10/15/2010

10/15/2010

W biegu...

Powinnam wyglądać statecznie...Wszędzie trąbią o starzeniu się z godnością;)
Hm...kapelusz chyba nadaje powagi:))
Dostojnym krokiem wracałam z synem z miasta...



Ale było  troszeczkę z górki...więc...;)





I ,to na tyle jeśli chodzi o moją stateczność ;)

To spadam...;)

Miłego " łykendu"!!!:)))

**************************************************************
Żakiet - Pretty Girl
Spodnie - Wrangler
Botki - Deichman
Torebka - Dorothy Perkins ,allegro
Szal - Camaieu
Kapelusz - Vintage
Rękawiczki - bazar
***************************************************

19 komentarzy:

  1. ...i wyglądasz "statecznie"....Ha!...świetny kapelusz, ja na moje mówię "garnki", też noszę ale jak będzie jeszcze zimniej to te moje "garnki" wkladam na głowę...szalik ma cudny kolor....ładna torebka...i tak na zakończenie...świetna całość....a zdjecia super... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że ja również będę się tak starzeć!
    śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież Ty się nie starzejesz, to ja przepraszam, ale o czym w ogóle jest mowa ?
    Ale z Ciebie romantyczna elegantka w tym kapelusiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. statecznie hehe
    jestes mega kobieca i do tego masz dziewczęcy wdzięk :)
    zupełnie tak jak ja;) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo mój ulubiony kapelusz :) super - i niech ta radość z Tobą pozostanie! a starość? jaka starość?!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaa,starzeć....Za 60 to możemy o tym pogadać,dziewczynko:))
    Taki spacer z taką fajną mamą,to dopiero jest fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak się zaczniesz starzeć,to pomyslisz o godności,na razie masz czas:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jaka matrona ;)

    Masz figure dwudziestolatki, twarz trzydziestolatki, dusze nastolatki, ale wiek liczy sie jako srednia, a nie sume ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. co ty tam przebakujesz o tej starosci???? , jestes kobieta w kwiecie wieku, turkusowym kwiecie scisle mowiac, wygladasz lekko i zwiewnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błagam :)))jeżeli babka z Twoim wyglądem ma sie starzeć godnie, to musisz jeszcze ze 20 lat poczekać, a tymczasem spokojnie brykaj dalej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz...na starzenie się to jeszcze chyba musisz poczekać...jakieś 20 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie też, od czasu do czasu, dochodzą dyrdymały o starzeniu się z godnością, ostatnio namierzyłam takie gadki na Tvn Style w programie prowadzonym przez byłą prezydentową. Bardzo starała się skrytykować kobiety ubierające się nieodpowiednio do wieku, niestety jej to nie wyszło, bo goście m.in. Maryla Rodowicz delikatnie dały jej do zrozumienia, żeby się wyluzowała bo każda kobieta ma prawo czuć się młodo i ubierać się jak jej się żywnie podoba :) A ty jesteś przeurocza w tym kwiecistym kapelusiku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, świetny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  14. też widziałam ten program co nurka :)) co to znaczy ubrać się stosownie do wieku? helou! mam jedno zycie i będę się ubierała jak mi się podoba i to do końca zycia! a nie tak aby innym się podobało :)) Rodowiczka dobrze mówiła !

    OdpowiedzUsuń
  15. weź co ty gadasz jakie starzenie się?.........A to miało być jako żarcik no to ci się udał modnisiu ;)
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki dziewczyny za tyle miłych słów:))
    my wszystkie ,na pewno zestarzejemy się na wesoło;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam:)
    Zapraszam także na mojego bloga szafiarskiego.
    Po długim podglądaniu założyłam własny.
    Zapraszam na
    http://agatstyle.blox.pl/html

    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  18. bynajmniej statecznie.... ale prawidłowo:).... syn się chyba takiej mamy nie powstydzi:P.... nie chyba... na pewno:)
    radośnie, wesoło, spontanicznie, pełna energii:)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger