niedziela, 28 grudnia 2014

Magiczna kareta:))

Wystarczyło usiąść w czarodziejskiej karecie,
 a spełniły się moje życzenia o białych świętach:))

 Bo w pierwszy dzień świąt, było deszczowo i brzydko.
Wybraliśmy się na spacer po bydgoskim rynku i staraliśmy się nie zwracać uwagi
 na coraz bardziej padający deszcz;)
 Zmókł mi kwiatek na kapeluszu, zmókł mi kożuszek i siostrzeniec, 
który odwiedził nas w święta (i przez, którego zaniedbałam znowu Wasze blogi;)).
 Woda była wszędzie.... 
Marzyłam żeby zamieniła się w śnieg....
I...  ta dam!!!
Na drugi dzień, to marzenie się spełniło!!!:D
Jestem chyba czarodziejką!!!
Szybciutko! Wymyślajcie życzenia! Mam dzisiaj moc ich spełnienia!:)))
:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kapelusz - Vintage, DIY
Kożuszek - Mohito
Spodnie - Mohito
Torebka - Vintage (babci)
Buty - Deichmann
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

38 komentarzy:

  1. oj Ty czarodziejko :))
    ja mam marzenie-życzenie ,ale nie mogę powiedzieć :))
    Szkoda,że deszcz Wam przeszkadzał,ale widzę,że byliście dzielni i to się liczy :)
    Śnieg niech pada,ale czemu jest tak zimno ? brrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów! Spełni się tym bardziej! :D

      Zimno jest solidnie, bo mój Reksio na 5 minut tylko wychodzi i zaraz wraca biegiem do domu!;))

      Usuń
    2. mój Lucuś tez robi krótkie rundki i wraca do domu,żeby się wylegiwać przed kominkiem :)

      Usuń
    3. To by się skumplowali:D

      Usuń
  2. Życzę sobie.... życzę sobie.....
    Pocichutku, żeby się spelnily:-D
    Ty wiesz że masz świetne to futrzycho???;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełnią się:)))

      Że futrzycho świetne, to wiem!:D

      Usuń
  3. Zaczarowana dorożka
    Zaczarowany dorożkaż

    I rewelacyjne furterko , jak zawsze ....

    Zeby wszystkie marzenia tak szybko sie spełniały ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym sobie tego życzyła...i wszystkim:)))

      Usuń
  4. Piękna Czarodziejko... spraw... Nie nie mogę powiedzieć, ale wierzę, że moc uczuć dobrych ludzi sprawi, że moje marzenie - życzenie się spełni... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę mocno trzymać kciuki aby Ci się spełniło Basiu:)))
      Ślę dobrą energię!!!!
      :*

      Usuń
  5. Oby tak szybko spełniały się nam i inne marzenia :)
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia a futerko masz cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszłoroczne! Ale jeszcze można je w Mohito trafić:)

      Usuń
  7. WoW jaka kareta!! :) Pięknie tam u Ciebie czarodziejko:)
    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też chcę śnieg!!! Da się zrobić pani czarodziejko??:) Futerko masz bombowe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się da!;)))
      Wsiadaj w jakiś samolot, kierunek pod Bydgoszcz i masz!;))

      Usuń
  9. A taka kareta spełniająca marzenia tylko w Bydgoszczy!!! Naszej Bydgoszczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko chciałabym tyle śniegu, co u Ciebie, bo u nas głównie mrozi, a śnieży skąpo ta Pani Zima. I jeszcze - żeby została z nami do lutego!
    Karoca musi teraz wyglądać rewelacyjnie na śniegu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na śniegu jej nie widziałam!;)

      Usuń
  11. świetny blog :))

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakby ta kareta stała przez cały rok, to ile marzeń mogłaby spełnić:)

    Szczęśliwego Nowego roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja zostawią;)

      Wzajemnie!!! Moc radości:))

      Usuń
  13. Taro piękny ten bydgoski rynek a Ty na nim w swoim wyjątkowym,niepowtarzalnym kapeluszu wyglądasz słodko i wcale się nie dziwię,że spełniają się Twoje marzenia! Takiej Osobie się nie odmawia!! i ja podrzucam cichaczem,choc jedno malutkie ale ważne do spełnienia:)))
    Zimno u mnie ale sniegu trochę jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełni Ci się!!!! Musowo!:D

      Mój kapelusz, nie zaprzeczam, jest wyjątkowy. Jeszcze nikogo w podobnym nie widziałam:D
      Dzięki niemu ludzie się za mną oglądają;)

      Usuń
  14. ja tez dopiero nadrabiam zaległości blogowe :)
    dzięki tobie mamy zimę. no wiem czy mam Ci za to dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ciągle mam opóżnienia;)
      hehehe, możesz mi za to śnieżką przywalić:D

      Usuń
  15. Ależ u Was sypnęło ładnie śniegiem!:) We Wrocławiu i okolicach skromniej, ale już jutro góry, a tam pewnie mnóstwo bieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po śniegu niestety...teraz pada, ale deszcz;)
      To życzę Ci mnóstwo śniegu w górach!!!!:))

      Usuń
  16. WOW !!!Jaka piękna kareta !!! Ja też chcę taka fotkę!!!
    Kochana, Ty nawet w zmokniętym kwiatku i futerku wyglądasz uroczo.
    Wszystkiego naj naj naj w Nowym Roku :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Soniu!!!!
      Kareta była naprawdę śliczna!:D

      Usuń