5/12/2009

5/12/2009

Komunijne rozterki;)

Rozterki owe przechodziłam w zeszłym roku i dotyczyły oczywiście stroju...
Jako dostojna żona i matka powinnam założyć coś gustownego , jednakowoż skromnego...;)
A , że stateczna raczej nie jestem i w atłasowych garsonkach wogóle się nie czuję...To miałam problem..i to duży...

Rozwiązanie nastąpiło w Reserved ! Jak nigdy, ubrałam się w jednym dniu ,od stóp do głów i to w jednym sklepie!!!

Oczywiście ,byłam jedyną mamą w czerwieni !

P.S.Fryzurę mam tutaj beznadziejną ,bo rozczesane siano..
Ale jak coś z sianem zrobię ,to i tak niewiele lepiej wygląda;)






















Torebka - Atmosphere
Perły - bezmarkowe
Reszta ciuchów - Reserved

5 komentarzy:

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger