1/15/2018

1/15/2018

Haftowane dżinsy, pompony i WOŚP :))

 Na szybko! W biegu!
Tak mi się ostatnio żyje:))
 Także w biegu, tylko na weekend, wpadła, 
a raczej wleciała zza morza, ma siostra i szwagier:D
Oczywiście
popędziliśmy wszyscy na WOŚP!
Co się uśmiałyśmy, to nasze! :D
Dorzuciłyśmy coś do puszek...i szybko do domu na nalewkę, 
bo zmarzłyśmy na kość :D
Stylówka jak się domyślacie-
 - "na szybko i w biegu":D
Portki najnowsze, 
reszta same starocie:D

Nawet na zakupy nie mam ostatnio czasu;)
Ale odrobinka przyjemności kobietom się należy, 
więc małe buszowanko po galerii też było :D
Nieważne, że kupiłam tylko skarpetki...
Najfajniejsze, że były to zakupy z siostrą :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spodnie - TK Maxx, Love Jeans
Sweter - H&M
Czapa - Reserved
Buty - Emu, allegro
Szal - Carrefour, 5 zł :D
Rękawiczki - Auchan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wpis na szybko oczywiście;)
Trochę mniej mnie ostatnio u Was, 
ale wciąż się ogarniam w  nowej roli-
 - kobiety pracującej 😊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

44 komentarze:

  1. Fajne spodnie. Siostra bardzo podobna do Ciebie. Też z niej fajna laska. Rozumiem Twoje zapracowanie, w końcu jesteś teraz kobietą pracującą :). Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Krysiu:)) Takie fajne po mamusi jesteśmy:D

      Przyznaję się bez bicia, że cięzko mi się pozbierać z nowej dla mnie rzeczywistości...Ale podoba mi się ona:D

      Buziaki!!!

      Usuń
  2. Czas ucieka to i my musimy za nim gnać... Taka to nasza zabiegana rzeczywistość.
    Spotkanie z siostrą, zakupy, naleweczka = idealnie spędzony czas, na dodatek w fajnych portkach z haftem i uroczymi pomponami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...A ucieka coraz szybciej i szybciej...
      Czas spędzony z siostrą..bezcenny:))
      Buziaki!!

      Usuń
  3. Takie zbieganie Ci służy bo wyglądasz ślicznie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Portki cud miód i malina, tak samo jak WY obie. Wczoraj to większośc tak ganiała... ale fajnie, bo wesoło i z pozytkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super laski z Was:) Jak siostry bliźniaczki, spodnie masz piękne i ten szalik i pompony. Lubię te buty, cieplutkie. Dasz radę :) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie bliżniaczki...;)))
      Dziękujemy Jolu!!!
      Staram się jakoś ogarniać:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  6. Ale fajne z Was dziewczyny. Sama radość patrzeć. Portki ogromnie mi sie podobają i świetnie połączyłaś je ze swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne spodnie, do Ciebie pasują idealnie. Szal świetny, w ładnym kolorze.
    Fajne laseczki widzę! Zakupy z siostrą bezcenne.
    W niedzielę połamana nie wychodziłam z domu /mąż był i wspierał Orkiestrę/, na szczęście już lepiej.
    Pozdrawiam kobietę pracującą, ogarniesz wszystko...powodzenia...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie możemy częściej po sklepach pobiegać...Dlatego cieszymy się z każdej chwilki:))

      Mam nadzieję Basiu, że juz zdrowa jesteś... Ta pogoda jest paskudna i łatwo coś złapać...

      Buziaki kochana!!!

      Usuń
  8. Śliczne te spodnie w kwiaty, Super z Was dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wszystko połączyłaś. Piękny i bardzo twarzowy kolor szala i sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te spodnie haftowane, to prawie jak takie góralsko męskie (których krój bardzo mi się podoba i marzą mi się :D). Spodnie Twojej siostry tys pikne!!! ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! Takie trochę góralskie!
      Fajoskie są! Mają wysoki stan..a dołem poszarpane nieco;)

      Siostra lubi kolorowe rurki!:D

      Usuń
  11. Ty należysz do osób które cokolwiek by nie założyły i tak świetnie wyglądają.Tak to prawda czas z rodzina zawsze wspomina się najmilej.EWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Ale wpadki tez mi się zdarzają, jak każdej z nas:D

      Pozdrowionka Ewa!!!

      Usuń
  12. Spodnie są rewelacyjne!!! Jak ja lubię te haftowatości :)!!! Pomponiasty szal też jest przeuroczy... stylówka idealna dla Rudzielca :)!!!

    Ja też w ciągłym biegu... nawet jak w domu z chorymi dziećmi siedzę, nie potrafię wystopować ;P. Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadły mi od razu w oko:D Szal też!

      Justynka odpocznij trochę! I dzieciaczki niech Ci zdrowieją!
      Buziaki!!!

      Usuń
  13. Widać, że humor Wam dopisywał, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, my wszyscy w biegu :), więc rozumiemy :)
    A Twój "bieg" pełen atrakcji. Śliczniuchne z Was siostry.
    Portki - cacko!
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No nareszcie wpadłam- też ostatnio zabiegana jestem grrrrr

    Świetne portaski - Ty wiesz, że i ja hafty uwielbiam <3
    ale bardziej moje serducho porwał ten piękny sweterek- ma idealny splot i kolor - wlaśnie takiego szukam, ale bylam ostatnio w H&M, ale nie widziałam takiego cudeńka :(

    Fajnie, że jednak wpadłaś do mnie, pomimo zalatania- pani pracująca ;) hihihi

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z poślizgiem wpadam;D

      Sweterek kupiłam kilka lat temu... Nie jest łatwo znależć taki idealny.
      Dopadłam w podobnym stylu, czerwony w Stradivariusie (chodzi o splot), ale rozciąga się trochę;)

      Też dziękuję, że znalazłaś dla mnie chwilkę!
      Buziaki!!!

      Usuń
  16. Stwierdzam, że jesteś pozytywnie szalona! Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie super, żółty golf też ekstra, ale ten szal - 5zł? Taniej niż w lumpie, a jaki fajowski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - 5 zł! Mam jeszcze jeden w tej cenie - wielki, ciepły w niebieskościach:))

      Usuń
  18. Edytko, i jak tu Cię nie kochać! - to tak szybko, a w biegu to super spodnie!!! :) i oczywiści siostra :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu:D
      Buziaczki dla Ciebie od nas obu!!!!

      Usuń
  19. Spodnie masz fantastyczne - a te Twoje WOśpowe wariactwa pamiętam z ubiegłego roku, to był moment, gdy zaczęłam Cię obserwować :)))))) . Super jesteście - duuuuże całuski :))))) Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Nic się nie zmieniamy :D
      Portki mi się trafiły! Jeszcze będą nie raz:D

      Buziaki!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger