piątek, 12 grudnia 2014

Nie moja wina...

To wszystko jej wina! Mojej siostry!
 Oraz szwagra i mamy!
Oderwali mnie od życia blogowego.
Krzyczcie na nich za to, że Was nie odwiedzałam:D


 Za karę zabrałam ich na wycieczkę do zamku w Świeciu;)
 Przetrzymali!
Siostra ma jest twarda! 
Nawet wciskanie w ciemne, zamkowe wnęki zniosła z uśmiechem:D

  Dali radę kładce na baszcie!

 Pokonali dzielnie oblodzone, kręte schodki !

Nie zgubili się w ciasnych korytarzykach i ciemnych zakątkach zamczyska...;)
 Szwagry chętnie by się jakiegoś miodu napili, niestety nie było tego w ofercie biletowej;)


Jak widać nie zrazili się..
 Powiedzieli nawet, że niedługo odwiedzą mnie znowu ;))

Mamę wycieczka ominęła - za karę gotowała obiad:D
:D
Wesoło było!
Szkoda, że tak krótko...

Zamek w Świeciu latem i w maju 2012 :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mój modny szwagier:D
 Czapka - Trespass
 Spodnie - Twisted Soul
Kurtka - Super Dry
Buty - Barbour
Szalik - robota teściowej, czyli mamci naszej:D

Moja siostrzyczka:D
 Płaszczyk - H&M
Spodnie - Stradivarius
Buty - Deichmann
Szal - River Island
Torebka - Jobis
Czapka - bazar

Mąż mój;)
Kurtka - Decathlon
Spodnie - Mustang
Buty - Lasocki

Ja;)
Kurtka - Nike (cieplutka!)
Buty - Lasocki
Spodnie - Mohito
Kapelusz - DIY
Torebka - Atmosphere, prezent od szwagra!:D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

47 komentarzy:

  1. Krzycze , krzycze ...
    Ale ze głupoty piszesz ! Relacje z rodziną ,tym bardziej taką na odległość są ważniejsze od naszych blogowych wypocin ;);) i tyle .
    Ale skoro masz juz czas umieszczać posty , to zasuwaj do nas na blogi ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda!:D
      Zaraz się biorę za nadrabianie zaległości!
      Stęskniłam się za Wami!!!
      I za Tobą Ania:D

      Usuń
    2. Hahaha bo w końcu ja tez siostra ;);)

      Usuń
  2. Ale dałaś!!! Gdybym mogła spędzić czas z rodziną też bym ten czas całkowicie im poświęciła!!! A mamę zobaczę dopiero na koniec stycznie:( Fajna wycieczka, szwagry to świetna para, bombowo razem wyglądają no i siostra to wogóle śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko mamę widzę...i siostry...i brata.. Porozrzucało nas po Polsce i świecie...
      Szwagry na szczęście się lubią, a to wielki plus!
      Siostra, potwierdzam - śliczna! I mądra do tego! :)))

      Usuń
  3. Ooo, nie z takiego powodu krzyczeć??? Na pewno nie.
    Ania ma rację, czas spędzony z rodziną rzecz święta, blog i my zaczekamy.
    Oby tylko takie powody odrywały Cię od blogowania:))
    Ależ ślicznoty z Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie ma chęci na kompa, trzeba się nagadać na zapas, bo widzimy się bardzo rzadko:)
      Dziękujemy!!! :D

      Usuń
  4. Ładniutką masz tą siostrę! a ja bede krzyczeć :) bo mam ochotę aaaa, gdzie byłaś jak Cię nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie odciągnęli od sieci, że szok!;))

      Usuń
  5. oo...ale rodzinnie! Fajnie jest mieć siostrę! O!
    A my poczekamy, aż zjesz obiad mamusiny i pokażesz nawet cały świat swojej rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jedną siostrę;)
      One więcej świata widziały ode mnie:D

      Usuń
  6. Ja już myślałam,że dalej cię choróbsko trzyma, a tu proszę same radości. I bardzo dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choróbsko niestety też trzyma - juz się przyzwyczaiłam;)

      Usuń
  7. Ale z Was cudna, uśmiechnięta ekipa :D I dobrze, że zrobiłaś sobie "urlop od neta", rodzina jest najważniejsza! Buziaki ogromne Taro! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupio byłoby na necie siedzieć;))
      Buziole!!!

      Usuń
  8. Nie będziemy krzyczeć:)))takie piękne chwile z rodziną tłumaczą wszystko:)))Piękne zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę:D
      Buziaczki Reniu:*

      Usuń
  9. Taro, Rodzina - najważniejsza, taka cudna, radosna i kochająca się.
    Cieszę się, że choróbsko już sobie poszło, teraz mnie męczy paskudne grypsko już 2 tydzień...
    Pozdrawiam Cię ciepło i Twoją urocza rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuruj się Basiu! Moje choróbsko tak całkiem nie poszło. Coś zawzięte te wirusy w tym roku;)
      Dziękuję w imieniu wszystkich!!!!:*

      Usuń
  10. Rodzina najważniejsza, szczególnie jak się nie widzicie zbyt często, to takie wspólne chwile są bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku - trzy razy się widzielismy! To i tak dużo!
      Na szczęście jest skype, więc nie jest tak żle;)

      Usuń
  11. U mnie rodzinka też była parę dni temu, więc wiem jak to jest :) Też nieźle zaniedbałam blogi, ale dzisiaj usiadłam i zajrzałam do ulubionych :)
    Superowo wyglądaliście, bardzo modnie i wygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo;))
      Hehehe, bo wygodnie, nie znaczy niemodnie;)))

      Usuń
  12. A siostra czasem modelką nie jest? Buźka śliczna, nogi do nieba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, a żebyś wiedziała, że miała taki epizod w życiu:D Jako nastolatka:D

      Usuń
  13. Ale miło się na Was patrzy!
    A Ty taka najmniejsza, filigranowa jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne te Twoje zamkowe wycieczki Taro, wesoło, rodzinnie - aż miło patrzeć
    a taki oddech od bloga też potrzebny, w końcu to prwdziwe życie jest najważniejsze
    pozdrwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak:)))
      A zamki zima tez da się zwiedzać;)

      Usuń
  15. Ja nie krzyczę, czasami są sprawy ważniejsze...
    Cieszę się jednak, że już wracasz...
    Ślicznie wyglądacie, siostrę masz śliczną...
    Pozdrawiam trzy uśmiechnięte kobitki...buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoluśku wracam;) Taka przerwa z rodziną jest najlepsza:))

      Usuń
  16. Ja nie mam fajnej rodziny, nie mam siostry itp w ogóle ludzkich uczuć u mnie mało, ale krzyczeć nie będę :D Siostra laska i fajne ma buty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty razem kupowałyśmy:D
      A ludzkich uczuć masz na pewno tyle co trzeba:)))

      Usuń
  17. HAHA JAK WSPANIALE Z RODZINKĄ
    Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesoło było !! :)
    Bardzo miło się oglada :)
    łaskawie wybaczam nieobecność :)
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jak!:D
      Dziękuję za wybaczenie łaskawe;))

      Usuń
  19. Masz wspaniałą rodzinkę i cudownie razem wyglądacie.
    Piękne miejsce i świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udała się mi ta rodzinka;)
      Dzięki Madziu:*

      Usuń
  20. Fajna masz rodzinkę. Widać, że się kochacie i miło razem spędzacie czas. Zdjęcia z zamku bardzo udane. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko się widzimy, więc tym bardziej ten czas jest cenny:)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa:))

      Usuń
  21. Kochana, powtórzę się: ale fajna rodzinka i super wesoła! :) siostra śliczna, obie jesteście śliczne i podobne jesteście! no to do nastepnego spotkania :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu siostry i reszty!!!:)))
      :*

      Usuń
  22. Przesympatycznie :D
    Aż mi się zatęskniło za moimi skowroniakami :D

    OdpowiedzUsuń