1/18/2017

1/18/2017

Wielkie coroczne granie!

Wiem, wiem... 
Czekacie na drugą część fotek w czerwonej sukience;)
Mam poślizg! 
Odwiedziła mnie najmłodsza siostra oraz ulubiony szwagier
 i komp poszedł w odstawkę:))
Szwagier, to ten w zielonej kurtce... ;)
 Co roku przyłączamy się do wielkiego grania i pomagania!
Szalałyśmy z całą Polską!
Nie licząc małych wyjątków;)
 Szalałyśmy dosłownie i w przenośni!
Panu za nami, chyba poprawiłyśmy humor:D
 Mężowie przyznali się do nas dopiero, 
gdy się uspokoiłyśmy;)
 Fot. Mąż:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Obie mamy kozaki z Deichmanna:))

Siostra 
Czapa - od Oli Lumpoli:))
Reszta nie wiem;)

Ja 
Kapelusz - DIY 
Szal - Carrefour, 5 zł
Torebka - Primark
Rękawiczki - bazar
Kurtka ~- Mohito
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na weekend będzie druga odsłona czerwonej sukienki:))
A w następnym tygodniu... Finał reklamacji kremu Eveline:D

19 komentarzy:

  1. Szalone siostrunie:):):)
    Czyli i pożytek, i zabawa - a na sukienkę się poczeka....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście rewelacyjne! taka energia od Was biję, że aż do Wrocławia dotarła ;) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Moc do Wrocka dotarła osobiście, bo siostra tam teraz jest:)))

      Usuń
  3. Jest energia i jest moc!!! :):) Mega pozytywnie! Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to to że macie takie same buty, to chyba jakieś zboczenie hihi;)) Jej Ty mnie masz w ulubionych blogach nadal, wzruszłam się. Moc buziaków:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym Cie wyrzucić?! :D I proszę! Plantofelek wrócił!:D Hihihi, do teraz nie pamietam tej drugiej ksywki;))

      Usuń
  4. No ... ostatecznie ... no ... powiedzmy ... no ... ewentualnie ... hahaha wybaczam Ci :) . Orkiestrę koniecznie do końca świata i jeden dzień wspierać trzeba :) . Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to chyba w przyszłym roku zostanę wolontariuszką, moja siostra z córkami chodzą od lat, uważam to za szczytny cel, kupę kasy przekazano i kupione niezliczoną ilość sprzętu, a zarzuty, że bierze dla siebie, są głupie. Nie ma fundacji bez zarządu, księgowości itd. Obie z siostrą wyglądacie cudnie, buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę! Wiadomo, że organizacja tego wszystkiego, to kupa roboty!
      Zawsze wspieram!

      Usuń
  6. Wyglądacie super ...kapelusik jest, akcja wiadomo:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście cudownie szalone, aż się człek uśmiecha do minitora :) Na dodatek obie ślicznoty!
    A co do akcji - najlepsza na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpromieniona jak zawsze!^^ Fajne macie te buty. Pozdrawiam ciepło!^^
    Zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  9. to ze grasz to pamietalam, ale w jakich fajnych butach ;))

    twoja siostra ma nietuzinkowa urode; love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja mam zawsze fajne buty!;))

      Siostrę, to kiedyś wyłuskał na ulicy jakiś agent z agencji modelek;)
      Nawet sesję miała jedną... Ale kazali jej schudnąć... A ona nie lubi nakazów;)

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje szaleństwa z rodzinką :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger