piątek, 5 czerwca 2009

Ochłodziło się...

Za oknem szaro , zimno i deszczowo...
Letnie ciuchy muszą poczekać...

Prawie same starocie mam na sobie ! 
A wygrywa torebka mojej babci - ma chyba tyle lat co ja;)
Wisior zrobiłam własnoręcznie ze starego zegarka Made in USSR ;)
Oczywiście zawsze można wskoczyć w dżinsy...
Ta opcja wygrywa u mnie najczęściej;)
Tutaj torebka z lumpexu.
**************
Buty - Prima Moda
Spodnie - Wrangler
Zegarek - Vintage, USSR
Spódnica - Sh
Torebka srebrna - Sh
Torebka czarna - Vintage
Pasek - Sh

12 komentarzy:

  1. ech.. ale ty masz figurę.. :D cudny sweterek. bardziej podoba mi się ze spódnicą (i z paskiem!) i tymi cudnymi rajstopami :)torebka po babci boska!świetne buty :) bardzo mi się podobasz w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wszystkie wcielenia podobają :))
    sweterek bardzo plastyczny,daje wiele możliwości .
    widzę,że ubierasz jeszcze rajstopy,mnie już nikt nie skłoniłby do tego,,nie cierpię,rajstopy na mych nogasz zagoszczą dopiero zimną jesienią :))

    OdpowiedzUsuń
  3. masz super figurę i śliczne buty.

    A ta srebna torebka mi się średnio podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmarluch jestem okropny,więc rajty w czerwcu ,to u mnie normalka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, obie torebka (ta z sh i po babci) są wspaniałe, a ten wisior mnie zachwycił. Kocham zegarki w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsza wersja pierwsza od lewej.
    PS młoda ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Patent z zegarkiem jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że zegarek i reszta troszkę Wam się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny strój!
    Najbardziej podoba mi się pierwsza wersja z paskiem na swetrze, torebka jest cudowna :-)
    A ten wisior z zegarka jest przeuroczy, chyba sobie zrobię jakiś taki.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. jest nadzieja na lepszą pogodę. Świetny wisior.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zegarek i buty! Zawsze o takich marzyłam i szukam tego fasonu już długo. jest bardzo retro!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też o takich długo marzyłam i udało mi się trafić je na wyprzedaży:))

    OdpowiedzUsuń