środa, 25 czerwca 2014

Prawie jak Scarlett... czyli 20 lat minęło...


Tak ją sobie wymyśliłam przed laty...
 A, że jestem fanką "Przeminęło z wiatrem"... Scarlett i Tary...;)
Nie mogła być inna:D



Dół był z pięciu warstw tiulu, na cienkiej halce - bez koła.
Chciałam żeby była leciutka i zwiewna:))


Zrobię psikusa przyszłej synowej (gdy się kiedyś pojawi;))
 i powiem, że moim marzeniem jest, aby założyła do ślubu moją suknię:D
Ucieszy się?:D ;)



Więcej o moich ślubnych perypetiach tutaj :D
Sprawdziła się stara prawda, że jeśli w dniu ślubu nie jest idealnie, 
to póżniej będzie dobrze.
Jakoś wytrzymujemy ze sobą od 20 lat... ;)


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suknia - mój projekt, szyła krawcowa:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

69 komentarzy:

  1. Hahajah wiesz moja kochana , ze o standard nawet tamtych czasów bym sie nie posądzała . Musiałas przecież wykorzystać jedyna okazje i zaszaleć jak Skarlet ;)
    Gratuluje tylu lat razem :):):)
    Za mundurem Tara sznurem ;);)

    Aleś ty cuda była ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gotowych sukniach tonęłam! Nie było mojego rozmiaru! A wymarzoną miałam w głowie od nastolatki:)))
      Dzięki!!!!!!
      W tym mundurze coś jest... ;)

      Usuń
    2. Miało być chuda , ale
      Juz doczytalam o tych 38 kg .
      Matko , na pewno kobietą byłaś juz pełnoletnią , a nie żenił sie Twoj mąż z 12 latka ???!!!
      Patrząc jak teraz wyglądasz , wcale
      By mnie to nie zdziwiło :):)
      Ale
      Najpiękniejszy był Twoj uśmiech !!!
      ;);)
      Ja jako nastolatka byłam przekonana ze bedzie garnitur ;);) nie wyszło ;)

      Usuń
    3. hahaha:D taka już moja uroda! drobniuśka byłam strasznie! ale całe życie! mąz mój lubi takie drobiny, choć teraz jak nabrałam masy, to też nie narzeka:D
      a szczerzenie się jest u nas rodzinne:D
      pamiętam Twój garnitur... fajny... ale suknia była piękniejsza!:D

      Usuń
    4. Ekhm, mężowi nie przyganiając, on też masy nabrał :-) Tobie, kruszyno, byłoby wtedy dobrze w każdym rodzaju sukni-bezy i w każdej ilości falban! Ale zupełnie nie skojarzyłam sukni ze Scarlett , bo ... nie oglądałam "Przeminęło z wiatrem"! Muszę nadrobić, przepraszam.

      Usuń
    5. Hahaha, a nabrał... aż zrzuca teraz;)))
      No, falbany w moim przypadku, nie szkodziły:D
      A jak można było jeszcze tego nie obejrzeć?! No jak?! Czym prędzej nadrób ten błąd! ;)))

      Usuń
  2. Gratuluję, porcelanowa rocznica:):)
    Życzę dalszych lat razem, miłości i szczęścia, to takie banały, ale prawdziwe i szczerze życzone:):)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam sobie porcalanę na prezent zażyczyć! A ja rower chcę;))
      Dzięki Aga!:)))

      Usuń
  3. 20 lat jak pieknie!!! A sukienka ??? Zawsze , wszystkie ślubne suknie są piękne ..tak uważam..bo to dzień panny młodej i niech ma na sobie to co Ona chce!!! Powinnaś z tą wagą swoją mieć na imię Calineczka:):):)
    Niech Wam się w szczęsciu wiedzie dalej!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!! Jakoś tak nam wyszło... Oby tak dalej:)))
      O sukni marzyłam i się udało, a różnie w życiu bywa...

      Usuń
  4. Orzesz ja też jestem fanką Starlet, często cytuję jej sławne motto " jutro pomyślę..." Cudownie wyglądałaś, suknia zbliżona do ideału, gratuluje serdecznie, 20 lat to już wyczyn powyżej normy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się, to motto nawet stosować... Jest zdrowe dla ducha:)))
      Dzięki!!! Medal powinnam dostać;)

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się zachowanie księdza :) hahahaha
    może to jakiś gejozo?
    świetnie wyglądałaś,szczęśliwa i to widać,ja jetem za tym,żeby w tym dniu każdy wyglądał właśnie tak jak mu się marzy :)
    Ja nigdy nie miałam sukni ślubnej,ale podobają mi się takie z domieszką fasonów starożytnych
    Gratulacje dla Was ! świętujcie jak się da!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, że chyba gejozo! Aż mi szczena opadła, jak to powiedział!:D
      A na ślubie pogoda przynajmniej nam się udała! Piękna była!
      Takie starożytne suknie też lubię. Myślałam, że siostrze będzie w takiej dobrze. Ale jak przymierzyła koronkową syrenkę, to jak anioł wyglądała!:D A nie lubi koronek;)
      A poświętujemy bardziej jak syn wyjedzie na wakacje;))

      Usuń
  6. OOOO Kochana GRATULACJE WIELKIE przyjmijcie oboje ode mnie, bo to sukces obojga ! :) :*
    Wyglądałaś Przepięknie <3
    Tak to prawda mundur ma coś w sobie, czar magię hahha:)
    Przepraszam ale dzisiaj nie potrafię wiele wydusic jakaś żołądkowa grypa mnie dopadła :(
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Beatka!!!
      Chciałam być księżniczką, a co tam:D
      Książę co prawda był bez konia, ale mundur wystarczył;))
      A Ty się kuruj!
      Buziole!!!!

      Usuń
  7. Przepięknie wyglądałaś jak sama Scarlett !!! :)
    Gratuję 20 lat!! i życzę wielu następnych w zdrowiu i szczęściu :)!!!
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!! Czyli troszeczkę mi wyszło:D

      Usuń
  8. 20 lat - świetny wynik. Wszystkiego najlepszego dla Was. :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. 20 lat, kupa czasu z jednym chłopem :D Porcelanowe gody, gratulacje dla Was i kolejnych 200 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż mi powtarza, że gdyby mnie zabił na początku, to już by wyszedł z pudła...a tak, to się musi męczyć ;))
      Dzięki:D

      Usuń
  10. Pytanie gdzie on znajdzie taką, która się w tę kieckę zmieści. W dzisiejszym pokoleniu trochę o takie chudziutkie trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają się jeszcze... Kto wie, może utrafi:D

      Usuń
  11. Wyglądałaś prześlicznie:)))Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu serdecznie!!!!!!:))))

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!! Kolejnych tak udanych rocznic!! Wyglądałaś w tej suknie bajkowo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulka:))
      Oby, oby....:D

      Usuń
  13. Odjazdowa z Ciebie była panna młoda, a synowa na pewno będzie w siódmym niebie ha ha , kolejnych wspaniałych lat u boku tego samego faceta pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę minę synowej:D ;)))
      Jak mnie mąż za bardzo nie wkurzy, to jeszcze dam radę;)
      Dziękuję:))

      Usuń
  14. pięknie wyglądałaś :) choć nieco mnie bawią suknie ślubne lat 90 - twoja ma sens i urok :) No i ten hollywoodzki uśmiech :)))
    super, super, super
    duuuużo miłości dla was i oczywiście gratulacje - 20 lat z jednym męzem, ho, ho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre suknie z tamtych lat są po prostu okropne:D
      A uśmiech być musiał!:)))
      Dziękuję!!!!

      Usuń
  15. Bardzo ładna suknia! :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się naturalnie przyłaczam do tych wszystkich gratulacji. Wszystkiego najlepszego :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna sukienka i co najważniejsze, taka wymarzona, skoro sama ją zaprojektowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A krawcowa uszyła ją idealnie!

      Usuń
  18. Wow gratuluje rocznicy! i życzę kolejnych wspólnych lat !
    mi się nie udało tyle wytrwać....
    a suknia urocza, przyszła synowa na pewno się ucieszy - hahha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu różnie bywa... Moja mama też nie miała szczęścia...
      Grunt, że teraz jesteś szczęśliwa:)
      Dziękuję!!!!
      Hahaha, synowa będzie miała do myślenia;)

      Usuń
  19. Gratuluję Wam z całego serducha i jeszcze caaaałej szczęśliwej masy lat Wam życzę! Taro, wyglądałaś przecudownie w tej sukni, Scarlett by jej zazdrościła :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kapelusza mi zabrakło! Już tyle odwagi nie miałam wtedy;))
      Dziękuję!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  20. Taro wyglądałaś jak księżniczka! Poczytałam sobie o Twoich perypetiach. No, faktycznie trochę ich było... Na szczęście - szczęście Was nie opuszcza i niech tak zostanie na dalsze lata w miłości i szacunku! Pozdrawiam uroczą Parę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas powinna choć raz być księżniczką:))
      Dziękuję serdecznie Basiu!!!!!

      Usuń
  21. Piękna z Was para! Gratuluję pięknego jubileuszu i życzę Wam kolejnych szczęśliwych lat razem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie ich jeszcze sporo:D Dziękuję Jolu:)))

      Usuń
  22. Życzę Wam jeszcze wielu, wielu udanych, radosnych wspólnych lat i gratuluję serdecznie!:) Suknię miałaś świetną, te falbany przy dekolcie to coś, co lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takie falbany też lubię:))

      Usuń
  23. Ale się zaczytałam, poprzedni post o Twoim slubie również ;)
    Zapytam Emilkę, czy jej się sukiena podoba, mi tak, ale wiesz jaka jest teraz młodzież ;))
    Pięnu uśmiech został, faktycznie drobinka z Ciebie, ale taki męzczyzna u boku, no no;)
    Życze wszystkieg najlepszego, dużo miłości i cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu:)))
      Emilce byłoby w niej ślicznie!!! Pozwolę na przeróbki;)))
      Przy Maćku też wyglądałaby jak drobinka:D

      Usuń
    2. ;))*
      Całusy dla teściowej

      Usuń
    3. hehehe, wzajemnie! :*

      Usuń
  25. łoooo 20 lat ...Gratuluję Wam i kolejnej 20stki a potem jeszcze kolejnej itd życzę ! a suknia robi niesamowite wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  26. spóźnione, ale z głębi serducha płynące życzenia, 20 lat w szczęściu i szacunku to spore osiągnięcie dlatego życzę Wam wielkrotności tych lat i wszystkiego wystarczająco dużo :)
    a sukienka robi wrażenie, jakby tak usunąć falbany wokół dekoltu to i wpisałaby się w dzisiejsze trendy, więc kto wie czy jej jeszcze kiedyś nie zobaczymy na tym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!!!!
      No... tiule teraz w modzie, więc miałaby szansę:D

      Usuń
  27. Masz rację to się sprawdza! U mnie też nie było idealnie i jest OK i mijają kolejne rocznice w miłości - "istne piekło" ;)
    No ja nie miałam niestety mojej wymarzonj sukni, bo odkąd zobaczyłam teledysk Guns n Roses November Rain tylko taką chciałam mieć, co rzecz jasna w ogóle nie wchodziło w grę, ileż było przez to łez!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli prawda:D
      Suknię z teledysku trzeba było troszeczkę poprawić - dłuższy przód. Naprawdę jest niesamowita!

      Usuń
  28. Wyglądałaś jak prawdziwa księżniczka...grastuluję wytrwałości i...wszystkiego NAJ!...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:))) Daliśmy radę:D

      Usuń
  29. kochana, suknie piękna a Ty wyglądałaś jak Scarlett!!! też uwielbiam tą postać :))) a przyszłej synowej możesz zaproponować, ale pamiętaj - każda ma swoje marzenia ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))))
      Wiem, wiem...każda dziewczyna marzy o swojej sukni... tylko sobie zażartuję troszeczkę;)

      Usuń
  30. Widzę, że od lat jesteś niezwykle stylowa i masz świetny gust. Co tu dużo pisać... wyglądasz genialnie w tej sukience, niczym księżniczka. Ba! Nawet lepiej :))))
    Ja na szczęście nie musiałam odmawiać mojej mamie, by włożyć jej suknię bo różnimy się znacznie rozmiarem :D :D :D

    A żart będzie zacny!!!! Jestem ciekawa jej miny! :D I tego jak będzie się wykręcać :D Ktokolwiek to nie będzie, teściowa jej się fajna szykuje :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chciałam jak księżniczka wyglądać! Raz w życiu można:D
      Może się zdarzyć, że moja synowa też się będzie rozmiarem ode mnie różnić... o co nietrudno, bo suknia na małe XS szyta:D
      A jej miny, to sama jestem ciekawa!
      Hehehe, mogę być jędza... Podobno matki jedynaków takie są:D

      Usuń
  31. Na miejscu synowej to bym się ucieszyła, tiulowa suknia to jest to;) Pięknie wyglądałaś:)
    A moja suknia ślubna też była tiulowa i też szyła ją krawcowa według mojego pomysłu, tylko, że na bazie sukni kupionej w lumpeksie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa Twojej sukni! Musi być wyjątkowa!
      Hehehe, może trafi mi się synowa, której suknia się spodoba:)))

      Usuń