1/22/2011

1/22/2011

Zapraszam na tort:))

Skończyłam dzisiaj  21 lat....problem w tym ,że po raz drugi ;)

Tadam!!! 
 Kurde ,42 lata zleciało nie wiadomo kiedy...
Mąż życzliwie stwierdził ,że to już prawie pięćdziesiątka;)

Ubrałam się więc ładnie ,żeby godnie się prezentować na mych drugich 21-szych urodzinach ;)
Kapcie - Kaczorexy stanowią najbardziej wyrafinowany element stroju:))

Tort był pyszny...
Syn popił Piccolo ,a ja z mężem winko:))
Kawki nie mogłam się doczekać;)

Dziewczyny przesyłam Wam po wirtualnym  kawałeczku tortu !
I lampce wina !!!

Kochanym siostrzyczkom ,mamie i braciszkowi prześlę torcik emailem...
Niestety z powodu dzielących nas kilkuset kilometrów - nie możemy być razem w takich chwilach...
Choć czasami się udaje;)

Na koniec coś na poprawę  nastroju...
Pani daje czadu po 1.45;)


Kobieta udowadnia ,że wiek nie ma znaczenia - ważne jak się czujemy w środku :)
I  w życiu na nic nie jest za póżno.

Czyli jest szansa ,że jeszcze nauczę się salsy ,rumby i tańca brzucha!!!



26 komentarzy:

  1. wow śliczny tort, palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny tort!!!!! Na pewno szypszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tort. Wszystkiego najlepszego! I zabij mnie, ale za nic na świecie nie dałabym Ci 42 lata :) Wyglądasz tak młodziutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj, naj, naj lepszego!!!! Spełnienia marzeń i zrealizowania planów!!!
    I za cholerę nie wyglądasz na tyle, ile piszesz.
    Dobrze, ze już za niedługo objem się mężowskim tortem na jego... dwudziestce (drugiej) ;) bo przez Twoje zdjęcia kapie ze mnie ślina, jak z psa Pawłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, imprez, zabawy, słodyczy, wina, chleba :))
    No i teraz będę musiała się udać do szafki z cukrem w poszukiwaniu chociaż namiastki takich cudnych słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Taro życzę Ci wszystkiego co w życiu Naj...! wielu radosnych dni, sukcesów w każdej dziedzinie życia i tylko szczęśliwych zbiegów okoliczności, mam nadzieję, że był to jeden z fajniejszych dni w Twoim życiu, a życzenia które do Ciebie dotrały spełnią sią w dwójnasób
    torcik wyglada niezwykle smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja kochana koleżanko blogowiczko /równolatko!!!
    Wszystkiego dobrego ,czeka Cię jeszcze wiele pięknych chwil,obyś czuła się coraz młodsza/jak i ja się czuję :)to wspaniały wiek dla kobiety,czerp z niego ile się da!!!!
    pokazałam Ciebie córce,powiedziała tylko...ale młoda...nie wygląda :)
    Ponoć teraz zdrowia się nie zyczy,bo na Titanicu wszyscy byli zdrowi :))
    całusy ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego NAJ!NAJ!NAJ! Ci życzę....tort przepyszny dobrze,że wirtualny bo ja na diecie....też miałam święto wczoraj ....a pani jest cudowna...też bym tak chciała...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm ale tort :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat!!
    patrząc na ten tort zrobiłam się strasznie głodna, smakowicie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszny ten tort! Wszystkiego najlepszego Tara!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po raz drugi 100 lat,100 lat!!! Życzę Ci,żebyś nie miała powodów do zmartwień,jak najczęściej za to powody do uśmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ta babcia daje czadu na scenie ! Tego Ci właśnie życzę, niewyczerpanej radości z życia, poweru i uśmiechu! Tort wygląda pięknie i nawet wiem skąd go masz, to też moje ulubione źródło tortów ;-) Buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego naj naj najlepszegoooooooooo!!! Tort wygląda przepysznie, boże jak chce mi się czegoś słodkiego! Ty również wyglądasz przepysznie^^ Przesyłam urodzinowe wirtualne buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego, swietny sposob liczenia, tez go zastosuje :), jesli tort samkuje tak jak wyglada to jest po prostu PYSZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  16. TARO- wygladas świezo i pieknie. Ty nigdy sie nie zestarzejesz bo masz piekno w genach.
    Badx zawsze szczęśliwa :)

    ps. kapcie rządzą :P haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Edzia z łózka nadaję! STOP! Grypa szaleje STOP Dużo zdrowia STOP I uśmiechu STOP I spełnienia marzeń STOP

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze w ogóle nie wyglądasz na 42 lata! Naprawdę, gdybym nie doczytała, że po raz drugi to mogłabym uwierzyć, że jest to pierwsze oczko :) Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrz! to piszesz ze masz 21 lat razy 2? hmmm....a wygladasz na 18-scie :)))
    Wszystkiego najlepszego :)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat :) Albo i dwieście, co Ci będę żałować - czasu po Tobie nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. rany! dziewczyny!!!
    z całego serca dziękuję Wam za życzenia!!! za tyle pozytywnej energii ,którą aż poczułam!!!
    niesamowicie się cieszę ,że Was poznałam i mam nadzieję przez następne 21 lat wstawiać tutaj swoje ciuchy i torty!!!
    BUZIAKI!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia wszystkiego najlepszego!
    No prosze Wodnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego!

    Kapciochy-kaczorexy przecudne, a tort kusi jak diabli! I ta fontanna, ach zeby mi tak ktos urzadzil takie urodziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Momo, bardzo spoznione,ale Ty rozumiesz dlaczego, ale baaardzo szczere najserdeczniejsze życzenia składam Tobie, życzę wielu wielu wspaniałych chwil, spełnienia marzeń a przede wszystkim i co najważniejsze życzę ,by zdrowie nigdy Ci nie szwankowało i byś zawsze zachowała pogodę ducha i tą pozytywną energię ,ktora od Ciebie emanuje !
    Duzo usciskow zasyłam !:*
    Rudzia

    OdpowiedzUsuń
  25. Rudzia ,dziękuję z całego serca!!!
    Zdrowie zawsze się przyda;)
    Buziaki!!!:*

    Mrs_L -dzięki!!! Chłopaków se tak wychowałam;)
    Kapcie też od nich:))

    Biurowa -dziękuję:)))
    Rozumiem,że Ty tez Wodnik;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego!
    Spóźnione ale szczere:-)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger