłę, by przetrwać te zimne miesiące :) Ale nie zdziwię się, jak zaczniesz nas denerwować w środku stycznia fotkami z wakacji nad morzem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Mam jeszcze takie z plaży :)))
      Będą na pewno!;)

      Usuń
  13. Też byłam tym miejscem zachwycona, ale nie mam takich cudnych fotek.
    Twój syn przystojniak coraz większy a mamusia śliczna, jak zawsze.
    Pozdrowionka i buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:))
      To dzięki siostrze takie śliczne zdjęcia:))

      Usuń
  14. Ach!!!! Kiedyś też chciałabym zobaczyć te wszystkie miejsca!! Niby blisko, znajomych pełno, ale... jakoś nie po drodze ;)!!!
    Piękne miasto!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moj tesc tam mieszka, piekne miasto;)

    OdpowiedzUsuń