4/01/2012

4/01/2012

Zmieniam styl na wiosnę:D


Stwierdziłam, że jeszcze nie jest dla mnie za póżno... Co z tego, że jestem po 40-tce... Też mogę zaszaleć....
Wielką inspiracją był dla mnie Paryż...
Tak, tak... żadne mecze syna, czy choroba, to wyjazd do Paryża był przyczyną mojej nieobecności...
Tam do mnie dotarło jaka byłam przyziemna...
Za żadne skarby nie wejdę już do lumpeksu...Nie wiem jak mogłam się do tego zniżyć...
Teraz istnieje dla mnie tylko jedna marka - Chanel numer 5!!!!
W końcu stanę się kobietą z klasą, a do tego niesłychanie modną!
Klasyczne białe szpilki i perły już mam, a to przecież podstawa elegancji!
Odrobina różu zadziałała niezwykle odmładzająco, a niezwykły dodatek w postaci firmowej torebki Chanel numer 5  spowodował, że poczułam się jak prawdziwa kobieta z klasą!


Postanowiłam też zmienić makijaż...
Odrobina koloru odjęła mi 20 lat i poczułam się niezwykle młodo...
Myślę też, że zrobię się na blond..rudy jest taki banalny...


Buziaciunie i papatunie kochane...

Prima Aprilis!!!!!!!!!!!!:D

60 komentarzy:

  1. Torebka szanel jest miszczowska. W ogóle wyglądasz olśniewająco. Świetny set!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szał :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Buhahahahahahaha dobre :D
    Prawdziwa z Ciebie niuńka :D Jeszcze na disko i będzie git :D
    Dobry post!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. disco musi być!!! ale myślę, że na co dzień też mogę się tak ubrać;)))

      Usuń
  4. no no no, na pełnym luzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG jak wyglądasz! <33 genialnie! :** super mega, wogule to masz mega styl :** i chanelka, no no za styl się płaci. :** supcio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pefnie! za odpowiedni styl trzeba płacić! ale za, to jaka klasa!;))

      Usuń
  6. Boszzzzz jesteś niezła niuńka, lofciam Twoją słit torebunię. Za tydzień idziemy razem na impresssssskę. Wymienimy się torebuniami?
    Buziooooolki;********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lofciam cie tesz:D po impresce sie wymienimy! a kozaczki pożyczysz?:))))

      Usuń
  7. Torebka Chanel nr 5 mnie powaliła! Muszę taką mieć! A fociaczki masz takie słit, że zazdroszczę! Różowe gwiazdeczki są mega urocze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buziolki! Super make up, też se taki zrobie

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz, teraz będziesz mieć powodzenie że szok. lowciam i buziolki

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahaha

    wariatka!
    buziole lasencjo ":***

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanieńka wyglądasz jak milion dolarów!!!!
    Dobrze Ci ten wyjazd zrobił:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalenie mi się podoba, torebka cuuuudna...też odwiedziłam Paryż ale 20 lat temu....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG ten lazur na powiekach, ten róż na ustach i ten magiczny duet czarnych rajstop i białych szpilek!!! aaa jeszcze ten brzusio wyłaniający się filuternie... zachwycasz rycząca czterdziestko ;), uwielbiam Cię w całej rozciągłości!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przejrzałaś wszelkie me zamiary...TAK!!! to będzie mój nowy styl!!!!;)))do 80-ki;))))

      Usuń
  14. Coś mi się wydaje, że po dzisiejszym poście będziesz miała nową grupę odbiorców :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo:)Coś mi się jednak wydaje że jutro też tu zajrzę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro będę w srebrnej mini i już na pewno w platynie;))))

      Usuń
  16. hahaha, ale fajnie rozbawilas postem w ten prima aprilisowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lofciam!!! jak ja Ci zazdroszczę tej torebuni. I butów. Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lofffciam Cie też:D torebunię pożyczę na najbliższą impresske;))) buty nie, bo ślubne;))

      Usuń
  18. o tak tak, teraz już na pewno nie jesteś przyziemna ! Noormanie powalasz !!!
    Szczególnie zestawienie czarnych rajstop i białych szpilek, o tak, to jest to !!!!!!
    I zdecydowanie jestem za blondem ! Najlepiej platynowy !
    :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. platyna będzie na bank!!! i solarka! bo za blada jestem!;)))

      Usuń
  19. Wchodzę na bloga, patrzę - to jakieś jaja są, ale zapomniałam, że dziś prima aprilis. Dopiero w komentarzach wyczytałam - świetny dowcip. To ostatnie zdjęcie z gwiazdeczkami i dzióbkiem - REWELACJA :D Trochę jak Ania Mucha wyglądasz tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:D ależ, to całkiem poważna zmiana imidżu:D;)))

      Usuń
  20. Łaaaaaaaaa:))))))) Ostatnia słitaśna fota z lustrem mnie rozpierd....:))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz kochaniutka, buziolki:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. fota w lustrze rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nareszcie pokazałaś swoją prawdziwą twarz! Koniecznie platynowy blond do tego dołóż, będziesz królową ulic i dyskotek. Trzymam kciuki za metamorfozę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale CZIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<3

    OdpowiedzUsuń
  25. O boże zostałaś krolową 1 kwietnia xD zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję wszystkim za ekstra zabawę!!!:)))
    to był oczywiście żart na prima aprilis!:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie to możesz zmienić styl , tak też wyglądasz super tylko lumpeksy mi nie pasują tzn.że nie będziesz ich odwiedzać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę, będę...jakżebym mogła przestać odwiedzać te sezamy:D

      Usuń
  28. Klasa!Może jakieś tutoriale na youtube, żeby zgłębić sztukę makijażu?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będą...takie makijaże z klasą, mało kto potrafi robić;)))

      Usuń
  29. królowo...
    nie powstrzymuj mnie! będę się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:D Gosia, śmiało!!! inspiruj się do woli:D;)))

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger