9/30/2015

9/30/2015

Białe obłoczki i.... krwawy księżyc...

Dla odmiany wpis nostalgiczny, stonowany, nie uchachany...
Podejrzewana  o brak problemów (Sivka:))
 i o oćpanie radością, proszona o namiar na dilera (Daria ;))
 - oznajmiam, że mam też dni, gdy się smucę, płaczę i marudzę.
Wszystko zależy od sytuacji;)
Jak się cieszę, to na maxa!
Gorzej, bo gdy jestem zła... to też na maxa...
Mąż mój coś o tym wie;)
A niedzielne okoliczności przyrody nadwiślańskiej były zachwycające!
Więc podziwiałam i wchłaniałam!
Na spokojnie...;)
 Wisła po letnich suszach sporo opadła, więc można było znależć to i owo.
 Prawie jak ostrygi;)
Dało się zajść na środek rzeki.
Ale najpiękniejsze tego wieczoru było niebo...
Zmieniało się z minuty na minutę...
 Słońce powoli zachodziło...
 Zbliżał się czas nastania księżyca...
 Ostatni moment, aby podelektować się ciepłymi promieniami...
Ekhem...Ups...
Chwila przerwy w tej nostalgii...
Bo mi nasiono dmuchawca wpadło do gardła!:D
No dobra...
Wracamy na właściwe tory...
 Czyż nie jest pięknie...
Powoli chmury zaczynały nabierać złotego blasku...
 Szkoda, że nie możecie usłyszeć krzyku żurawi i dzikich gęsi...
 Złote chmury były już wszędzie...
 I pojawił się w końcu on...
 Rozpalił niebo...
Krwawy Księżyc....
Żródło
;))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bluzka - butik, klik (ma 12 lat... może doczeka następnego Ksieżyca;)
Spodnie - od siostry
Trampki - bazar
Okulary - od teściowej;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

45 komentarzy:

  1. A już myślałam,że to z prywatne zdjęcie Księżyca:)))
    Przecudnej urody zdjęcia Taro,okoliczności przyrody boskie.Uwielbiam patrzeć w chmury. Można sobie je zwizualizować wg własnych potrzeb:)))
    Ubiorem zwłaszcza kolorystyką świetnie się dopasowałaś do scenerii tamtego dnia/wieczoru .
    Buziole!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie udało mi się księżyca uwiecznić, a mus był jego fotę zamieścić:D

      Ja też uwielbiam chmury!!! Jako nastolatka lubiłam leżeć na trawie i patrzeć w niebo...
      A w tę niedzielę niebo oszalało!
      Bluzeczkę ubrałam spontanicznie i wszystko fajnie się zgrało:)))
      Buziaczki!!!

      Usuń
  2. Taro cudne zdjęcia i pięknie wyglądasz.w nostalgi też Ci do twarzy.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.bk8gspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes niemozliwa!! Haha ups nasiono mi wpadlo:) Padlam:):) Okolicznosci przyrody cudowne, piekne foty tylko ten ksiezyc upiorny, nie moglam przez niego spac a jak zasnelam to mialam koszmara:(
    Z innej beczki...piekna bluzeczka, jak juz Ci pisalam na insta i super w niej wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo miało wyjść nostalgicznie... jak ja dmucham, a te nasionka tak sobie lecą i lecą.... a u kurna, stanęłam pod wiatr!;)))
      hehehe, ja księżyc lubię, więc spało mi się super!

      a bluzeczka ma kupę lat... jedna z tych rzeczy, których nigdy nie wyrzucę:D

      Usuń
  4. Ocho-ho, zaraz mi się dostanie od kogoś w Twojej obronie, że Cię gnębię z zazdrości o uśmiech :D A tak serio mówiąc, to nie ma osób wiecznie uśmiechniętych, więc w życiu bym nie uwierzyła w czyjeś bezproblemowe życie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:D nawet by mi do głowy nie przyszło, że możesz mi uśmiechu zazdrościć!:D ale jak Daria napisała mi o tym dilerze, że ja taka wciąż wesoła, to rzeczywiście, cała jestem rozchachana na tych fotach:D
      aż samo mi się dzisiaj pchało, żeby zrobić inny wpis...no i musiałam Was wspomnieć:)))

      Usuń
    2. To efekt oglądania filmików na You Tubie i czytania komentarzy pod nimi - tam zawsze adwokatki bronią właścicielek kanalu przed niektórymi komentarzami, które uznają za jakiś hejt lub krytykę. Raz coś napisałam, co nie było komplementem i prawie mnie zjadły :)))

      Usuń
    3. nie bój się, tutaj Cie nie zjedzą, bo też i nie maja za co:)))
      ludzie, to w ogóle się jacyś sztywni zrobili, napięci... obrażają się o byle co;)
      grunt, to luz...:D
      a tych komentarzy tam tyle nie czytaj ... głupoty takie wypisują, że szok...;))

      Usuń
  5. Sorry Edi , dziś fotki maja taki klimat , panoramy , chmury i inne takie ,ze jakoś tam mi twoja delikatna stylówka ucieka z pola widzenia . Przepiękny spacer w przepięknych okolicznościach przyrody .
    Zbyt leniwa jestem zeby o 4 rano krwawe księżyce oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci tego za złe nie mam, bo własnie chmury dzisiaj w roli głównej:))

      Usuń
  6. Jak zwykle - fajnie tu u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, od wiślanej nostalgii to energii czerwonego księżyca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam takie bluzki,wciąż dokupuję nowe :) Twoja piękna ,ale ja bym ją przerobiła,po pierwsze sznureczki z tyłu bym obcięła,a po drugie rękawy bym zszyła :)) no,ale to Twoja bluzka hihi
    A zdjęcia cudne,natura jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się te rozcięcia podobają! I sznureczki też takie lubię...;)))
      A bluzkę mam taka tylko jedną...aż nie wiem czemu!;)

      Usuń
    2. zobacz w sh ,są bardzo tanie,jest ich pełno i można świetne perełki znaleźć !

      Usuń
    3. Jak ja dawno po lumpeksach nie chodziłam...Wielki grzech! To przez, to że mi dziewczyny ciuchów nawiozły i aż boję się nowych kupować... Nie mam miejsca na półkach!;)))

      Usuń
    4. A no tak,jak Ci siostry nawiozły to grzech szukać jeszcze :)

      Usuń
    5. Popełniłam grzech wczoraj... wzięłam od koleżanki parę ciuchów, bo miała na zbyciu...No nie mogłam się oprzeć;)))

      Usuń
  9. Je.... oniemiałam. Romantyczna dusza ze mnie, bo ja często zachwycam się chmurami, siadam na malym skrawku mojej prywatnej ziemi i podziwiam krajobraz, ale takich chmur jeszcze nie widziałam nigdy u siebie. Przez ten księżyc spać po nocach nie mogłam, więc chociaż piękny, magiczny to wolę bez pełni. Zauroczona jestem Twoimi zdjęciami.
    Bluzeczka bardzo mi się tutaj widzi, przepięknie wyglądasz w nostalgii czy bez, ale gdzieś tam zaszła na środek Wisły, szalona ;)? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmury tego wieczoru dały pokaz! Napatrzeć się nie mogliśmy!
      A na ten księżyc jestem jakaś niewrażliwa, bo spałam jak zabita;)))

      hehehe, niestety na tę łachę piachu w dali już nie dało się przejść;)))

      Usuń
  10. Pięknaś i romantyczna na zdjęciach i tajemnicza jak te chmury...
    Niebo ogladałam, ale tylko podczas podróży. Gzuliśmy autostradą 140 i więcej...
    Oj dużo się dzieje... Zadzwonię wreszcie...

    OdpowiedzUsuń
  11. I zapomniałam napisać: moc uścisków i buziaków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie się zorientowałam, że jednak nie wysłałam Ci Basiu nowego numeru!!! Gapa ze mnie!
      Ale widzę, że i tak zajęta byłaś;)))
      Ja tez teraz mam przewrócone dni do góry nogami;)
      Buziole Basiu!!!!

      Usuń
  12. Ale mile spędzony czas. Tęsknię za takim spokojem, ostatnio jestem jak na wysokich obrotach, przemęczona ;(
    Edytko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, Ty się kobieto zresetuje w weekend! Dbaj o siebie!:)

      Usuń
  13. Uchwyciłas wszystko co najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie pięknie wokół Ciebie:)))Ty tam pasujesz idealnie:))ślicznie wyglądasz i masz cudną bluzkę:))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jestem bardziej nostalgiczna niż wesoła i uwielbiam wgapiać się w takie piękne niebo. Księżyca nie mogłam przegapić...czy ja wiem co będzie w 2033 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja im jestem starsza tym staram się być weselsza, bo nostalgia w moim wieku to zło;))) Lubi przeradzać się w depresję;)

      Usuń
  16. I jest pięknie... foty zachwycające, klimat i w ogóle, faktycznie czuć nostalgię, już wczoraj byłam u Ciebie ale nie zawsze umiem od razu komentarz zostawić, lubię pomyśleć nad tym co ktoś napisał... tak się stało, że dziś mnie nostalgia dopadła, której namiastkę zobaczyłaś na insta. I ja wrzucę posćik niebawem ;))) ściskam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka tez tak czasami mam. Wejdę do kogoś i nie piszę.. Wolę póżniej z serca niż na szybko byle co:))
      Buziole!!!

      Usuń
  17. Każdy ma raz lepsze, raz gorsze dni. Mnie w Tobie zawsze zachwycał uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))
      Tez się wolę śmieć niz płakać;)

      Usuń
  18. O jak dzis romantycznie u Ciebie... Ja tez lubie sie gapic w niebo, na chmury, jak sie zmieniaja ich ksztalty i kolory...A Ty w tych romantycznych okolicznosciach przyrody w idealnie dobranej garderobie:)
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garderoba przypadkowa, ale rzeczywiście trafiona! I chmury się wpasowały! Było przepięknie!:)))

      Usuń
  19. Fakt, jak na Ciebie to bardzo spokojny post. Mam nadzieję, że dobry nastrój powrócił.
    Widoki cudowne. Kochana, wyglądasz tutaj CUDOWNIE !!!! Ta bluzka i jeansy + Twoje ogniste włosy - super !!!
    Buziaczki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastrój miałam dobry, ale te chmury spowodowały, że post wypadł taki klimatyczny:))
      Dziękuję Soniu!!!!!!!

      Usuń
  20. Piękne fotki!!! Lubię takie klimaty. Zachody słońca, waniliowe niebo i długie cienie.
    Wiele jest we mnie nostalgii, tylko nie mam jej kiedy celebrować, ostatnimi czasy ;).
    Piękna koszula :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger