poniedziałek, 30 czerwca 2014

Nowe koturny i stara reszta;)

..

 Nowe koturny nabyłam podczas poszukiwania sandałków do latania.
Rymło mi się:D
Ponieważ w tamtym roku klik (dwa lata wcześniej też klik;)), także w czasie szukania sandałów kupiłam koturny, postanowiłam twardo, że ani spojrzę na półki z nimi!
Obeszłam kilka sklepów ze wzrokiem wbitym w samo obuwie letnie na płaskim obcasie.
No i niestety w CCC jedno z moich ocząt na chwilę straciło kontakt z sandałkami, a zahaczyło o ten koturn poniżej!
I kiszka! Przymierzyłam! Jak na złość leżały jak ulał!
Mam kolejne koturny!:D

Lasocki

Czyli są nowe koturny i stara reszta:))
Już się chyba domyślacie, że koszulka z pieskiem jest moją ulubioną?


Była już w wersji eleganckiej klik, z koturnami i całkiem na luzie,
 na festynie klubowym:)


Nareszcie koniec sezonu i nie trzeba co tydzień jeżdzić na mecze!

Na zakończenie synkowie się zemścili i wygrali mecz z tatusiami:D
Ten na bramce, to mój synuś;)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Koturny - Lasocki
Spodenki - Big Star
Koszulka - Sh
Torebka -  Sinsay
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


57 komentarzy:

  1. Bo koturny to najwygodniejsze buciki!! :) Te Twoje sa sliczne, dzis patrzylam na szpilki w identycznym kolorku i to z fredzlami mega mi sie podobaly i pomyslam o Tobie. Taniutkie byly 29 zl!! Lubie ta psinke z koszulki dobrze jej z oczu patrzy no i zawsze to jakies zastepstwo dla kaszpirowskiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że najwygodniejsze...choć mnie każde obetrą;)
      Szpilki z frędzlami! Trza było brać!:D
      Hehehe, Kaszpirowski czeka na chłody...:D

      Usuń
    2. Jak chcesz to Ci kupie:)

      Usuń
    3. Hehehe, chyba mi na razie butów starczy... nie kuś;))

      Usuń
  2. hahha Edzia TY tak jak Ja na boisku:))) U nas też już było zakończenie, no trochę będzie luzu :)
    Zacne koturny i super szorty !:)
    AAAA jeszcze sobie filmik obejrzę hi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tę "Edzię", to Cię szczele:D hehehe, nie lubię Edzi:D
      A, że my koniec czerwca na boisku, to norma:D
      Młody wolałby czasami w polu polatać, już go bramka nudzi trochę;)

      Usuń
    2. ojjjejjjj przepraszam Panią już więcej nie będę :)

      Usuń
    3. No! Żeby mi to było ostatni raz!:D

      Usuń
  3. no i kiszka ! myślałam,że nie pasują,a tu-pasują ,haha...dla kogo kiszka ,dla tego kiszka :)
    No to witaj w klubie z tymi meczami :) tylko,że ja już nie jeżdżę ,wolę w domu mieć czas dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Kiszka... bo sandałki też kupiłam, czyli podwójny wydatek:D
      Niestety chłopaki nie pozwalają mi w domu zostać...muszę jeżdzić...

      Usuń
  4. Nieee no koturny są gitesowe, jak mogłaś od nich odwrócić wzrok hehe, kochana fajnie, luzacko tak jak lubię i z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie...Jak już mi oko na nich zawisło, to koniec...;))

      Usuń
  5. Fajne są i do sukienki i do spodni dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego już mi pasują!;)

      Usuń
  6. super koturny a bluzeczka w luźnym zestawienie, tez się świetnie prezentuje !

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też stwierdzam, że koturny to najwygodniejsze buty i tak samo jak ty się powstrzymuje od kupienia następnych, a tu wyprzedaże kusza oj kuszą. Własnie przegladałam fajne na stronie Venezi...:-). Frędzle to też moje klimaty tego lata. Kupiłam aż dwie torebki z frędzlami( były na blogu). Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frędzle i koturny muszą latem być:D

      Usuń
  8. co tam koturny, ja chcę taką torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A we Wrocławiu kupiona! Zimą na przecenach...w Renomie:D

      Usuń
  9. Też mi nic nie wiadomo o tym, jakoby koturny miały być niemodne... Twoje są super, ja też mam i śmigam w nich, bo wygodne... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jakby były niemodne, to bym je nosiła;)
      :*

      Usuń
  10. Masz rację, koturny są fajne i bardzo wygodne, a Twoje jeszcze są bardzo ładne. Podobnie bluzka z pieskiem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie są super trendy, ale rzeczywiście nie są brzydkie;))
      Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  11. uwielbiam koturny ! rewelacyjny zamiennik obcasów ...nadal mam wysoko hehe ale i wygodnie :) nie wyobrażam sobie lata bez choć jednej pary

    pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szpilkach nie uszłabym tyle co w koturnach:D

      Usuń
  12. No to ja odwrotnie - z jakichkolwiek obcasów przerzuciłam się w tym roku na płaskie sandały. Ale wiadomo - różnimy się wzrostem:-) To trochę nie fair, że Ty możesz się podwyższyć a ja obniżyć nie mam jak :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, nie brałam dotąd pod uwagę tej zalety:D Rzeczywiście jesteś poszkodowana;)))

      Usuń
  13. Super chłopak:)))koturny to bardzo ładne i wygodne buty,dobrze że je kupiłaś:)))jak zwykle jesteś urocza:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mi się podobała ta bluzeczka...buty super, nie ma to jak wygoda...pozdrawiam cieplutko, u mnie już zmiana, świeci słońce i...robi się ciepło...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też coraz cieplej!!!
      Dziękuję Basiu:*

      Usuń
  15. Uwielbiam piesiobluzkę <3 A nowe koturny cudne, uroczy jest ten kwiatek! Według mnie w ogóle koturny to najwygodniejszy model butów świata :D Od niepamiętnych czasów też mi się nie udało kupić płaskich sandałów ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesiobluzka - podoba mi się nazwa:D
      A płaskie sandały też nabyłam! ;))

      Usuń
  16. Bardzo ładne sandałki i wygodna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma chyba wygodniejszych butów na lato, niż koturny, więc jesteś usprawiedliwiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Może w przyszłym roku tez sobie nowe sprawię;)

      Usuń
  18. Bo koturny to najwygodniejsze buty świata, a Twoje do tego cudne, to czego chcieć więcej:)
    O bluzce już pisałam, podoba mi się nadal, a portki muszę sobie takie sprawić, bo mam brak:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Choć i one potrafią mnie obetrzeć... takie już mam stopy;)
      Portki z tamtego roku! Tez wygodne:D

      Usuń
  19. Świetne koturny!!:) ale i torebka niczego sobie :)
    Pozdrawiam ciepło!!!:)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam koturny!! Twoje są super!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam koturny jako alternatywę dla szpilek, i podobnie jak Daggi mam dwa w jednym nadal wysoko, a do tego wygodnie. A to, ze kupiłam kolejne? Co z tego? Ważne, że są wygodne. A koszulka z pieskiem super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem niska, więc koturny są dla mnie tym bardziej idealne:)))
      Dzięki:))

      Usuń
  22. Koturny śliczne i masz ładne pazurki:P Jednak chyba najważniejszy w tym poście jest synuś, przystojniak. Duma matki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synuś zawsze najważniejszy ;))
      Dzięki Ela:))

      Usuń
  23. Koturny bardzo ładne, a pieska podziwiałam w poprzedniej stylizacji. pozdrawiam http://dziupla. blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja myśle , ze koturny zdecydowanie na lato lepsze . Więc sie przed nimi tak nie broń ;)
    Figura ze fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne koturny. Jak wygodne to extra!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń