4/23/2018

4/23/2018

PHENOMENAL US - Challenge 12

Kolorowe Kratkowanki/ Colourful Plaid!
Muszę przyznać, że to wyzwanie stylizacyjne,
 naszej, nieskromnie mówiąc, fenomenalnej Grupy....
...zadało mi największego ćwieka :p
Zwyczajnie brak mi kratek w szafie!
Pepitka jeszcze się znajdzie, ale o coś innego już trudniej...
Już miałam odpuścić...
Jedyna ma kolorowa kratka, to koszula, 
otrzymana w spadku od córki koleżanki:))
I nagle olśnienie!!!
Wszak mogę się oblec w koszulę męża! :D
Że ciut za duża, to nawet i lepiej:D
Powstała sukienka! :D
Był jeszcze chwilowy problem z mężem mym,
 który gdy zobaczył me odzienie, 
to oznajmił, że jeno w odludnym miejscu strzeli mi foty :D
Nie wiem o co mu chodziło...
Wszak koszulę miałam pozapinaną na tyłach :D
 Plenery nad Wisłą zawsze się sprawdzą...
Pogoda dopisała...
Powstały więc i moje Kolorowe Kratkowanki :D
 Fot. Mąż :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Koszula - NN
Koszula/Sukienka - Big Star, męża mego;)
Trampki - Converse
Kolczyki - rozdanie u Retromoderny:)
Okulary - Auchan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

54 komentarze:

  1. Jaką Ty masz szczupłą figurkę Edytko. Pomysł "cudnościowy" i taki Twój. Oj Ci mężowie czasem niepotrzebnie cierpią za żony. Edytko Ty jesteś nie do podrobienia. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:)))
      Z natury jestem szczupła i choć mi ostatnio ciut przybyło, to na szczęście uszczerbków na figurze wielkich nie ma... No i tuszuję co trzeba;)

      Mąż mi się przydał:D
      Buziaki!!!
      Dziękuję ślicznie:*

      Usuń
  2. Taro jak super:)Ja chcę sukienkę nosić jak spódnice:)w jakimś żurnalu zachwalali, że to modne:)Czyli jesteś pierwszą w nowej odsłonie koszuli, a do tego wyglądasz w niej genialnie. Piękne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wstrzeliłyśmy się w trendy! Niechcący!
      Dzięki wielkie Jolu!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  3. Pomysł z koszulą bomba a mąż chyba się nie zna na modzie :P, wyszłaś tu o 20 lat młodsza :) Fenomenalnie to wyszło !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Mało który się zna:D
      A opcję odmładzającą lubię stosować:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  4. Fantastyczny pomysł ☺ Świetnie zamotałaś ☺ Te mężiwskie koszule są bardzo przydatne i inspirujące ☺ Wyglądasz jak nastolatka i koniec marudzenia, kiedy takie kreatywne strzaly masz i teadienia ☺❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celne trafienia miało być ☺❤🌷

      Usuń
    2. Hahaha:D Ola, naprawdę miałam problem... A nie chciałam, żeby nudno wyszło;)
      Cieszę się, że podołałam zadaniu!:D
      Wy się tak staracie, to ja też nie chcę byle jak tych wyzwań robić:)

      Buziaki!!!

      Usuń
  5. To fantastyczny pomysł:))sukienka jest niesamowita:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No i proszę, na ostatnią chwilę czasem takie fajne rzeczy wychodzą☺ pomysł super, kratki i kolory, bardzo fajnie ☺💟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno spontanicznie największe wynalazki powstały:D
      Dzięki Ewa!

      Usuń
  7. To u Ciebie tak ciepło ? u mnie nadal chłodno :( byłaś i jesteś Edytko fenomenalna, z niemożliwego robisz w modzie możliwe, pomysł przedniej klasy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekend był cieplutki, ale teraz już kiszka... Pada;)
      Dziękuję Marzenka!!!
      Buziole!!

      Usuń
  8. Cudownie kreatywnie i młodzieżowo, kochana. Ja się poddałam, bo wyglądałam jak strach na wróble. Niestety , ale nie umiem łączyć krat. Nic na siłe. Za to pewnie po tym doświadczeniu życzliwiej na kraciaste ciuchy spojrzę i jak mi cos ciekawego wpadnie w ręce to zapewne nabędę.Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stukałam się w głowę i powtarzałam sobie: "Myśl, myśl!" I me oko na mężowską koszulę padło:D

      Danusiu dziękuję!

      Masz rację, że nic na siłę, bo trzeba się w stylówce dobrze czuć:))

      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Jak to się mówi, potrzeba matką wynalazków :P hehehe
    wyszło super, w końcu moda jest po to, by czerpać z niej na własne sposoby :)

    Buziaki od Elfiątka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! I mąż się czasami przyda;))
      A moda, to zabawa. Trzeba o tym pamiętać:D
      Dzięki!!!

      Buziole! Dla Was obu!!! :*:D

      Usuń
  10. Super Taro!! Rewelacja!
    Pomysł z koszula meza kapitalny. Sukienka pieknie podkresla Twoja figurke!!
    Buziolki kochana😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, to że tyle za duża, wyszło mi na dobre;)
      Dzięki wielkie Małgosiu!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Pomysł z koszula męża świetny wyglada to ciekawie a o to chodzi w modzie ma nie być nudno pozdrawiam goraco www.happy-woman.pl🌸

    OdpowiedzUsuń
  12. Super oryginalnie. Całość wyszła zgrabniutko . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem zakochana w kratach <3 Szczególnie w bluzkach XD Trochę takich jak te tutaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super tam są ciuchy, nie tylko bluzki:))

      Usuń
    2. Cieszę się w takim razie, że dobrze podpowiedziałam :D

      Usuń
  14. Edytko fenomenalne rozwiązanie!!!!Jestem zachwycona pomysłem.Super!!Super!!!Super!!!Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję!:))
      Jeszcze nie zdążyłam wszystkich oblecieć! Twoich kratek też!

      Usuń
  15. Edytka, wiem co Twój mąż miał na myśli, mój się mnie dwa razy pytał, czy tak ubrana wyjdę na ulicę, jak robiliśmy Cavalliego. Faceci się na modzie nie znają, a pomysł aby z koszuli zrobić kieckę, genialny, kradnę. tylko muszę kupić dużą koszulę, bo mój men drobny, nie to co Twoje chłopicho. Świetnie sobie poradziłaś z tematem. Postaram się ponadrabiać komentarze, bo ostatnio czas mi się zakrzywił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Mają się oni z nami!:D

      Kradnij pomysł do woli!!! Mój ma jeszcze trochę koszul, więc na pewno taką kieckę jeszcze wykorzystam:D
      Buziaki!!!

      Ja też wciąż z poślizgiem!

      Usuń
  16. Ciekawie to wymyśliłaś, jednak garderoba męska to kopalnia pomysłów ha!ha!
    Kolorowe kratkowanki super, piękne zdjęcia...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Basiu... A szykuje nam się Męski Akcent:D
      Chyba trza będzie znowu w szafie męża poszperać:D

      Buziaczki!!!

      Usuń
    2. Koniecznie, teraz to dopiero się przyda.

      Usuń
  17. Sukienka, koszula w kratę na tak malowniczym krajobrazie , na łące i nad jeziorem wyglądają ( powtórzę po moich poprzedniczkach) wygląda młodo, kreatywnie . Po prostu B o M B A.
    W takim stroju to na jakąś dyskotekę , do klubu młodzieżowego.
    Pozdrawiam
    zapraszam do mojej strony
    www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wyszło na luzie...I trochę w stylu lat 80-tych... Oj, tańczyłam wtedy na dyskotekach przy Jacksonie:D

      Usuń
  18. Uwielbiam te nowe pomysły na motanie :) . Pasek z rękawów, coś tam krzywo, coś tyłem do przodu - normalnie pomysł street lookowy :) . Super plenery, piękne zdjęcia :)))0 Pękam ze śmiechu z uwagi o mężu - to tak jak mój - robi tylko te zdjęcia, gdzie jestem ubrana w szpilki i sukienkę hahahah . Pozdrawiam Kochana - kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspirujecie mnie!!! Wciąż coś kombinujecie...Więc i ja zaczynam przypominać sobie, jak to "za młodu" wymyślałam sobie ciuchy z niczego:D

      Hahaha :D Mężowie nasi chwilami mają nas dosyć, ale dają radę!

      Dziękuję!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  19. Kochana, z tą koszulą to mastersztyk!!! rewelacyjnie to wymyśliłaś! wraca wena:) Edytko, super jest te Twoje kratkowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to chyba już ktoś to wymyślił... No chyba, że inaczej kombinował z koszulą;)
      Dziękuję Madziu!!!

      Usuń
  20. Świetny zestaw, bardzo wyrazisty :) Miałam podobny problem , u mnie prawie nie ma ubrań i dodatków w kratkę, na szczęście coś tam udało się wynaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie...I co tu wymyślić w takim wypadku...
      Jeszcze u Ciebie nie byłam!
      Dziękuję!

      Usuń
  21. Trzeba przyznać Ruda, że Ty i natura pięknie współgracie! Aleś wymyśliła z tą koszulą męża :p Fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie plenery... No i Ruda na trawie zielonej, zawsze się sprawdzi:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  22. Świetny pomysł na koszulową sukienkę. Nie trzeba nowych zakupów, a jaki cudny efekt.Dla mnie rewelacja. Brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :D Trochę wygnieciona, ale co tam ;))

      Usuń
  23. No i fajnie wyszło :):):) Koszula w różową kratkę prześliczna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudna z Ciebie Kratkowianka! I myk z koszulą zamienioną w sukienkę jest przegenialny :-))) Buziaki ogromne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Martusiu:D Jeszcze ten myk kiedyś wykorzystam;))
      Buziaki!!!

      Usuń
  25. Potrzeba matką wynalazku :) hehe nasze szafy są jak studnie bez dna, zawsze się coś znajdzie, gdy jest taka potrzeba :) hehe
    Ale trzeba przyznać, że temat bardzo na czasie - pogoda w kratę, to i moda w kratę :) hehe

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger