poniedziałek, 15 marca 2010

Zielono mi...



A w kominie szurum burum,
a na polu wiatr do wtóru,
a na chmurze bal do rana,
a pogoda rozśpiewana.

Zielono mi i spokojnie,
zielono mi,
bo dłonie masz jak konwalie.
Noc pachnie nam
jak ten młody las,
popielatej pełen mgły,
a w ciszy leśnej
tylko ja i ty...

A pogoda rozśpiewana,
a na chmurze bal do rana,
gada woda i sitowie,
że my mamy się ku sobie.

Zielono mi jak w niedzielę,
najmilsza ma,
dziękuję ci za tę zieleń.
Zielono mi,
bo ty, właśnie ty
w noc i we dnie mi się śnisz
i jesteś moją ciszą
w czasie złym.

Zielono mi, szmaragdowo,
gdy twoja dłoń
przy mojej śpi, niby owoc.
Zielono mi,
bo ty, właśnie ty
w noc i we dnie mi się śnisz
i jesteś moją ciszą
w mieście złym.

A pogoda rozśpiewana,
a na chmurze bal do rana,
gada woda i sitowie,
że my mamy się ku sobie,
gada woda i sitowie...


słowa Agnieszka Osiecka
śpiewa Andrzej Zaucha

********************************************************
Golf-tunika - allegro
Rajstopy - bazar
Buty - Emu ,allegro
Szaliczek - Sh ,1 zł

**************************

9 komentarzy:

  1. Masz świetną figurę! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamałgosiu Tara zawsze jak dzieciuch wyglądała :)))), a poszła mi stąd do szkoły,ale już! Bo po policję zadzwonię!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak sobie Ciebie podglądam od jakiegoś czasu i wierzyc mi się nie chce ze masz tyle lat. Figura po prostu boska i Twoje stylizacje bombowe. A najbradziej tu lubie jak piszesz, duzo pozytywnej energii od Ciebie idzie...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze,dziewczyny ,aleście mi "poklementowały";)
    a figurą,to jeszcze jest nieżle ,ale góra zaczyna się sypać...na żywo widać;))

    a w mini rzadko już teraz chodzę...ewentualnie w wersji sportowej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szaliczek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to mówią faceci: fajna d..a z Ciebie,jakie sypać! :))

    OdpowiedzUsuń