7/22/2019

7/22/2019

POD OSŁONĄ KAPELUSZA / UNDER THE HAT

Phenomenal Us - Challenge 60
Pod osłoną kapelusza,
możesz zostać kim zechcesz... 
Wiele nie trzeba...
 Wystarczy pobuszować 
po lumpeksie 😎
Oraz odrobina
 wyobrażni...


 #widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge
Fot. Ja Sama:))

Kapeluszy, kapelutków
 i czapek Ci u mnie dostatek.😊
Prawie wszystkie tutaj KLIK,
 można zobaczyć.

Z powodu  wyjazdu do rodzinki,
nie udało mi się zrobić nowych fotek.
Pomyślałam, że Dama Kameliowa
będzie godnie reprezentowała 
60 wyzwanie stylizacyjne naszej grupy Phenomenal Us

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kapelusz - Sh
Sukienka - Sh
Rękawiczki - allegro
Buty - Prima Moda (bardzo stare już;))
Torebka - Sh
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

22 komentarze:

  1. Jak pięknie! Prawdziwa dama retro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zadowolona z tych zdjęć:))
      Dziękuję Dorotka:D

      Usuń
  2. 100%-towa kobiecość. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak co kapelusz, to kapelusz:D
      Dziękuje Krysiu!
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Dama najwyższych lotów:))Pięknie!!!Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć <3 idealnie dopracowałaś tę stylizację, kapelusz jest fenomenalny, ajajaj :D buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fotki sama sobie zrobiłam:)))
      Dziękuję!!! Buziaki!!!

      Usuń
  5. Ale się wystroiłaś :) Bomba! :)) Jesteś jak z innej epoki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa dama z Ciebie, piękny kapelusz, idealnie w nim wyglądasz. Sukienka też super, choć mam wrażenie, że coś z górą pomajstrowałaś po swojemu. Efekt wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz Marzenka:)) Ze starej koronkowej bluzki wycięłam bolerko :D
      Dziękuję kochana!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. Pamiętam te zdjęcia. Zachwycałam się Tobą wtedy, zachwycam i teraz. A kapelusz - ach jest boski!
    CUDNIE!!!
    BUZIAKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak tu nie chodzić do sh uwielbiam szukać perełki a twoje perełki są cudne i wiesz co podoba mi się że, w lumpie jest tylko jedna taka rzecz haha. Stylizacja bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko!!! Wyglądasz przepięknie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli jest coś takiego jak perfekcyjna stylizacja retro - to to jest właśnie TA stylizacja !!!!
    Uwielbiałam za pierwszym razem, uwielbiam teraz - Jest przepięknie !!!!
    kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger