5/22/2009

5/22/2009

Z serii - Moda wraca...

1995 - oto ja ! Piękna i młoda w super obcisłych rurkach i katance dżinsowej ;)

Uzupełnieniem owego jakże modnego "imidżu",były adidasy .
Wszystko w kolorze blue, co bardzo korzystnie wpływało na mą mikrą sylwetkę..
Jak powszechnie wiadomo ,odzienie w jednolitych barwach ,dodaje kilka centymetrów wzrostu:))
A jako ,że lubię wszystko pod kolor ,to stanęłam do fotki obok fantastycznego, niebieskiego wozu, marki Fiat 125p ;)

Kolejny hit - marmurki w super modne dziury! Modne wtedy i dziś!

Dziury pracowicie wyszarpałam sama...


Z tych wszystkich ciuchów, ocalał do dzisiaj pasek i katanka...
W kurtce prezentuję się troszkę niżej:)

9 komentarzy:

  1. No pieknie! Najbardziej do mnie przemawiaja marmurki;D Fajnie z dziurami wygladaja;D
    I swietna figura!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że malucha już nie ma :DDD świetnie spodnie - te dziurawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha,ha....ale mnie przeniosłaś do młodości!!
    i jeszcze ten maluch :)) ja jak kupiłam pierwszego malucha,to ciągle zaglądałam na niego zza firanki dumna ,że mam auto :)
    a ile myśmy w nim zwiedzili,,,ho,ho
    Fajna laseczka z Ciebie z tamtych lat! chyba chłopcy szaleli :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zgrabniacha!I tutaj najlepszy dowód,że w modzie są tylko powroty,a nie coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny!
    A nawet nie wiecie jakie kompleksy przysparzała mi wtedy moja figura;)
    Teraz myślę ,że niepotrzebnie się przejmowałam;)

    Gosia - chłopaki niezbyt szaleli;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie siostra... jak zawsze... :) *Guciu*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe,dzięki:))
    Było się "laskom";)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger