5/15/2009

5/15/2009

Wejście kota ,czyli zestaw wywiadówkowy;)

A tak się wybrałam wczoraj na wywiadówkę do mego synka...
Pasa grubego nie potrzebowałam ,bo dziecię me należy do tych zdolnych uczniów..
I niestety.. także do tych leniwych ;)

Kocią bluzeczkę bardzo lubię ,a to oznacza ,że noszę nader często;)
To samo można powiedzieć o dżinsach - już mi się na szwach przecierają...
Dobrze ,że obdarciuchy znowu weszły w modę;)
Buty nie wzbudziły zachwytu na Stylio ,ale wcale się nie zdziwiłam...Mam specyficzny gust jeśli chodzi o obuwie;)

Dałam kawałek twarzy ,bo do tego zestawu pomalowałam usta na zimno-różowo...
Dawno takiego koloru nie używałam ,ale muszę przyznać ,że do niebieskości i szarości jest idealny..:)


Sweterek - Reserved

Buty- Brako

Spodnie - Wrangler

Bluzeczka - bezmarkowa

Kolczyki - Orsay,turkusowe;)


4 komentarze:

  1. PIERWSZE VINTAGE POSZUKIWANIA ZAKONCZONE!

    ZAPRASZAMY NA ZAKUPY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko do kupienia oczywiscie:)
    u nas

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się ucieszyłam ,że do mnie napisałaś,,,,już myślałam,że jestem najstarszą szafiarą świata :))
    i do tego jesteś byłą pielęgniareczką!miło Cię poznać!
    ale jak już zobaczyłam Twoją bluzkę z kotem to umarłam ze śmiechu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To będziemy teraz dwie...będzie nam rażniej;)
    Jak widać z wiekiem nie mija słabość do ciuchów:))
    Mnie też miło Cię poznać!!!

    Na dodatek prócz zawodu i ciuchów łączy nas chyba poczucie humoru:D

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger