środa, 17 marca 2010

Wehikuł czasu ,czyli prawie jak Dita ;)


























Choć "prawie" robi wielką różnicę...;)
Oczywiście na korzyść Dity...

Bo ja mam tak... Robię sobie remanent w szafie ,albo czegoś szukam ...i nagle wpada mi w ręce jakiś zapomniany ciuch . I mam wizję:))

Zakładam sukienkę ,zawiązuję tasiemkę na szyi i przenoszę się w czasie...

Co prawda Dita jest postacią współczesną ,ale klimat retro oddaje jak nikt inny...

************************
Sukienka - Vintage ,z dna szafy
Buty - Vintage ,z dna szafy
Pasek - Vintage ,z dna szafy
Aksamitka - Vintage ,z dna szkatułki
Torebka- Atmosphere

*******************************************************************************************

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)
    W tej sukience wyglądasz bardzo kobieco i delikatnie:)Pewnie to zaśługa Twojej urody i genialnej figury..
    . Czerwień Ci pasuje, ciekawe kiedy jak sie do niej przekonam ( powiem Ci w tajemnicy, ze wczoraj kupiłam sobie czerwoną sukienke, pewnie dlatego ze wydałam na nia grosze w sh ;))
    ps.skasowałam poprzedni komentarz bo byka zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona Ci nawet do pięt nie dorasta :)))!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ci w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie sukienka dla ciebie :)wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej...strasznie dziękuję za miłe słowa:))))
    Rzaba - przekonaj się do czerwieni!Czekam na fotki!!!

    Aga - wariatko:))

    Mamalgosiu ,dziękuję:)

    Mała Gosiu ,a to taka stara sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem na Twoją korzyść:D pieknie Ci w tej czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie,uroczo,kobieco i letniowakacyjnie... :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko! Slicznie wygladasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale z Ciebie kusicielka kocica.....grrrrrr

    czerwony to kolor mojej mamy i córci :) mój tak nie koniecznie,,ale mam tez parę ciuszków,a ostatnio zakupiłam sweter ,który okazał się świetny :)
    niebawem go pokarzę :)
    figurka faktycznie...no,no

    OdpowiedzUsuń
  11. aleście mi nasłodziły:))

    ja czerwony najbardziej lubię latem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow!!!! wygladasz niesamowicie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę, moja rówieśnica ;-) Dodaję do ulubionych! :-) Jesteś piękną kobietą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie,że Wam się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fajnoo tu u ciebie!
    Zapraszam na mój blog oczywiście będę obserwować!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie przypadkowe odnajdywanie zapomnianych ciuchów sprawia niemałą frajdę. Sama wydobyłam ostatnio z dna szafy przecudną chustkę, o której na śmierć zapomniałam. Jak już napisano wcześniej - zdecydowanie jestem na tak jeśli chodzi o czerwień na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba zacznę kupować więcej czerwonych ciuchów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Ditę ale na tym zdjęciu wyglądasz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń