9/17/2010

9/17/2010

Odcienie szarości...

"Jeżeli życie nabiera szarych barw ... pamiętaj ,że szary ,to też kolor..."

Bo ja lubię rozmaite szarości i popiele...

Więc się  zrobiłam na szaro:))

Torebka jest w wyprzedaży Reserved , korale Lolita ,też po przecenie ,a reszta  "zeszło i  starszoroczna".

Wyglądam ogólnie szarawo i  nie wyrażnie ,bo gnębi mnie przeziębienie...Nos zatkany ,prycham ,kicham i rozsiewam bakterie...
Włosy klapły ,paznokcie się posypały ,ale daje rade;)
Jestem tylko jeszcze bardziej roztrzepana niż zwykle;)
Bo w sklepie  spożywczym ,na pytanie ekspedientki ,który chcę groszek - odpowiedziałam:
- "Ten zielony"...:))


Na tej fotce widać,że w zbliżeniu nie wyglądam na 20-kę ,a nawet 30-kę....Ząb czasu wżera się w skórę;)
Gorszego zdjęcia nie dam - nie jestem masochistką;)
Przestałam używać  lusterka powiększającego przy robieniu  makijażu...Czego oczy nie widzą ,tego sercu  nie żal:))
Zaczynam bredzić ...chyba katar zajął  mózg ,więc kończę;)

****************************************************************
Tunika - H&M
Legginsy - H&M
Kozaki - Brako ,kilkuletnie
Torebka - Reserved ,wyprzedaż 39,90zł
Korale - Lolita ,wyprzedaż ,chyba 5zł
*****************************************************************************************

27 komentarzy:

  1. szarości są fajne!
    też się zmagam z przeziębieniem, łączę się w bólu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, uwielbiam ten sweterek bo mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka :) uwielbiam szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tunika, ma dajny fason. Ja osobiście również lubię szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysiu,bo szarości pasują do wszystkiego i wszędzie:)

    Mademoiselle Joana ,też tak uważam;)

    Pocztówko.też go uwielbiam!

    Bohomazy,kuruj się!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka! i nie przesadzaj już z tą trzydiestką:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie - nie marudź;)
    Super zestaw, a torebka z frędzlami dodaje Tobie pewnej frywolności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łój, szarości lubimy i to bardzo :) Świetnie je udekorowałaś :)
    A ta bluza/tunika t ciuch uniwersalny - do spódniczki też się nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie marudź, masz figurę modelki, a ja muszę walczyć ze swoją oponą na brzuchu buuu. Nie wiem czego się czepiasz tego zdjęcia, ślicznie wygladasz. Szarości super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szykowne te szarości. Torebek z wyprzedaży dla mnie nie wystarczyło. BU.
    Wyglądasz ślicznie, nie marudź ;) Ja tu nic złego w każdym razie nie widzę. A z bliska... po cholerę oglądać się z bliska ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie,że nie marudź!Ładnaś,zgrabnaś! A szarości-wiadomo-są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja Ci zdradzę ,jak my się pocieszamy z koleżanką, jeśli chodzi o urodę innych a zwłaszcza młodszych dziewczyn....zawsze powtarzamy sobie,że która ładniejsza od nas ,to pewnie pierdol...a :))
    hi,hi ....polecam :))
    Ty ślicznotko wyglądasz dziś bardzo nowocześnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Edzia nie kokietuj, wyglądasz superowo! A szarości też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mam czerowny (z zakatarzenia) nos, to tez ide w szarosci, toz to klasyczny duet kolorystyczny ;)

    Nie wiem jak blisko trzebaby do Ciebie podejsc, zeby dac Ci wiecej niz 35 lat! Wcale by mnie nie zdziwilo, gdyby sie okazalo ze wciaz sie musisz legitymowac w sklepie przed kupieniem piatkowego piwa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  16. Paula ,dzięki:)\

    Mrs_L,hehehe...na 10metrów?;))

    Aga ,bo ja od 30-ki marudzę;))

    Gosia ,jakoś musimy się wspierać,hehe;) Nie jest nam łatwo w tym kulcie młodości;)

    Sivka,szarości zawsze się sprawdzają...i dzięki:))

    Klamoty,dlatego lusterek powiększających nie używam;)

    Nurka,ja też mam oponkę...do zdjęć brzuch wciągam:))

    Biurowa,jak tak lubię ten sweterek ,że do wszystkiego noszę!

    Pani La Mome, frędzelki uwielbiam;))

    Sandrula,już nie będę;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Do twarzy Ci w szarościach :) torebeczka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez kocham wszystkie odcienie i kolory ale pod warunkiem ze sa...szare:)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę,że szarości są zawsze na topie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Który groszek podać?
    - Ten zielony...
    Spadłam z krzesła... Siostra... wracaj do zdrówka... jak na chorą to i tak (jak zwykle) wyglądasz prześwietnie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojaaaa, to moja wina! Bo sie nie mówi, ze ktoś ma ładne paznokcie! One jakoś to wiedzą i sie momentalnie sypią! O przepraszam najmocniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miriana ,nie mam pretensji:))ale ,to rzeczywiście chyba prawda...co wrzucę fotkę pazurów ,to zaraz mi się łamią;)

    Siostrzyczko (Piniu,Guciu?;) - buziaki dla obu:**

    OdpowiedzUsuń
  23. Acha...tak się domyślałam;))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny sweterek. a co do wieku - dużo jeszcze przed nami ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Korale są w przepięknym kolorze! I jeszcze ich cena!!!
    Ja długo nie zdawałam sobie sprawy co czas/a raczej grawitacja chyba/ potrafi zrobić z owalem twarzy. Juz sobie zdaję niestety.
    Zobaczyłam to na zdjęciach sprzed roku...to był szok. Ale co poradzić, trzeba sie akceptować albo operować:):)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jukejko...w sumie tak;)

    Migotko - zbieram na remont;)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger