czwartek, 20 listopada 2014

Puk, puk... tu lato:D

W ramach rehabilitacji za ostatnie smętne posty - odrobinka lata:D
Łeba 2014

 Lato, to czas szaleństwa!
Uważam, że ciuchowo możemy sobie w tym czasie używać do woli!
A ja, jak to ja...  Korzystam ile wlezie:D

 Jak zawsze w nieśmiertelnym kapeluszu  - tym razem ozdobionym  "malutką" różyczką:D

W zeszłym roku były na nim groszki - tutaj klik.
Było spokojniej i bardziej retro.


W tym roku wyszperałam na allegro (jeszcze zimą!),  kolorowy strój z falbanką - za 28 zł!

Pareo ma już kilka lat, ale sprawuje się idealnie!
Szczególnie, że ma frędzelki i frędzluje na wietrze jak trzeba:D


Na plaży, oprócz pozowania w starym kapeluszu, preferuję całkowite lenistwo:D
Czytanie... wystawianie  odnóży na słońce i wygrzewanie się na zapas...:)
Fotka z mężem;)

Z rzadka wylegałam z zza parawanu:D
W tym roku sierpień był bardzo zimny.
 Mieliśmy tylko dwa w miarę ciepłe dni podczas pobytu w Łebie.


Plusem plażowania pod koniec sezonu jest prawie pusta plaża:))
Nawet fotkę z mewami można sobie strzelić:D


Po spacerku znowu trzeba się wygrzać:D


I oczywiście zająć się czasami dzieckiem;))


 Od dziecka trzeba się trzymać na dystans,
 bo tylko czeka żeby wciągnąć matkę pod wodę!:D
 Szczególnie, że już ciut wyrośnięte i siłę ma;))


A obiecał, że mnie nie ochlapie!:D


Było zimno, ale fajnie:)))

Oby do lata!!!!
Biegnę!;))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Strój - Ocean Club (używany z allegro)
Pareo - bazar w Łebie
Okulary białe - prezent od teściowej;)
Okulary zielone - bazar
Kapelusz - Vintage (kwiatek H&M)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

52 komentarze:

  1. Zdjęcie jak zwiewasz przed chlapiącym synem rozbawiło mnie do łez!
    Ale ale, syna poślij na modela! Mówię Ci!
    Myślę, że następnego lata to i ja zawitam nad morze, bo mi tęskno do spacerów po plaży. chociażby pustej i zimnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiewałam, aż się prawie kurzyło!:D
      Syn zawód modela uważa, delikatnie mówiąc, za mało męski;))

      Ja nie wiem, czy w pojadę znowu nad morze...Ale Tobie polecam!!!!

      Usuń
  2. Taro, jak lato, to ja zaraz biegnę do Ciebie...
    Ogrzałam się u Ciebie, uchachałam... Dziękuję. Pozdrawiam Cię ciepło, a i zapomniałam dodać, że syn jak malowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zaraz do Ciebie, bo widzę, że coś się pojawiło:D
      Hehehe, synuś mi się udał.. zgadzam się;))
      :*

      Usuń
    2. Jestem tak zakręcona, że zapomniałam napisać, że wyglądasz bardzo dziewczęco, szczuplutka jesteś, ale wszystko na swoim miejscu. :) A kostium jest śliczny.

      Usuń
    3. Basiu...dziękuję:)))

      Usuń
  3. Za oknem deszcz i wiatr a Ty w innym ciepłym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szkoda, że to nie lato naprawdę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... teraz trzeba żyć nadchodzącymi świętami:)

      Usuń
  5. Jak dobrze powspominać te lepsze (cieplejsze) czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój kąpielowy to Ci się udał! jest sliczny i optymistyczny jak Ty !!!
    najlepsze zdjęcie jak Cię synu chlapie woda hahaha....a obiecywał !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udał mi się! I w sumie za grosze!
      A synowi nie ufałam... miał chętkę mnie podtopić ;))

      Usuń
  7. Kochana, od razu zrobiło sie cieplej! super zdjęcia szczególnie te ostatnie ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjęcia o tej porze roku zawsze poprawiają humor:D

      Usuń
  8. Od razu się gorąco robi człowiekowi :-) Mnie właśnie zwiało i głową w żadną stronę ruszyć nie mogę. Oj wygrzałabym się w takim słońcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde...takie zawianie, to niewesołe... Kuruj się i to szybko!

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że już wyzdrowiałaś :) Ja jestem dziwna, bo nienawidzę jak ktoś mnie chlapie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dzisiaj nastąpił przełom (antybiotyk zaczął działać;)).
      Powiem Ci w sekrecie, że też jestem dziwna... nie tylko co do chlapania;)

      Usuń
  10. Mmmmmmmmmmmmmm... rozmarzyłam się :D!!! Wspaniałe fotki!!! Oby do lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby....i oby było upalne!!!! :D

      Usuń
  11. Ty to jednak szalona jesteś ;) za oknem szaro... buro,.. zimno i deszczowo, a tu takie wakacyjne klimaty pokazujesz, świetne foty aż miło patrzeć no i absolutnie cudny kostium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leczę się tymi zdjęciami, bo juz mam dosyć choróbska i listopada;)
      Kostium, przyznaję...udał mi się:D

      Usuń
  12. Ale się miło zrobiło:)))tak ciepło i kolorowo:)))widać świetną zabawę:)))a z takim dużym dzieckiem to niema co zaczynać:))))))))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... duże dziecko lepiej zostawić w spokoju;)))
      Pozdrawiam Reniu:))

      Usuń
  13. Nie wiem dlaczego, ale kojarzysz i się z Anią z Zielonego Wzgórza!
    A zdjęcia mega pozytywne, że na chwilę zapomniałam o tej jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przez kapelusz i rude włosy;))
      :D

      Usuń
  14. Ajććć, jak miło jest zobaczyć takie gorące i słoneczne zdjęcia, podczas gdy u nas pogoda już bardziej zimowa, niż jesienna :/
    Powiem szczerze, że tyle razy już byłam na morzem, ale w Łebie to jeszcze nie było dane mi być :/
    Fantastycznie wyglądasz kochana! :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeba jest bardzo "ludna". W sezonie trudno o miejsce na plaży. Jeżdzimy do niej przez sentyment, bo kiedyś mieszkalismy w okolicy. Jak wolisz spokojniejsze i tańsze miejsce nad morzem, to polecam Jarosławiec:)

      Dzięki!!!:)))

      Usuń
  15. KOCHANA SUPER!! Znowu marze o lecie!
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdynię kiedyś często odwiedzałam... Też już mi się lato marzy:)

      Usuń
  16. Wspaniały smak lata!!!:),za to kocham zdjęcia najbardziej :)
    ______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez! Fajnie sobie teraz powspominać ;))

      Usuń
  17. Ty energiczna kobieto :))) jak ja Cie lubię za Twoje spontaniczne zdjęcia, a za tym idzie Twoje zachowania :))) świetne fotki i ja takiego synka bym się już bała ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, nie jestem aż tak energiczna...zimna woda dodała mi wigoru;))

      Usuń
  18. U mnie też lato wróciło na blogu;)
    A Ty na tych zdjęciach wciąż piękna, młoda i laska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj...to biegnę zajrzeć!
      Dzięki Ola:*

      Usuń
  19. O jak ja nie lubię takich postów ;P, od razu mi się tęskni za latem... A tu jeszcze tyle czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh, no...ja też nie lubię;)

      Usuń
  20. O, a ja właśnie siedzę przed komputerem i marznę, bo tak zimno dzisiaj się zrobiło. Zamknęłam sobie na moment oczy i wyobraziłam lato i zabawę w morzu :) Mmmmmmm :) Już niedługo ;)

    Super wyglądałaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że niedługo! Dotrwamy!:D

      Starałam się wyglądać;))

      Usuń
  21. Cudne wspomnienie lata, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Tobie za tą dawkę słońca i pozytywnej energii!! Ale z jednym się nie zgodzę, nie da się wygrzać na zapas!!! Niestety:(
    Strój miałaś słodki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiam się - nie da się wygrzać na zapas! Tez, to potwierdzam...Ale próbowałam;))

      Usuń
  23. ale fantastycznie jest teraz obejrzeć letnie zdjęcia!! dzięki za to słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne widoki! bardzo miło jest popatrzeć na takie zdjęcie szczególnie teraz gdy za oknem szaro i zimno, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:)) Fajnie się wygrzać przy fotkach chociaż;)

      Usuń
  25. ...aż mi się cieplej zrobiło na duszy...

    OdpowiedzUsuń