5/04/2018

5/04/2018

Majówkowe frędzlowanie w Grudziądzu:))

Zacznę fachowo-ciuchowo:D
Ozdobne szwy bluzki pasowały mi pod kolor spódnicy...
A, że lubię sobie czasami pofrędzlować
 i coś takiego jak "nadmiar frędzli" w moich zwojach mózgowo-modowych,
 nie istnieje - to sobie do kiecki dołożyłam torebkę frędzlującą:D
I tak właśnie, 1 maja, 
frędzlowałam po Grudziądzu:D
 Dopadłam Kopernika na ławeczce:D
Nie chciał przyznać, że ziemia jest płaska,
 więc zażądałam zapłaty!
Podziwiałam kolorowe parasolki:D
I wieżę!
Odbudowaną od podstaw na wzgórzu zamkowym:D
Już ją kiedyś zdobyłam :D
 Więc tym razem jej odpuściłam;)
  Zajęłam się wdzięcznym pozowaniem 
i podziwianiem widoków ;) :D 😜
 Fota "we bzie"  być musi... 
Aby zostać prawdziwą szafiarką,
brakuje mi jeszcze takiej w makach! ;))
I trzeba było uciekać...
.... bo padać zaczęło!
Dałam radę nawet po kamieniach 😜
Na zamek do Radzynia Chełmińskiego! 
Bo bez zamku, wycieczka nieudana:D
Ale o tym póżniej...

Jeszcze tylko chwila przy Ułanie...
Bo mogłam właśnie w Grudziądzu zamieszkać..
Wiecie...
Żonie Żołnierza nie jest łatwo..
Ledwo pracę dostałam,
a wizja przeprowadzki nade mną zawisła...
Życie na walizkach...
Fot. Mąż:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Koszula - Sh
Spódnica - Ayanapa, od Plantofelka :D
Buty - Lasocki
Torebka - Primark, Atmosphere
Okulary - Biedronka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

25 komentarzy:

  1. ŁAdna spódnica, frędzle dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś chłopaka z Grudziądza, fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi się podoba to Twoje fredzlowanie, piękne kolory, cudna koszula, bardzo mnie ostatnio kręcą kontrastowe szwy, a tu popatrz, takie turkusowe popękane cudeńko na cudnej Rudej ☺ Świetny zestaw i pięknie w nim wyglàdasz ☺ Super wycieczka ☺ Buziole 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz! Tę koszule, kiedyś za grosze w lumpku kupiłam! Ma w sobie coś...i już wiem, że to te szwy:D
      Dzięki wielkie Ola!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. Fajna spódnica. Ładnie z tą niebieską koszulą wygląda. No i widoki piękne ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez Grudziądz parę razy przejeżdżałam, ale nigdy się nie zatrzymałam. Świetna fotorelacja. Argument szwów na koszuli bardzo istotny, w stosunku do spódnicy. Fajne butki, i frędzle, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka miejsc jest tam wartych odwiedzenia:)
      Koszula mi się udała... Rzadko ją noszę, ale bardzo ją lubię.
      Dzięki Marzenka!
      Buziaki!

      Usuń
  6. Śliczny kolor koszuli i świetne zdjęcia - szczególnie to ostatnie, przy ułanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co Ty tak zaglądasz pod spódniczkę? ;D Ciekawskaś, oj ciekawskaś! :D A frędzlowanie wyszło Ci perfekcyjnie i tak pięknie na wietrze falują :)Ciekawa jestem co na tym zamku w Radzyniu zmajstrowałaś ;D Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam sprawdzić jakie ma gatki:D
      Dziękuję Madziu!
      Na zamku było jak zawsze fajowo!:D
      Buziaczki!!!

      Usuń
  8. Pięknie spędzałaś majówkę:))ślicznie wyglądasz:))bardzo fajna koszula:)))frędzle też bardzo lubię:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótką miałam majówkę, ale fajną:))
      Dziękuję Reniu:*

      Usuń
  9. Ta spódnica z frędzlami jest szałowa :D Ale pod spódnice posągowej damy to nie wypada ;D
    A w Grudziądzu niestety nie miałam okazji jeszcze być - może kieeedyś...
    Blog Oleczki - ZOIO MODA

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia i piękna TY :) Spódnica z frędzlami jest fantastyczna :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny Grudządz, ładna ty, zwłaszcza spódnica!
    Buziaczki i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Frędzle cudne :) A wycieczka jak zwykle piękna. Coś mi tylko z tym Kopernikiem nie pasuje, żeby tak łapkę wyciągać :( . Za to parasole śliczne :) . Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Kopernik zajmował się też ekonomią :D
      Nawet sobie poczytałam trochę na ten temat, bo też byłam ciekawa o co chodzi z tą kasą;)

      Dzięki wielkie Margot!
      Buziaki!

      Usuń
  13. Przepiękne kolorki przywdziałaś :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger