8/21/2011

8/21/2011

Buty w Góry Stołowe i nie tylko:)

Buty  - dział dziecięcy Decathlon
Pamiętacie  w jakich butach zwiedzałam Twierdzę Kłodzką?
Tym razem  byłam przygotowana do wyprawy!
Mąż  śmiał się, że buty kupiłam na dziale dziecięcym;) Ale czyż nie są słodkie?:))


Pamiętałam doskonale jak zmarzłam w twierdzy, więc tym razem ubrałam się na cebulkę. Kurtkę pożyczyłam od siostry..chętnie bym ją przygarnęła na zawsze (kurtkę - siostrę już mam);)


Droga na Szczeliniec, to mnóstwo schodów - dokładnie 665:)
Można się nieżle zmachać...



Na butki uważałam!:))



Nareszcie na szczycie!!!
Widoki przepiękne...



Chwila relaksu, bo wyprawy ciąg dalszy...:))




W niektóre miejsca ciężko się było wcisnąć...


Szczególnie tym większym;))




Butki doskonale pasują do mej starej kociej koszulki:D


Wracając ze Szczelińca wpadliśmy do Zieleńca.

Byłyśmy już tak zmachane, że marzyłyśmy tylko o powrocie do domu...;)


Udało się ! Kolejny szczyt zdobyty!
O dziwo, nawet mój syn pozował z matką i z ciotką:))





Z górki już było łatwiej;)


Dałyśmy radę!
A wyprawa trwała od samego rana - zaczęła się w kopalni w Nowej Rudzie, póżniej Szczeliniec, Zieleniec, zakupy w Czechach ( mąż piwko, reszta słodycze) i w końcu Wrocław:))
Buty sprawiły się doskonale...:))

17 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że zazdroszczę Ci tych butów, moja ostatnia wyprawa po Pieninach w adidasach skończyła się zjazdem na tyłku po drodze. a Stołowe to moje ulubione, ja się tam nie zmęczę na tych schodkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, moje tereny :D Fajne buty:) Niby sportowe ale mają w sobie coś kobiecego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to świetny zakup...ale z Ciebie turystka, ja też kiedyś byłam teraz trochę mniej....piękne zdjęcia i Ty taka radosna,,,pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te butki, podobają mi się różowe elementy! Nie obtarły Cię podczas pierwszej wyprawy?

    Fajne robicie te wyprawy, takie ciekawe :) Niektóre zdjęcia są niesamowite!!!! :) Ale na wszystkich wyglądasz tak radośnie, aż przyjemnie się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsza jest wygoda i rozwiany włos;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Działy dziecięce za każdym razem zaskakują ;) Ja sobie wymyśliłam, że buty dla dzieci robi się lepiej więc jestem najszczęśliwsza jak ustrzelę coś w moim rozmiarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miriana, dziecięce ciuchy są teraz naprawdę fajne:))

    Pani La Mome ten rozwiany włos jest najważniejszy;)

    Asiuniu tylko mały palec ucierpiał;) a zdjęcia robi mój mąż i on te wyprawy wymyśla:))

    Bastamb ,będzie co wspominać za parę lat...;)

    Stiepanna, może minęłyśmy się po drodze:)

    Alice, hehehe te schody już nie na moje lata;) ale dałam radę...a odpowiednie w góry , to podstawa - też raz byłam w balerinkach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wycieczki, w górach nie byłam ze sto lat, a Góry Stołowe wspominam z wyjątkowym rozrzewnieniem....

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tereny, mam nadzieję tam powrócić i zwiedzić je konkretnie! I przydałyby mi się takie buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. na wyprawe w góry odpowiednie buty to podstawa :) śliczne widoki, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, kolejna dawka zdjęć moich ukochanych terenów ! Dzięki Ci przeogromnie za te widoki ! ( to już 12 lat mija ,jak byłam tam ostatni raz ;( ,więc wszelkie info zachłannie pochłaniam ). Coż Ci więcej napisać moja Droga :D ? Wyglądasz jak zawsze slicznie i promiennie , a i rodzina Twoja - szczęśliwcy ! :D ( a dobre buty na takie wyprawy to podstawa, więc bardzo popieram owy zakup! :)))) )

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wygodne buty to podstawa! A jak są jeszcze ładne - to pełnia szczęścia na takich wyprawach!! Cudne widoczki i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anula, teraz już wiem,że porządne buty w góry muszą być:))

    Rudzia, to się cieszę, że chociaż zdjęciami mogłam sprawić Ci przyjemność:D

    Sivka, polecam moje butki:))

    Judy, ja w tych górach pierwszy raz byłam, ale też je z rozrzewnieniem będę wspominała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle u Ciebie piękna wycieczka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyprawa w góry to dość poważne wyzwanie. Na pewno ważnym jest aby mieć odpowiednie buty trekkingowe https://butymodne.pl/trekkingowe-meskie-c55207.html ponieważ jest to rzecz absolutnie podstawowa gdy mamy zamiar chodzić po górach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Botki są popularnym wyborem obuwia dla kobiet, charakteryzującym się krótką cholewką, która sięga zazwyczaj do kostki. Są one idealne na jesień i wiosnę, oferując wygodę i styl. Dostępne w różnych materiałach, jak skóra czy zamsz, botki mogą mieć różne rodzaje obcasów - od płaskich po wysokie. Ich wszechstronność sprawia, że pasują do wielu stylizacji, od codziennych po bardziej formalne.

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger