wtorek, 25 maja 2010

Dzień Mamy:))

1969 - moja mama zawsze modna...Gdy miała 19 lat nosiła mini i malowała kocie oko:))

Była bardzo młodą mamą - w wózku siedzę sobie ja:))

W latach 70-tych , oczywiście nosiła szwedy!!! I była super laską:))
Śmiem twierdzić , że nawet najzgrabniejszą konduktorką PKS-u we Wrocławiu !

Była zapracowaną ,ale szaloną mamą!!! Te maluchy ,to ja i brat;)
Ciuchy lubiła od zawsze - mam ,to po niej;)
Na tej fotce ma perukę .Mało kto o tym pamięta ,że lata 70-te ,to szał na sztuczne włosy...


Poczucie humoru nie przemija z wiekiem:))
Ten kto powiedział , że po 30-tce nie wypada robić pewnych rzeczy , niech siedzi przy piecu i ceruje skarpetki;)
Moja mama lubi się powygłupiać!!!

Sama siebie nazywa Babcią Kiepską:))
Uwielbia dżinsy i sportowe koszulki.

Urodziła czworo dzieci ,pracowała bardzo ciężko aż do emerytury ,pokonała raka ...
Skąd bierze siłę nie wiem...

Ale wiem chociaż jedno...śmiech ,to zdrowie:))

Z okazji jutrzejszego Dnia Matki , życzę mojej mamie zdrowia i siły!!!

A wszystkim innym mamom - cierpliwości, spokoju i poczucia humoru:))

15 komentarzy:

  1. japierdziele ,ale świetna babka!
    szkoda,że jej nie znam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mama jest ekstra:D
    A Ty jesteś identyczna teraz, jak Ona w młodości. Już Ci to zresztą kiedyś pisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pomysł z tym postem!
    Twoja mama to równa kobieta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia! pozdrowienia dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Równa babka. Życzę Jej dużo zdrowia i poczucia humoru!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, ciekawe - można zajrzeć w przeszłość. Uwielbiam przeglądać zdjęcia z albumu mojej Mamy :)
    Strasznie fajna notka !
    Pozdrowienia dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję dziewczyny w imieniu mamy:))
    Pozdrowię na pewno!!!

    Madeleine,bo jestem do mamy najbardziej podobna:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny post! zdjęcia świetnie i gratuluje takiej silnej oraz pozytywnej mamy :) Pozdrawiam serdecznie Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!A zdjęcia z tamtych czasów to perełki nad perełkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna mama!!!!! :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dziewczyny:))

    Mama pewnie,że świetna!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ze ja przegapiłam tego posta!!!!!!
    masz wspaniałą mame!
    Oglądałam te extra zdjęcia i opisy do nich i usmiechałam sie od ucha do ucha..:DDDD
    Moja mam tez nosiła peruke hahaha
    Wszytskie kobiety wtedy nosiły. I do tego kremplinowe płaszczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne czarno - białe fotki !!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzabciu ,dzięki w imieniu mamy:)))

    Józefino ,wpadnę do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mo, świetną masz Mamę! wysyłam jej bardzo szerokie pozdrowienia :)))
    Na 1 zdjęciu- o ja cie kręce ,moj ulubiony styl ! mini spódniczka i biale rajtki! super super!
    A i teraz Twoja Mam swietnie wygląda! Bardzo fajne jestescie :)))
    Rudzia

    OdpowiedzUsuń