11/12/2018

11/12/2018

PHENOMENAL US -CHALLENGE 31

SATYNA NIE TYLKO WIECZOREM/ NOT ONLY EVENING SHINE
 Miałam odpuścić...
Nie przepadam za satyną, brak pomysłu na kiecki, 
które akurat z satyny mam...
 Ale od soboty zagościła w mej głowie Tina z Foreign Affair...
... i stary szlafrok 😋

Nastąpił jeszcze opór ze strony mego fotografa (czyt. męża), 
który ujrzawszy w com się odziała, powiedział, 
że jedynie na bezludziu się ze mną pokaże 😂
Naprawdę nie wiem, co mu ten kawałek szlafroka przeszkadzał! 😂
Zawiózł mnie więc nad Wisłę,
wepchnął na kamienie
i po 10 minutach foty były gotowe:D
Znowu po mojemu... 
Ale wiecie... koty takie właśnie są... 😋😎
Fot. Mąż:))
Gwiazda dała niezłe "szoł" :D
Wędkujący nieopodal Panowie, 
mieli ubaw :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Szlafrok - wiekowy bardzo;)
Kurtka - Mohito
Spodnie - Mohito
Golf - Sh
Koszulka - Reserved
Buty - Lasocki
Kapelusz - braciszek Kapelutka, krawcowa 
Rękawiczki - rowerowe syna :D 
Kolczyki - NN
Laska oficerska - męża mego ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

27 komentarzy:

  1. Oh Edyta, Ty to masz cudowne pomysły.Piękny zestawik i ten mega kapelutek Twój, boski!!Cudowne zdjęcia.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!!! :D
      Kapelutek jedyny w swoim rodzaju...wiadomo:D

      Usuń
  2. Ha ha Edytka. Jedyna w swoim rodzaju.Zdjęcia świetne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Cóż poradzę... Mój mózg czasami podejmuje takie modowe decyzje:D:D:D

      Usuń
  3. Widać, że zawsze wybrniesz z tematu. Moim zdaniem świetna interpretacja :) :) :) Nie mogę przestać się śmiać. Buziole serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, staram się jak mogę:D A te wyzwania, to dla mnie świetna zabawa! Więc raczej z humorem i luzem do nich podchodzę:D
      Dziękuję serdecznie!!! Buziaczki!!!

      Usuń
  4. Ja tym razem odpuściłam. Nie mam w domu nic a nic satynowego (chyba?). U Ciebie, tak jak piszą dziewczyny, jak zwykle zabawnie :)) Śliczny ten niebieski kolor :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlafroka nie masz? ;) Musisz sobie sprawić, bo zobacz jak się może przydać;)
      Dzięki!:))

      Usuń
  5. Nie mogę wyjść z zachwytu,czytam i się uśmiecham,świetny blog.Mamy coś wspólnego mnie także zdjęcia robi mąż ,ale nie tak profesjonalnie jak Twój.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój doszedł do wprawy :))
      Dziękuję i w jego imieniu. POzdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Pomysłowy strój , pomysłowy napis na bluzie. Bardzo ciekawa sesja zdjeciowa.
    zapraszam do mojej strony
    http://krystynaczarnecka.pl/ dla relaksu.
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha :))) No, taką wersję satyny to rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Coś czułam, że przypadnie Ci do gustu:D

      Usuń
  8. Zdjecia cudne, Taro!!😍😍
    Twoj Fotograf to mega Gość😄😄
    Piątka dla Niego ogromna🤚
    Świetnie sobie z satyną poradziłas!
    Brawo Ty😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i w imieniu fotografa:D
      Hahaha :D Jak ciuchów brak, to trzeba kombinować:D
      Ale wszak, to zabawa, więc luz jest jak najbardziej wskazany ;))
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Zaszalałaś kochana, świetny pomysł, super wyglądasz laseczko...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest okazja do zabawy, to jestem pierwsza:D
      Buziole Basiu!!

      Usuń
    2. U mnie do "zabawy" ostatnio chęci brak...

      Usuń
  10. co mogę napisać, skoro już wszystko napisano, jesteś mega szalona, tak trzymaj, buziole

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna wersja satyny :) I jeszcze niebieska!
    Oj Tarunia Twoje pomysły są przefajne :)
    Buziaków tysiące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kombinuję i ogarniam czym mogę te wyzwania:D
      Zabawę mam przy tym niesamowitą!
      Może nie zawsze wszystkim się moje pomysły podobają, ale grunt, że ja jestem zadowolona :D
      Buziaki!!!
      Dziękuję kochana!!!

      Usuń
  12. Kocham te Wasze zdjęcia :) . Jest moc, szaleństwo i pomysłowość. Ta przewiązko-spódnica SUPER !!! I mój ulubiony kolor do tego :) )))) Same piękności i zgrabności :) ))) . Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż mój przeżył cięzkie chwile... Nie mógł uwierzyć, że tak wyjdę z domu... Do ludzi za chiny nie chciał iść;))
      Dziękuję i w jego imieniu!
      Buziaki!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger