wtorek, 4 sierpnia 2009

Letni minimalizm...

Wakacyjne me wyjazdy są powodem ,że rzadko zaglądam na bloga...Sorki;)
Poprawię się od września !

Wygrzebałam z szafy zeszłoroczną spódnicę.
Jej duży plus ,to kieszenie!
Minus - kolor;) Hehe ,jestem jak dziecko....Zawsze się czymś upaćkam ,gdy założę coś jasnego..

Najbardziej lubię ją z tą czerwoną bluzeczką...Też zeszłoroczną ;)

Niżej zestaw z granatem - nieco poważniejszy...
Czerwone ,zamaszyste kolczyki - żeby nie było tak do końca sztywno:))


*********************************
Spódnica - Reserved
Top czerwony - Camaieu
Bluzka granatowa - Reserved
Kolczyki - bezmarkowe
Buty - koturny bezmarkowe
*********************************************

7 komentarzy:

  1. zestaw z czerwoną bluzką jest bomba. ta czerwień podkreśla zawadiackość spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie wersje ładne ,ale bardziej przypadła mi do gustu wersja z czerwoną bluzeczką :))
    a spódniczka śliczna! bardzo kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi z kolei do gustu przypadła druga wersja. koniecznie z czerwonymi kolczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę wersję z czerwienią:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też bardziej podoba się z czerwienią.
    PS.A wyjazdy wakacyjne jako powód nieobecności na blogu wybaczamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ten pasek zawiązany w białej kiecce

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ! W obydwu wersjach! Też mam ostatnio fisia na czerwone kolczyki. Mam czerwone kuleczki na hmmm drucikach. Pozdrawiam Momo!!!

    OdpowiedzUsuń