piątek, 27 czerwca 2014

Elegancja na luzie i z humorem:D

Jestem elegancka, bo mam szpileczki:D


Luzu dodaje mi ołówkowa ze streczu, a humoru, to już same widzicie co:D


 I jak tu takiego psiaka nie lubić?:D

Jakby co, to ja nie mam ogonka - zamek na spódnicy się odznacza;)


 Te wszystkie szare skarby, to moje nowe nabytki!
Koszulka za złotówkę! A szpilki i kiecka z wyprzedaży z Mohito!


 Z okazji tych szarości naprawiłam swoje ulubione okulary.
Tutaj mi się zepsuły;)


Żeby te szarości odrobinę przełamać, dodałam ciut kobaltu i oranżu:D


 Poniżej psina się wkurzyła, bo zasłoniłam jej jęzor:D






 Ten psiak jest idealny na poprawienie humoru:D
I jaka dzięki niemu jestem elegancka!;))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Szpilki - Mohito
Spódnica - Mohito
Koszulka - Sh
Torebka - Dorothy Perkins
Kolczyki - z dna szkatułki...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

61 komentarzy:

  1. Elegancja pierwsza klasa :) ładnie Ci w tych szarościach i taka laska z Ciebie ach... troszku zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty, to nie laska? Na tej plaży, w tym stroju? :D Pięknie wyglądałaś!!!

      Usuń
  2. Bardzo lubię szarości!!:) Ty świetnie w nich wyglądasz!! :),butki rewelacja!!! :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    ____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szarości i piękna Ty:))koszulka urocza i bardzo lubię takie byty:)))elegancja i luz pierwsza klasa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Reniu! Buty mi się trafiły dopiero w drugim sklepie!:D

      Usuń
  4. No elegancja z jajem :):) świetna jest ta koszulka :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że mam problem jak naprawdę muszę być elegancka na poważnie;)

      Usuń
  5. ogonek jak u sexi króliczka :)
    najlepsze jest to zdjęcie właśnie,gdzie jesteście oboje tyłem ,Ty i piesek ,haha i te wasze dwa ogonki !!
    Ja takie koszulki wprost uwielbiam :) dostałam takich kilka ostatnio od kolezanki,bo na nią już za małe,a ja mam do biegania ,świetne poprawiacze nastroju :)
    świetna całość,bardzo kobieco i odmładzająco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero na fotce zobaczyłam, że mam ogon! :D Miałam ją przyciąć, ale pomyślałam sobie, że co tam, będzie zabawnie:D
      Ja takie koszulki też uwielbiam, ale cięzko mi je dorwać!
      Twoje mogą być nie tylko do biegania;))

      Hehehe, ten efekt odmładzający - najważniejszy:D

      Usuń
    2. tak,jak wiem,ze nie do biegania,ale te już takie używane,więc je dokańczam tylko :)
      a widziałam tez fajne,śmieszne,coś w ty stylu koszulki ostatnio w sieciówce Sinsay,a widzę,że jest tez sklep online http://www.sin-say.com/pl/pl/collection/oldseason/t-shirts
      Jutro jadę na shopping do Katowic,to zerknę też

      Usuń
    3. od razu wpadła mi w oko ta pierwsza... szara z Garfieldem! :D
      ciekawe co jutro upolujesz:)))

      Usuń
    4. tak się obkupiłam,że nie sprawdzam nawet stanu konta :)
      ale wszystko potrzebne! strój kąpielowy,spodnie,2 pary spodenek,i dwa Triumphy :)

      Usuń
    5. łoooo!!! no to nieżle! wiadomo, że wszystko potrzebne!;)))

      Usuń
  6. OOOOOO Jakbyśmy się zmówiły heee, też wczoraj śmigałam w szarościach :)
    Cudnie wyglądasz i bardzo seksi, a ogonkiem się nie przejmuj hahh:)
    Koszulka przesłodka i świetna spódniczka ! :)
    Buziaki i miłego weekendowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no to rzeczywiście był nasz szary dzień:D
      To chyba dzięki temu ogonkowi wyszło seksi;)))
      Buziole Beatka!!!!!:***

      Usuń
  7. Pięknie, ze ślicznym uśmiechem i zgrabniutko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna psinka i jaka grzeczna ze chce tak na koszulce siedziec i pozowac;) A Ty Drobinko piekna i elegancka ale wlasnie z humorem, bardzo mi sie podoba! Szpileczki super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się wyrywał, ale w końcu usiadł;)))
      Dziękuję... też Drobinko:D:D:D

      Usuń
  9. Fajniutko .Elegancja puszcza do nas oko i merda ogonkiem :-)) Fajnie Ci w szarościach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie:) Podobają mi się te buty i bluzka z psem po obu stronach. Dzięki temu całość ma dużo luzu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba... Ten piesek nie może się chyba nie podobać;)

      Usuń
  11. Kochana super przełamałaś elegancką spódnicą, zabawnym t-shirtem :) Świetny zestaw, od razu buźka się uśmiecha na jego widok :) I torebka jest boska, kobalt uwielbiam <3 miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      Też się do siebie uśmiechnęłam w lustrze:D

      Usuń
  12. Kocham Twoje poczucie humoru. T-shirt - rewelacja. Swietne połączenie elegancji z luzem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie Ci w szarościach, a ogonek dodaje uroku :D i jak najbardziej pasuje do pieska! Masz chyba całą kolekcję takich zwariowanych koszulek Taro :-))) Pasują idealnie do Twojego pozytywnego charakteru i ogromnego uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie za dużo, to ich nie mam... Ale zawsze poluję na takie;)
      Dziękuję Martusiu:)))

      Usuń
    2. Czasem w lumpkach da się upolować fajne, szczególnie w części z dziecięcymi ciuchami :-))) Mam taką jedną żółtą koszulkę ze Smerfem Ważniakiem, który podobno "wygląda" jak ja :D

      Usuń
    3. Hahaha, chciałabym ją zobaczyć!:D
      A lumpki, to prawdziwe sezamy!

      Usuń
  14. Co ja tu mam powiedzieć? Elegancja Francja i już, lubię Cię taką....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak! Wszak Kura Paryżanka jestem!;))
      :*

      Usuń
    2. Oj! Paryżanko! Ale z Ciebie laseczka...

      Usuń
  15. Jesteś elegancka na swój sposób! Bo pewnie niejedna elegantka, co się wbija w szpilki i ołówkowe na codzień, powiedziałaby "fe, co za koszulka". Trzeba mieć ogromne poczucie humoru, żeby ją nosić ala elegancko, no ale wszyscy wiemy, że Ci go nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że taka klasyczna elegantka pokręciłaby na mnie nosem...Ale co mi tam...Piesek zostaje ze mną! I ze szpilkami;))

      Usuń
  16. Bardzo mi się podoba ten zestaw, a koszulka - chętnie bym Ci ja podkradła - fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana , uwielbiam takie radosne osoby, sama, zresztą często się śmieję co widać po zmarszczkach :) szrosci masz super i slicznie wyglądasz, może to i zamek, ale tak idealnie sa w jednej linii !!! :D)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zmarszczki śmiechowe się nie liczą:D
      Dziękuję serdecznie:)))
      Ogonki poprawiają humor dodatkowo;))

      Usuń
  18. O jaaaa! Ja chcę też takiego pieska na koszulce!!! Najbardziej mi się podoba, że z tyłu jest jego tył :D
    Genialna kompozycja, z jednej strony taka elegancja, a tu piesior z jęzorem. No genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam Ci go! :D
      Hehehe, piesek wymiata... wiem:)))

      Usuń
  19. Od razu poprawiłam sobie humor. Psina jest urocza, no i Ty jeszcze o niebo bardziej. Na kobaltową torebkę po raz któryś zerkam z zazdrością... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę:D Tworzymy z pieskiem dobraną parę;))
      Torebki nie oddam!;)
      Buziaczki!:*

      Usuń
    2. Wiem, że nie oddasz, ale potrzę sobie i powzdycham...

      Usuń
    3. Miało być: popatrzę...

      Usuń
  20. OJJJ Edzia TY to jesteś okładem na smutki, od razu wszystko mija hhaha:)
    Tego dnia co dodałaś tę stylizację też podobnie chodziłam ubrana haha, w szarościach ...telepatia :*

    Cudna koszulka :*
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę...mogę być plastrem:D
      Chyba rzeczywiście telepatia:D
      Buziol wielki!!!!!:*

      Usuń
  21. Buhahahhaaaa:))) Ogonek mnie rozwalił, a właściwie dwa ogonki :D:D Szarości bym zabrała...ale co Cie tak z gołą d..zostawię? :D Nawet takie szare szpilki bym przygarnęła, choć w szpilkach nie chodzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Nie ma jak ogonek, albo dwa!:D
      Te szpilki wpadły mi w oko nude, ale jak zobaczyłam szare... to już były moje!!!
      I mnie to nie rozbieraj tak całkiem! Nawet bieliznę mam szarą;)))

      Usuń
  22. Elegancja w Twoim wydaniu, świetna:)
    Jest szaro, a ja kocham szarości, naprawdę fantastyczny zestaw, psina wymiata:):):)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psina ma to coś;))
      Szarości też są u mnie na pierwszym miejscu!
      :*

      Usuń
  23. Ale z Ciebie rewelacyjna elegantka!! ;-) Psiak jest cudowny!! Twój usmiech zawsze wprowadza mnie w dobry nastój!! Zarażasz optymizmem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi jakoś wyszło;))
      Buziole Anula:D

      Usuń
  24. Aaaa znowu ta koszulka:D. Super jest w tym połączeniu. Elegancja z przymrużeniem oka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ło matko, ale fajowa koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW !!! Genialnie wyglądasz! W szarościach to ja Cię chyba nie widziałam. Bardzo Ci pasują. Koszulka świetna! A te szpileczki, cudne!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń