10/10/2019

10/10/2019

CZAS POKUTY / Grzegorz Kopiec - polski thriller godny polecenia!


Aż chce mi się napisać, 
że CZAS POKUTY, to dreszczowiec, 
którego nie powstydziłby się Graham Masterton, 
czy Stephen King!


Niektórzy z Was wiedzą, że to moi ulubieńcy.
Ich przerażające opowieści ociekają krwią (co lubię 😜)!
Często zaplątane są w nie tajemne moce i nieczyste siły!
Złe duchy zaklęte na wieki i legendarne postacie, 
próbujące powrócić do życia.
I oczywiście jest główny bohater uwikłany w to wszystko! 


A jeśli bierze w tym udział takie pióro, jak Masterton, King...
 ... czy właśnie Grzegorz Kopiec,
to powstaje thriller, który czytasz jednym tchem!


A dlaczego napisałam akurat o tej książce?
A dlatego, że jej autorem jest mąż
 naszej blogowej koleżanki Arlettki KLIK.
Poprosiła mnie kiedyś o głosik "na męża"...
I może pomógł 😊 


Pan Grzegorz ogłosił konkurs,
w którym ta książka, była nagrodą, 
to przystąpiłam do niego niezwłocznie!

Aczkolwiek nie licząc na wygraną, 
bo po pierwsze "znajoma żony", a po drugie "brak szczęścia" ;)
Ale udało się!!!
Losowanie było na zasadzie "Lotto"! 
Więc całkowicie sprawiedliwe!
😁
23 - to był mój numerek! 
😁
 
Co ciekawsze, "Czas Pokuty", 
wygrałam w swoje imieniny! 😁

Do tego z autografem autora!

I mogę szczerze powiedzieć...
TAK! Podobało się! 😎😁


Ps. Od czasu tej wygranej w Lotto, 
mąż każe mi kupować losy 😉😂

 Jeśli kupię kiedyś 10 par butów jednego dnia,
to znak, że wygrałam! 😂
,,


25 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię przerażające i pełne krwi powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:D Wolę bać się w fantazji niż w rzeczywistości:D

      Usuń
  2. Zdecydowanie dla mojej córki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) Wydawanie kasy na lotto jest bardziej przyjemne i wiarygodne niż na zus, więc warto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... z Lotto jest na nadzieja, a z Zusem już gorzej :p ;)
      Dzięki!

      Usuń
  4. Edytko, jeszcze raz gratki wielkie!!!
    Calusy

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczególnie, że na naszym rodzimym terenie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry wieczór Edytko-nie lubię kryminałów w wersji książki ale ta okładka mnie zaintrygowala,może się skuszę i kupię lub wypożyczenia w mojej ulubionej lokalnej bibliotece ?a swoją drogą uważam, że ludzie zbyt mało czasu poświęcają na przeczytanie choćby dwóch stron jakiejś przyjemnej,lekkiej lektury codziennie,mnie osobiście najlepiej czyta się po 22 w weekend, pochwalę się, że czytam 5-6 książek miesięcznie i jestem od książek uzalezniona :)) życzę miłego weekendu, Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, ja też korzystam najczęściej z biblioteki :D To u mnie norma od dziecka!
      Ale chyba tej książki tam jeszcze nie ma...

      Uwielbiam czytać odkąd umiem i nie są to tylko horrory:D Dla odsapnięcia lubię odpłynąć w jakiejś powieści z wątkiem historyczno-miłosnym:))
      Lubię tez biografie!

      Miłego Gabi! Wzajemnie!!!

      Usuń
    2. Kochana Edytko-jak miło ,że odpisujesz czytelnikom swojego bloga, to znaczy,że darzysz ich szacunkiem:)) ,dziękuję Ci za to i polecam Ci książki Diany Gabaldon,są właśnie z gatunku romansu historycznego,niech żyją biblioteki! :))

      Usuń
  7. Nie przepadam za 'krwistymi' książkami, na ogół preferuję kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wygranej :) Książka zapowiada się ciekawie :)
    Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O miejscowości Lubliniec słyszałam od dziecka. "Tam jest wariatkowo", mówili Ci i owi...
    Bałam się tego miejsca. Zresztą w moim mieście też jest Szpital dla nerwowo i psychicznie chorych.

    Gratuluję wygranej :)

    Póki co nie sięgam po taką literaturę. Za duży mam chaos w głowie... Wolałabym spacer, a niestety nie mogę wyjść z domu.
    Moc pozdrowień i buziaków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, Ty to się relaksuj przy mniej stresującej lekturze:)
      Wciąz trzymam kciuki i myślę...
      Buziaki!!!

      Usuń
  10. Chętnie przeczytam, jak mi wpadnie w łapy. Dla rozrywki lubię się pobać. Z resztą, najbardziej boję się i tak tego, co się wydarza aktualnie w naszym kraju i świecie, planecie 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się wole pobać w fantazji niż w realu ;))

      Usuń
  11. Chętnie przeczytam... Mróz zaczyna mnie denerwować, żeby nie napisać dosadniej ;D!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje !super prezent. Tytuł zapiszę i przy okazji przeczytam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za historia !!!
    Książki jeszcze nie czytałam, chociaż ... głosowałam :)
    Pozdrawiam :)
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger