5/20/2009

5/20/2009

Prawdziwe wnętrze mam bogatsze...;)


Dołączam do akcji Szafiarek pod hasłem - Pokaż swoje wnętrze!

Jednak po obejrzeniu kilku torebek na blogach ,poczułam się nieco zakompleksiona...
Mam najuboższą zawartość !!!

Ale co ja na to poradzę ,że lubię małe torebki...;)
Niewiele się w nich mieści...
1. Portfel - prezent od Mikołaja:))
2.Lusterko - ma ze 20 lat...prezent od brata:D
3.Błyszczyk
4.Dokumenty
5.Guma ,którą rzadko żuję;)
6.Ibuprom od bólu głowy...
7.Telefon oczywiście...
Zapomniałam wyjąć chusteczek i garści paragonów;)

7 komentarzy:

  1. ta torebeczka jest urocza !

    a co do zawartości, to hmm.. faktycznie nie dużo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Podziwiam ze tak malutko ze soba nosisz:)))) Ja chyba nie dalabym rady:)

    Zapraszam tez do mnie bo do ostatniego posta dodalam fotki do tej akcji torbowej;) w ostatniej chwili;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię małe torebki,wszyscy mnie podziwiają a ja zazwyczaj tam noszę tylko portfel i telefon,no i klucze,koniec :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny portfel.Niemal identyczny kupiłam mamie.Sama też mam czerwony,bo łatwo znaleźć go w torbie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anuszka - czerwony podobno przyciąga kasę;)

    Dziewczyny, wygrałam chyba konkurs ,na najmniejszą ilość klamotów w torebce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje zdolności kompaktowania rzeczy, za zawsze noszę za dużo i mi później ciężko.
    Mało mam tylko na imprezy.
    Torebeczka jest śliczna:)))

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger