wtorek, 9 czerwca 2009

W bieli...

Wygrzebałam z dna szafy bluzkę ,którą kupiłam z 5 lat temu...
A zainspirowały mnie koturny ,które nabyłam w sobotę:))

Nóżki wyginam ,żeby koturny było dobrze widać:)

Przy okazji , podziurawiłam nieznacznie me ulubione dżinsy ,które już się same drą;)

Parę lat wcześniej zrobiłabym większe dziury ,ale w moim wieku już nie wypada nosić takich obdarciuchów ;)

A kolczyki mam już 15 lat !
Morał - srebrne koła są zawsze modne !;)

*****************************

Spodnie - Wrangler
Bluzka - bezmarkowa
Torebka - Atmosphere
Buty - dziwnej marki ,zakupione w Galerii
Kolczyki - bezmarkowe

*****************************

7 komentarzy:

  1. oczywiście ukłony w stronę koturnów :))
    wyglądasz ładnie,młodo i szczuplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzeczka. zabójcze koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurczę,właśnie z profilu dowiedziłam się ile masz lat.Nie wierzę,nie wierzę!Wyglądasz na 30,max 34

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe,dzięki:))
    Jakoś się trzymam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz swietnie! Prosto i stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę,że uprawiamy ten sam zawód ;))
    świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń