12/18/2013

12/18/2013

Mufka i nie tylko...

Co powstanie, gdy odetną człowieka od internetu i komputera?
Na przykład mufka:)))


Planowana już dawno, odkładana  "na kiedyś"...
Gdy więc po raz kolejny dopadł mnie limit w Cyfrowym Polsacie i poczułam się
 jak Baśka z reklamy... postanowiłam, że w końcu pora zacząć szukać nowego dostawcy internetu
i uszyć w końcu mufkę!


A, że futerka było więcej i czasu sporo, to powstała też czapa!


Poczułam się prawie jak dama...
Zresztą nie po raz pierwszy, więc coś w tym musi być;)



Czapa wyszła w stylu kozackim, więc po przebraniu się w portki i chwyceniu szabli w dłoń, mogłabym wskoczyć na konia i pogalopować w step! 
Też prawie jak Baśka... tylko już ta z innej opowieści;))
Tutaj - oglądajcie od 14 minuty... Uwielbiam tę scenę!!!
Swoją drogą... Baśka ma świetny musztardowy komplecik i super czapkę:))



Do uszycia mufki zachęciła mnie też  akcja  tutaj:)



Na mufkę poświęcona została kamizelka tutaj cała:)
Jakoś tak nie bardzo w niej chodziłam, więc nie było mi jej żal ciąć.


Oczywiście jak zawsze poszłam na łatwiznę - projekt z serii "na oko";)
Wycięłam kwadrat z pleców i pozszywałam brzegi.


Całe szycie było ręczne!
Maszyna zepsuta od lat;)


Zabrakło ciut podszewki... ale to się schowa;)

 Mufka nie ma sznurka do zawieszenia na szyi - jest w stylu "na rękę".



A teraz czapa:)


Myślałam, że połowa przodu kamizelki wystarczy - znowu projekt "na oko";)
Zabrakło parę centymetrów i było trochę sztukowania.
Moich ściegów nie powstydziłby się sam doktor Frankenstein:D




Voila! Mufka i czapa!

Uwaga! Przy ich tworzeniu nie ucierpiało żadne zwierzę ani roślina! ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mufka - DIY
Czapka - DIY
Sweter - Sh
Spódnica - Sh
Buty - Deichmann
Pasek/Apaszka - Sh
Kolczyki - z dna szuflady;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

50 komentarzy:

  1. Jaka fajna mufka wyszła. Super z nią wyglądasz Taro.Buziaczki.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest urocza i na pewno ręce w niej nie zmarzną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nigdy nie będę się mogła mrozów doczekać aby ją wypróbować;)

      Usuń
  3. Mufka i czapa niesamowite. Zdolnaś Taro niezwykle. Już mnie nie dobijaj, że nie ucierpiało żadne zwierzę... Po moim poście: Rude wyrzuty sumienia, dalej mam wyrzuty sumienia... Pięknie wyglądasz na zdjęciach, masz rację - jak dama. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu...Basiu...nie chciałam:)
      Ale ja takim czarnym humorem lubię zajechać;)
      Buziaczki:*

      Usuń
  4. Uwielbiam słowo "mufka" i zawsze chciałam mieć... psa o takim imieniu :-D Ale ale, niepotrzebne na razie takie mocne ocieplacze, bo nam święta z deszczem obiecują :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, toś mnie rozbawiła:D Rzeczywiście, to fajne słowo:D

      Usuń
  5. Tara,super mufka i czapa wyszły z pod Twojej krawieckiej ręki!!
    Makijaż masz cudny,idealny!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margo:D
      Makijaż codzienny, czasami szminka lżejsza...ciut kreski, tuszu, podkładu...i fotoszopa - ukrył pieprzyki i zmarchy:D

      Usuń
  6. Same wspaniałości ♡ :)
    Całuję! Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, już chciałam Ci napisać o "Projekcie Mufka", a tu pojawia się znajomy baner na końcu posta :)
    Też chciałam dołączyć do akcji, ale mam ostatnio ogromny deficyt wolnego czasu :(

    P.S. Świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie brak internetu, to pewnie bym jej nie uszyła, bo leń ze mnie wielki;)
      Spódniczka chyba za zeta:D

      Usuń
  8. Wspaniała mufka i wspaniała czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak kreatywnie:) To lubię! Baśka z reklamy heheh ;D lubię Twoje teksty ;)

    Mam słabość do mufek i tego typu nakryć głowy, wyglądasz stylowo i z klasą, Ps. masz bardzo ładne rysy twarzy!! pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych rysów, to dopiero na stare lata się przekonałam...w młodości chciałam wyglądać jak Ava Gardner albo Rita;)
      Bardzo Ci Małgosiu dziękuję, bo zawsze tak fajnie mi odpiszesz:)))

      Usuń
  10. hehe xD rzuciła Ją w kąt, ale widmo ''karnego jeża'' kazało Jej przetestować w kąpieli yyyy wylała na raz więcej niż pół opakowania, haha Więc chyba z Barbie nigdy się nie polubi i zostanie przy Monsterkach:) dziękuję za komentarz:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Taro co tam mufka i czapka wiadomo, bomba ale pierwszy raz widzialam Twoje zdjecie tak z bliska i dokladnie, jaks Ty piekna jest!!! Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dzięki Ci wielkie...ale wiesz, to fotka, w realu nie jestem tak gładziuchna;))

      Usuń
  12. No i wyszło świetnie. Gratuluję inwencji i determinacji :-)
    Kolor włosów masz genialny:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Toż to prawdziwy mufon jest! Obydwie z czapą podobają mi się bardzo, a czapka za swoją nieuczesenaość ma dodatkowe punkty, bo lubię nieład na głowie (za to w głowie ma być ład) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja zwykle ganiam nieuczesana...bo taki ład na głowie mam tylko do fotek;)
      A czapa też dzięki temu mi się podoba:D

      Usuń
  14. Jesteś pozytywnie zakręcona , do galerii Teleexpressu ... Jest jeszcze taki program ??!!!
    Mnie z kolei poza oczywistymi muflonami bardzo podoba sie Twojà .... Szminka ! Ma super odcień ! Wogoleś śliczna ,że Ach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest! Może kiedyś się tam znajdę;)
      A szminka z Rosmanna za 8 zł - Wibo!;)
      To dzięki niej takam;))

      Usuń
  15. Nie ma to jak kreatywność ,brawo!!
    Ja już tez szyłam ze swetra czape,szal,rękawiczki tez były-fajna zabawa :))
    Miłego przedświątecznego weekendu Ci zyczę :)
    nie szalej za bardzo po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mnie nachodzi wena;)
      Po sklepach jeszcze nie szalałam, ale zaczynam od jutra;)
      Wzajemnie Gosia:*

      Usuń
  16. pani zima!!!!



    ogromne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely DIY ! so creative !


    xo
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zobaczylam to pozazdroscilam!!!!:) Ostatnio bardzo mi sie podoba motyw sztucznych futerek. Ja mam taki szal futerkowy i wlasnie do tego idealna bylaby jeszcze mufeczka :) oddawaj, chociaz nie, bo ja potrzebuje czarna. Piekny sweterek, pozdrawiam cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. pobuszuj w SH, to może wpadnie Ci w ręce jakieś futerko:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna biała mufka. W ubiegłym roku też sobie taką uszyłam tylko szarą, bardzo cieplutka i milusia idealna na mroźną zimę. Wyglada naprawdę bardzo efektownie!!!
    Edytko zdjęcia z bliska/profilowe są przepiękne jak Ty:):):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! szara też by mi się przydała! a na tę mrożną zimę teraz czekam...bo za ciepło na razie na mufkę;)
      Dziękuję:*

      Usuń
  21. Mam identyczną czapę, kupiłam 6 lat temu na allegro dwie - czarną i białą. Ale jakoś tak, nie miałam okazji ich ubrać.
    Teraz widząc u Ciebie, nabrałam chęci. Mufki nie mam..... niestety.
    Bardzo ładnie wyglądasz we wszystkim. A tak w ogóle, to śliczna jesteś kochanie.***)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mrozów nie ma więc czapa leży;)
      bardzo Ci dziękuję...aleś mi nasłodziła:D

      Usuń
  22. Zdolna dziewczyna jesteś. Wyszło rewelacyjnie! Jednak brak internetu, daje same korzyści!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj! Tak! Dama z Ciebie, super mufka i czapa...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co! co jakiś czas możemy sobie damami pobyć:D

      Usuń
  24. Tara, przecudownie pasują Ci futrzane dodatki! Wyszły super! A mnie zachęciłaś do eksperymentów, od lat szukam fajnej mufki, a nie wpadłam na to, że ciachając i zszywając innego futrzaka mogę sobie sama takową zmontować :D Ślę moc uścisków świątecznych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dodatek taki futrzak ma to do siebie, że nawet jak nie umiemy za bardzo szyć, to i tak tego nie widać;)
      :*

      Usuń
  25. Kochana, piękne śnieżynka dziś z Ciebie, już na Fb się zachwycałam :D ale co to jest ta cała mufka? :O
    ja wiem, sto lat ze murzynami jestem, moja siostra wciąż mi to powtarza :P hahahahaha ale w koncu czlowiek cale zycie się uczy :P hehe

    Baaardzo podoba mi się Twoj sweter- i jeszcze jak zobaczylam, że jest z SH, to tym bardziej żal mi tylek ściska :P hihihihi

    buziaki kochany rudzielcu :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger