1/03/2011

1/03/2011

Stary szalik...i kapelusz..

Nareszcie skończyło się to świąteczno-noworoczne zamieszanie...Zbytnio nie narzekam ,ale co za dużo ,to nie zdrowo;) Szczególnie jak się podje bigosu i słodyczy:))
Ale.. "nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło " ,bo podczas przedświątecznych porządków  ,wygrzebałam z szafy swój stary  szal  i  kapelusz.

Szal kupiłam 16 lat temu i pamiętam ,że urzekł mnie tym ażurowym wzorem...
A doskonale  wrył mi się jego wiek w pamięć, bo tyle już jestem po ślubie;)

Teraz , omotana tym szalem ,wyglądam jak powyżej...

A po jego zakupie  prezentowałam się jak poniżej;)
Szal  kupiłam specjalnie do tego płaszcza .Był w stylu militarnym ,do ziemi i szyłam go u krawca ,bo  niestety  wtedy w sklepach   nie było nic ciekawego...
Moja mama na fotce, ma właśnie kurtkę ,bardzo popularną w latach 90-tych.
A ja zawsze lubiłam wyglądać ciut inaczej;)

A na głowie miałam  własnoręcznie uszyty kapelusz .
Powstał z resztek materiału po płaszczu .
Zamotałam wtedy na nim jakąś  czarną szmatkę...

Właśnie został z niej odarty...
I jak myślicie...Co będzie nową ozdobą mego starego kapelusza?:))

*******************************************************************
Szal - Vintage ,z dna szafy
Kapelusz - Vintage,z dna szafy
Torebka  - Vintage ,po babci
Kurtka - Mohito
Buty - Deichmann
Rękawiczki czerwone - kosz w Carrefour,13zł
*******************************************************************************

17 komentarzy:

  1. Szal jest piękny, masz zamiar omotać nim kapelusz? Pamiętam modę na płaszcze do ziemi, miały wcięcie w tali i były lekko rozkloszowane. Ten trend utrzymywał się dość długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się bardzo podoba torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal i czerwone rękawiczki super....miałam podobną chustę ale gdzieś przepadła, torebke zabieram...pozdrawiam ,,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez poprosze taki szal, jest przecudny. Szczesliwego Nowego Roku zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nurka - na kapelusz mam coś innego;)

    Kamila ,mnie też:))

    Bastamb - torebkę mogę pożyczyć;)

    Kamciatku- dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam podobny płaszcz w owym czasie!Nosiłam go do glanów i prawie łysej głowy!Czad:)
    A na kapeluszu będzie wielki kwiat!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff, po komentarzu Nurkii widzę, że nie masz zamiaru pociąć szala, bo już się przestraszyłam ;D
    Wyglądałaś bardzo fajnie dawniej jak i teraz. Widać, że Twoje zamiłowanie do ładnych ubrań się nie zmienia:) Płaszcz miałaś piękny, miałam podobny, choć już pod koniec lat '90 i kupiony w sklepie. To była piękna moda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. TY to jesteś zdolniacha :))uszyć kapelusz...no,no!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sivka ,a skąd wiesz?!:))
    Hehehe,widzę Cię w tych glanach i z łysą czachą:D

    Klamotku,nie potnę go! Szkoda! Jeszcze następne 16 lat mi posłuży:))

    A Gosiu ,taka zdolna jestem:D szkoda,że tylko zrywami;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie sprzed kilku lat bomba! i ten kapelusik fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal cudowny!
    Zdjęcie z lat 90-tych mnie rozczuliło, szczególnie kurtka twojej mamy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Turkusowy kwiat bedzie kolejna ozdoba kapelusza ;)

    Masz moze wciaz przepis na kapelusz? To nie pierwszy wlasnorecznie zrobiony, ktory pokazujesz na blogu, duzo ich w zyciu popelnilas?

    Taki plaszcz przesladuje mnie od lat "-nastu", niestety, aby wejsc w posiadanie musze zarobic na krawca, bo na przemysl odziezowy nie mam co liczyc. A ceny tak ida w gore, ze az strach sie pytac ile ta przyjemnosc kosztuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mrs_L - płaszcz szyłam kupę lat temu ,bo na swój rozmiar nic w sklepach nie mogłam dostać;)wtedy się opłacało..może teraz też;)
    a kwiat na kapeluszu będzie!ale tym razem nie turkusowy!

    Kapelusze uszyłam z gazetowego wykroju...nawet chyba gdzieś go mam,ale musiałabym bardziej poszperać...

    Pani La Mome...mnie te stare fotki coraz bardziej rozczulają...starzeję się;)

    Sandrula i ciągle modny;) tzn. według mojej miary modowej:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice elegance hat :) Nice choice !

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa wiem,bo podpowiedziały mi dobre duszki:))Intuicja!Tylko jaki kolor???Czerwony?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely pics, and great hat!! :)
    xx

    Henar
    ...OH MY VOGUE!

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger