poniedziałek, 4 października 2010

Zwierzyna ma ...z okazji Światowego Dnia Zwierząt !

Nr 1 - Reksio ,zwany przeze mnie Rudom Szujom;)

Ma 7 lat i został kupiony z ogłoszenia jako jamnik miniaturka za całe 280 zł!!!
Wyrosło takie cuś...;) Nikt nie miał  serca ,aby mu powiedzieć w oczy ,iż rasowym jamnikiem nie jest...
I tak se żyje w nieświadomości:))


Nr 2 - żółw stepowy zwany Leonardem.
Też  mieszka z nami już  7 lat !
Ostatnio okazało się ,że jest płci żeńskiej... Został więc Leosią;)


Nr 3 - nowy członek rodziny ,który dołączył do nas na wakacjach ,czyli Fiona !!!
Za tymi kratami wygląda jak więżniarka:))
Ale żyje jak pączek w maśle i żarłok z niej niesamowity;)

 Mój  syn stwierdził, że Fiona zostanie siostrzyczką Reksia.
Oboje są rudzielcami ,więc podobieństwo jest!

Tylko muszą ich dzielić kraty...dla  wzajemnego bezpieczeństwa;)
Reksio Fionę bardzo lubi...
Codziennie dotrzymuje jej towarzystwa;)


Z Leo znają się  już 7 lat ,więc   komitywa większa;)



Dodam jeszcze ,że  Reksio jest najlepszym przyjacielem  mego syna.:)
 I oczywiście nie wolno mu spać w łóżku! Ale co jakiś czas ,stara się tam Szuja jakoś wkraść;))


15 komentarzy:

  1. ojeeej :) słodkie. Nie wiedziałam, że jest ten Dzień Zwierząt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurde, Reksio to prawie jamnik, więc w łóżku spać musi!!! Widzę, ze też fisiujecie ze zwierzyną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah swietne te Twoje zwierzaki i opisy :) super !!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna gromadka :) komentarze bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki rudy, ja się pytam, jaki rudy? Przecież to kamelowy jak w mordę strzelił! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ zwierzyniec :) I jaka miłość wszechogarniająca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Klamoty...z tą miłością, to różnie bywa;)

    Biurowa,jak mogłam napisać rudy! Oczywiście,że camelowy!;)

    Poradniku ,jeszcze parę komentarzy i historyjek by się znalazło;)

    Rzaba,pewnie,że są super!:))

    Aga ,ja zawsze miałam fisia na punkcie zwierzyny;)

    Bobs,nic straconego...taki dzień może być codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie zwierzaki! no a komitywa reksia z żółwiem to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne masz zwierzaczki...słodziki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. ale sie w postach duzo zwierzat ostatnio wkradlo , ja nie mam nic , moze zaopatrze sie chociaz w jakis lisi kolnierz, hihi, btw slodka ta twoja( syna ) psina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś identycznego chomika, tlyko ze to był Felek, ale bł najkochańszym chomikiem swiata xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupując "rasowego" szczeniaka z podejrzanych hodowli wspieramy tylko proceder, który prowadzi do nadmiernego rozmnażania zwierząt a co za tym idzie, do bezdomności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy,zauważ ,że nie wyrzuciłam go do śmietnika ,gdy wyrósł kundel...;)

    Izuśka ,Fionka też jest kochana:))

    Pani La Mome - no!!!:))

    Kaffiarko ,zaraz farbą by Cię oblali;)

    Bastamb ,nie zawsze świetnie...szczególnie ,gdy muszę po nich sprzątać;))

    Mekinking - to już kumple:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki słodki zwirzyniec:). Piesio jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń