2/08/2016

2/08/2016

A może kombinezon na bal ?

 Jak myślicie?
Dobry miałam pomysł? :)))
 Kombinezon dostałam w tamtym roku, oczywiście od siostry 
i od razu pomyślałam, że to już ciuch nie dla mnie;)
Eeee..  Za stara jestem ...
Ale proszę, jak to się babie zmienia po kolejnych urodzinach!
Trzasło mi 47 i stwierdziłam, że jak nie teraz, to kiedy?!:D
 Nawet sobie tatuaż ne plecach strzeliłam!
Na razie naklejany, ale kto wie, 
 co mi po kolejnych urodzinach do głowy przyjdzie;))
 Na ramieniu też coś mam ! Motylka!
A co sobie będę żałować!:D
 Na wejście okryłam się bolerkiem,  za jedyne 14 zł z allegro:))
Pazury tym razem granatowe z błyskiem;)

Buty celowo z paskiem, nawiązujące do retro -
 - już dosyć jest odkryte, wiec stopy miały być grzeczne;)
A na bal wiadomo z kim - z Beatką!
Tutaj klik nasz zeszłoroczny wypad:))
Beatka postawiła na błysk i trafiła w dziesiątkę, 
bo prawie wszystkie babki były ubrane na czarno (w tym i ja;)).
A kieckę wyszperała za 30 zł!
 Czerwone usta i pazury dodały kolorku, i kobiecości:))
 Fotki 5 minut przed wyjściem!
A póżniej, to już był szał!:))
 Trochę  niewyrażny, bo zdjęcia są z telefonu
 i jak widać, sprzęt nie dał sobie rady ;)
 Ale wytańczyłyśmy się na maxa!
Co prawda didżej trafił się "konserwa", 
czyli zatrzymał się w latach 60-70-tych i mało nowszych przebojów puszczał... 
Ale nie zniechęcił nas:D
A nawet  dostał opieprz od Beatki, bo po 2-giej zaczął smęcić.
Hihihi,  ożywiło go to natychmiast!
Takie kawałki dowalił, jakby chciał nas wykończyć kondycyjnie, 
ale nie dałyśmy się!:D
Już się szykujemy na następny bal... :)))
6 lutego - Ostatki:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beatka 
Sukienka - Reserved
Buty - Butik

Ja
Kombinezon - chyba H&M
Bolerko - F&F
Buty - Sarah Karen, CCC
Kolczyki - z dna szkatułki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

58 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł. Mnie się pidoba twój kombinezon i masz racje jak nie teraz to kiedy?:) masz super figure i zgrabne nog więc kombinezon super. Koleżanka też fajnie wygląda.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Jolu!!!
      No własnie, to chyba dobry moment na taki ciuch;)

      Usuń
  2. Kobieto ja się przez Ciebie kompleksów nabawię!!!
    Wyglądasz jak koleżanki mojego syna z 3 gimnazjum, zresztą obie tak wyglądacie.
    Super kombinezon, szkoda że ja nie mam takiej figury ale dzięki Tobie motywacja aby o tę figurę zawalczyć coraz większa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja podchodze pod to przysłowie - "Z tyłu liceum z przodu muzeum" :D
      Hehehe, cieszę się, że Cie zmotywowałam! Mnie z kolei motywują starsze ode mnie koleżanki:)))
      Dzięki!!!

      Usuń
  3. Jesuuu jakie nogi . Figura 16- słowo daję. Niektórym chyba szczęka opadła haha Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, mężowi memu na pewno, ale raczej z zaskoczenia;))

      Usuń
  4. Odważnie, ale masz rację, jeśli nie teraz, to kiedy! Z taką figurą możesz sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Figura i nogi pierwsza klasa! Super.
    Koleżanka również fajnie wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedzialam ze w tym kombinezonie bedziesz blyszczec!! Masz tak sliczna figure ze szkoda by ja bylo zakryc. Buty tez super dobralas:) Kolezanka miala szczescie z kiecka!!Obie bylyscie piekne. A dj to jakis taki niezbyt do zycia bo i msciwy troszeczke;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, jak nam puścił te szybkie kawałki, to na koniec jeszcze skomentował, coś w stylu, że chyba w końcu się wytańczyłyśmy;)
      Konserwa i tyle:D
      Te buty chyba były najlepsze. Z innymi, jakimiś szpilami mogło wyjść zbyt agresywnie;)
      Dzięki:))) :*

      Usuń
  7. Z taką figurką wszystko można:)))pięknie wyglądałyście:)))zabawa widać była świetna:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialabym miec Twoja fantazje, odwage i...figure;) A w tym kobinezonie wgladasz jak nastolatka, wiec spokojnie mozesz przetanczyc w niej jeszcze niejedna impreze! Obydwie wygladalysie odlotowo! Pozdrawiam i zycze kolejnej udanej zabawy:) Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czułyśmy się ekstra! I tak tez się bawiłyśmy!:D
      Ania, Ty masz super figurę i coś mi się wydaje, że w kombinezonie wyglądałabyś świetnie!
      Odważ się kiedyś:)))

      Usuń
  9. Świetne stylizacje, świetne kobietki i świetna zabawa, szkoda tylko, że jesteście tak daleko bo z chęcią bym do Was dołączyła :-) Pozdrawiam serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj coś czuję, że nieżle byśmy razem poszalały:)))
      Buziaki Krysiu!!!

      Usuń
  10. Edytko!!! Jak się ma taką figurę, wiek nie ma żadnego znaczenia!!!
    Obie wyglądałyście na balu rewelacyjnie!!!
    Też bym poszalała na takiej imprezie, ale mój Miś mało balowy jest :(!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tez tak nieskromnie pomyslałam ;))
      Mój Misio tez niebalowy, ale wyciągam go raz w roku z gawry:D

      Usuń
  11. Ostatni, to dziś:) Udanej zabawy!:)
    A z kombinezonem fajny pomysł, odważny;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Tara ja bym sie nie odważyła:)))
    Ale Ty wyglądasz świetnie i widać,że czułaś się w tym pięknym kombinezonie super!
    Sukienka koleżanki wystrzałowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czułam się w nim super! Swobodnie:))
      Ale wiedziałam, że jest dużo odkryte, więc buty muszą to stonować;)
      Wyobraż sobie co by było z tymi czerwonymi szpilami;))
      Beatka zawsze coś fajnego znajdzie! Już kolejną sukienkę wygrzebała!
      I jak my tu mamy nie iść tańczyć?!;))

      Usuń
    2. Taro buty dobrałaś rewelacyjnie do kombinezonu,wręcz idealnie.
      Czerwone szpilki mówisz ? :)) Myślę,że małżonek by Cię nie wypuścił z domu,chyba że ten sposób zmusiłabyś go aby poszedł z Wami:)))
      Bardzo podoba mi się to,że zostawiłaś nogi nude a nie założyłaś czarnych rajtek!
      buziole

      Usuń
    3. Hehehe ;) Sama nie byłam, to on te fotki z telefonu robił:D

      Co do rajtek, to jak tyle gołych ramion, to pasowało mi tez nude na dole. Z czarnymi wyszłoby chyba kiczowato:D

      Usuń
    4. haha a ja myślałam,że same poszyłyście:))))

      Usuń
    5. Samych nas by nie puścili;) Jeszcze im chyba zależy:D

      Usuń
  13. O rzesz Ty !!! Wygladasz zaje.....e !!! Normalnie zbieram szczenę z ziemi. Nie widziałam M. na tych tańcach, wypuścił Cię tak samą ? :)
    Buziaczki Ślicznotko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu by mnie samej nie wypuścił...A tak to już chyba wcale ;)
      Zdjęcia strzelał:D
      Hehehe, buziole Sonia:D

      Usuń
  14. OOOoo żesz no ja nie mam pytań kochana :D co za nogi !! takie aż grzechem jest skrywać, nie jedna nastolatka mogłaby Ci ich pozazdrościć, szczuplutkie, zgrabniutkie - koniecznie pokazuj je częściej- no właśnie, bo jak nie teraz to kiedy ? :D

    kombinezon na imprezę to świetna sprawa, przynajmniej wyróżniałaś się ! :D
    super wyglądalaś!
    a z tym tatuażem to trochę się nabrałam :P hehehe

    Mnie też poniosly ostatki... :) hehehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszalałam na maxa:D
      W spodenkach jeszcze je czasami pokażę;))

      Hehehe, tatuaży prawdziwych nie mam. Obawiam się, że szybko by mi się znudziły i co wtedy;) A tak zmyje się i po kłopocie:D

      Ciekawam Twoich Ostatków:D
      Buziole!!!

      Usuń
  15. Trochę dla mnie za krótki :) I ja to mówię a Pani szaleje! Świetny, pozytywny wpis :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej mini spódniczki już bym nie założyła, ale że to spodenki, to nie miałam oporów:))

      Usuń
    2. Wow !!! Edytko wyglądasz fantastycznie w tym kombinezonie.Młodo, świeżo, z pazurem i bardzo sexi.Takie nogi trzeba pokazywać i chwalić się jak długo się da!!!

      Ja lubię kombinezony. Są takie kobiece i dodają pewności siebie.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Dzięki Madziu za tyle miłych słów:)))

      Pozdrowionka!!!

      Usuń
  16. Jak się ma takie nogi, to można, a nawet trzeba je pokazywać. Świetny ten kombinezon, myślę, że nie raz go wykorzystasz na różne sposoby, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie najdzie, to jeszcze go kiedyś włożę:D
      Dzięki Marzenka:))

      Usuń
  17. Świetne stylizaje,figury boskie!!!!Całośc bardzo mi się podoba..tylko,czemu dopiero Was odkryłam???

    OdpowiedzUsuń
  18. Toście zaszalały dziewczyny, super! Chętnie wybrałabym się na taką ostatkową imprezę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jak!:D
      Wybierz się koniecznie! Co jakiś czas trzeba się wyskakać dla zdrowia;))
      Buziaki!!!

      Usuń
  19. WOW, z taką figurą no jasne że kombinezon jest ok. Ja przygody z kombinezonami zakończyłam około końca liceum... zazdroszczę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D
      Za to ja w liceum nie miałam z nimi do czynienia, więc teraz nadrabiam:D

      Usuń
  20. No kochana, zaszalałaś...cudnie wyglądałaś...zazdroszczę Ci tego balowania, u mnie ostatnio spokój ale dawniej to się działo...buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:)))
      Korzystam jak tylko trafi się okazja:D
      Buziaczki:*

      Usuń
  21. Taro na ten potok komplementów napiszę krótko: Przepięknie!!! OBIE!!! I cieszę się, że udało Ci się jednak pobalować.
    Buziaki!!! Zbieram się do zadzwonienia... Wybacz mi, że milczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny tak mnie wykomplementowały, że aż szok:D Cieszę się bardzo, że kreacja mi się udała:))
      Dziękuję!!!!
      Basiu, jak Cię najdzie, to dzwoń:))
      Buziaki!!!

      Usuń
  22. Już się na Instagramie zachwycałam, ale zestaw jest wart skomentowania go jeszcze raz, tu: BOMBA BOMBA BOMBA. A raczej dwie bomby :) Super wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Dałyśmy czadu z Beatką! Super dziewczyna:)))
      Dzięki Asiu!!!

      Usuń
  23. Wow! Dla mnie bomba! No i ta figura :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z taką figurą mogłaś sobie pozwolić na odrobine szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tak sobie pomyślałam;)
      Zima była dla mnie łaskawa i w boczki mi nic nie weszło, więc zaszalałam:D

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger