3/26/2018

3/26/2018

Colour Blocking

Znowu poszłam na łatwiznę...
Wcisnęłam się w ołówkową 
i stanęłam w kącie ;)
To, że się wcisnęłam...
...  widać po oponce :D
Miesiąc siedzenia w domu i objadania się, 
zrobiło swoje ;))
 W kieckę musiałam wejść, bo już dawno chciałam Wam ją pokazać.
 Nie miałam jednak na nią pomysłu...
No i była ciut za krótka... :D


Już nie jest!
Włożyłam pod nią czerwoną ołówkową:D
Niestety zabrakło mi torebki w jakimś kontrastowym kolorze...
Żółtej na przykład...
Stworzyłam więc atrapę 
z dwóch starych kopertówek:))
 I wyszło, jak wyszło...
Powiem Wam szczerze, 
że nie bardzo jestem zadowolona z tej stylówki...
 Nawet fotki jakieś takie drętwe mi wyszły...
Chyba nie miałam dnia na zdjęcia ;))
 😜
Ale nie ma co marudzić!
10 wyzwanie grupy Phenomenal Us - Colour Blockin
chyba zaliczyłam ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sukienka - Lauren`s Way, od siostry
Spódnica - Mohito
Kurtka zielona - Mohito
Kurtka pink - Reserved
Buty - Reserved
Torebki - Dorothy Perkins
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

46 komentarzy:

  1. Kochana, super jest, z tym zielonym dla mnie ciekawiej, ale wszystko gra:). A dzień jakiś dziś taki... mnie tez nie szło:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... jakoś ta nijako na dworze i w humorze...
      Ale trzeba się trzymać i wyzwaniu podołać!:D
      Dziękuję:*

      Usuń
  2. Twoja wciśnięta ołówkowa warstwowa jest bardzo apetyczna, super pokombinowałaś i też wybieram z zielenią, trzy kolory, czerwony, zielony i niebieski jak Twoje oczy :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ola, że podoba Ci się...i podołałam!:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Edytko droga, są mocne kolory, jest moc. :) Pomysł super z ołówkową.
    Oponka... Trochę się źle ułożył materiał i od razu oponka.:) Wyglądasz pięknie i nie marudź kochana. I jeszcze pomysł z torebkami - bomba! :)
    Czasem nie mamy dni na zdjęcia. Kiedy wczoraj te kilka zdjęć robił mi M. w restauracji przed obiadem, nie wiedziałam, jak się ustawiać, bo sporo osób się na mnie patrzyło.
    Ale wykorzystałam sytuację dla wspólnej zabawy :), bo w poniedziałek jestem zawsze tak wykończona po pracy, że na pewno bym już nie miała sił na zdjęcia.

    Moc buziaków Piękna Kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi barwami moc musi być:D
      Szerokie biodra wytknął mi kiedyś Anonim, więc oponkę uprzedziłam:D

      No...jakoś tak dnia nie miałam...Ale czasami tak bywa...

      A Twój M. to jest dzielny!!! W takich ekstremalnych warunkach strzelał foty!
      Ale jak piszesz...grunt, to wykorzystać dzień...i cieszyć się nim:))

      Buziaki Basiu!!!

      Usuń
    2. Najlepiej niech Anonim pokaże swoją "nienaganną" figurę :)

      Usuń
  4. Nie marudzę, bo jest dobrze😍kolorki i pomysły super, a to najważniejsze. A nogi jakie zgrabniutkie - nikt się nie patrzy na oponę. Pozdrawiam serdecznie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D No w sumie tak Krysiu... Masz rację! Nogi odwracają uwagę;))
      Buziaki!!!

      Dziękuję:*

      Usuń
  5. Pomysł z spódnicą do sukienki ciekawy, nawet nie zauważyłam, że są dwie osobne części garderoby :P
    Wygląda tak jakby do sukienki został wszyty czerwony materiał. Bardzo oryginalnie i kolorowo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szycie jestem za leniwa:D
      Choć kiedyś parę rzeczy uszyłam :D

      Usuń
  6. Też poszłam na łatwiznę, wyciągnęłam stare fotki, no trudno :) Los tak chciał :) A u Ciebie pięknie i kolorowo, tak jak powinno być :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie ma wyjścia...Ja też cierpię na brak czasu ostatnio...
      Dzięki Ewa!!!

      Usuń
  7. Taaaa oponki jak żaba pięty :P hehe
    nie jedna nastolatka mogłaby Ci pozazdrościć figury szprycho Ty jedna <3

    Kurdę, gdybyś nie napisała, że pod spód włożyłaś czerwoną spódnicę, to dałabym sobie rękę odciąć, że to jest całość sukienka na dole z czerwonym paskiem hehehe :P
    Z tą torebką to też śietny pomysł hehe jak to się mówi, potrzeba matką wynalazków :)

    Jak tam się czujesz ? widziałam na insta, że do pracy już wróciłaś ? :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, wcześniej takich oponek nie miałam, więc są dla mnie nowością:D

      Takie myki z kieckami, robiłam w liceum:D
      Lata 80-te zmuszały nas do kreatywności:D

      Już wróciłam do pracy. Czuję się dobrze...aczkolwiek plecy dają znać, że są:D

      Buziole!!!

      Usuń
  8. Jest moc!!!szczególnie w kurteczkach:))sukienka idealna dla takiej zgrabnej dziewczyny:))no i oczywiście cudna torebka:)))Ślicznie wygladasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy Ty nas wszystkie chcesz wykończyć ???? Nie dosyć, że masz paznokcie jak z reklamy, to jeszcze narzekasz na wałeczki, których nie masz wrrrrr. Pomysł z dwoma spódnicami kupuję i na 100% odgapię :P . Do tego ta kurtka i torebka - idealnie, pięknie i taaaaak kobieco :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D
      Powiedziałam o wałeczkach, aby uprzedzić Anonimy:D
      Jakiś czas temu sugerował mi jeden, że z wiekiem przybyło mi w biodrach, więc nie powinnam takich opiętych kiecek zakładać;))

      Odgapiaj do woli!!!
      Dzięki kochana!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
    2. Znudziły mnie te wszystkie anonimowe komentarze - myślę, że w ogóle nie powinnyśmy ich puszczać. Frustracje leczy się u psychologa, to poważna choroba. ;) Kisses Kochana :)

      Usuń
  10. I tu pokazałaś że jesteś stylistką, kreatorką, że masz głowę pełną pomysłów i o to chodzi w tej całej modzie. Tara jest cudnie, a figurę nawet z oponką masz boską, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenka!
      Mam chyba troszeczkę intuicji;))

      Hehehe, oponkę mam nadzieję spalę, biegając do pracy...Aczkolwiek z wiekiem jest z tym coraz trudniej;))

      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Trafione zestawienia kolorów swietnie to skomponowałas pozdrawiam happy-woman.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Taro kochana sukienka ma świetny kolor a pomysł z jej przedluzeniem super!! Oponki tez żadnej nie widze a okular na nosie jest:))
    Bardzo podoba mi sie połaczenie kolorów z kurteczkami. Pomimo, że uwielbiam zieleń to dzisiaj stawiam na czerwoną:)))
    Torebeczki tez fajnie połączyłas no a nogi masz naprawde do pozazdrszczenia!!!
    Cieszę się, że juz wyzdrowiałas i wrocilaś do pracy🍀😍😘
    Buziaki wielkie Taro!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka ze spódnicą wygląda tak, jakby tak właśnie byś miało!!! Z którą kurtką? Nie potrafię wybrać, obie wersje fajnie. Oponki nie widać więc nie przesadzaj kochana...wyszło świetnie i już...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam znajoma, ktora wszystkie za krotkie sukienki przedluża taka tasma materiału na dole. Kolory są tak dobrane, ze wyglada jak oryginał.
      Dokladnie tak wyglada sukienki Tary!!👍😄

      Usuń
    2. Hahaha :D Dzięki dziewczyny!!!

      Ja leniwiec jestem, więc nie szyję, tylko pakuję coś pod spód:D

      Oponkę niebawem zgubię, bo w końcu jestem w ruchu:D

      Dzięki kochane!!!
      Buiole!!!

      Usuń
  14. Masz rację. Nie ma co marudzić. Ja to mam powód do marudzenia , a też nie marudzę. Wyglądasz przepięknie. Kreacje piękne, kreatywne i bardzo na temat. W sumie to moja torebka sakiewka bardzo by pasowała. Ona ma takie paesczki w różnych kolorach i ten frędzel kolorowy i odkryłam, że mogę ja nosoć prawie do wszystkiego. I kolorów przestałam się bać po tym wyzwaniu. Ciekawe i pozytywne doświadczenie u mnie. Buziaki Królowo. Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda życia na marudzenie;))

      Dziękuję Danusia!
      Ty się rozkręcasz i coraz lepiej Ci te stylówki wychodzą :D
      Nie zniechęcaj się!

      Buziaki!!!

      Usuń
  15. Taro! Ale ,,laska,, wyglądasz niesamowicie i obie kurtki podkreślają urodę sukienki, super to wymyśliłaś, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu!!!
      Jednak warto trzymać niektóre ciuchy:D

      Usuń
  16. Sukieneczka bardzo sexi i nawet nie zauważyłam tej fałdki haha. Też czasami tak robię z sukienkami przykrótkimi, że pod spód wkładam spódniczkę jako przedłużacz. Twoja kombinacja wyszła cudowna, a kolorki przepiękne !!!
    Pozdrawiam kolorowo, buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krynia!
      Kiecki może już nie założę, ale przydała się do tego wyzwania:D

      Buziaki!!

      Usuń
  17. Wyzwanie wprost idealne dla Rudej Paskudy :)... ech...

    Edytko podobasz mi się baaaaardzo, bardzo :D!!! Takie kolorystyczne kombinacje to coś w czym Rudzielce wyglądają ekstra :)!!!
    Ha!!! Kupiłam sobie czerwoną ramineskę :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Czerwona najlepsza!!!
      Dzięki Justynka!!!
      Szkoda, że nie wzięłaś udziału...Masz tyle super fotek w tym temacie...:)

      Buziaki!!!

      Usuń
  18. U mnie teraz wstręt do kolorów, to się komentarzem nie popiszę ;) Proszę o wybaczenie ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalone, mocne kolory! Bardzo Tobie pasują. Stylizacja bardzo kobieca, figurkę masz śliczną, więc bez obaw możesz takie obcisłe kiece nosić. Ślicznie Edytko!!! Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lila:D
      W realu jednak ciut bardziej te fałdki widać;))
      Buziaki!!!

      Usuń
  20. Edytko gdzie ty się tu jakiejś oponki dopatrujesz masz idealną figurę która ta sukienka tylko podkreśliła.Piekny Colour Blocking 💜❤💚💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Dziękuję:*
      Oponka jest w porównaniu sprzed kilku miesięcy ;)

      Usuń
  21. Wow! niesamowita moc kolorów, od razu chce się żyć! pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger