5/26/2009

5/26/2009

Kolorowo...głównie fioletowo;)

Wyjęłam wczoraj z szafy swą zamaszystą ,dżinsową spódnicę....
Kiecka ma już parę lat... Ale ,to u mnie normalne...Lubię nowe ciuchy ,ale ze starymi ciężko mi się rozstać...
Rzadko ją noszę...Najczęściej ganiam w spodniach ;)

Wersja z rajstopami i bez :)



Spódnica - Promod
Bokserka - Amisu
Bluzka - Tally Weil
Torebka - Primark
Buty - bezmarkowe
Kolczyki - bezmarkowe
******************************************
P.S. Fotki miałam wstawić wczoraj ,ale całe popołudnie i wieczór byłam w szoku...
Mój 10-letni syn, stracił podczas zabawy połowę górnej jedynki, stałej!!!
Od razu poleciałam z nim do dentysty...Ząb jest już odbudowany...Ale sztuczny..
Ciekawe na jak długo mu wystarczy...
A raptem 2 tygodnie wcześniej, jeżdziliśmy po szpitalach prześwietlać palca...
Kontuzja na w-fie...
******************************************
Dzisiaj Dzień Matki...
Życzę wszystkim mamom spokoju ,cierpliwości i samych szczęśliwych dni :))

11 komentarzy:

  1. pięknie, pięknie.. cudnie... ostatnio zapałałam miłoscią ogromną do fioletów i śliweczek :) świetnie wygladają z żółtym :) bardziej podoba mi się wersja rajstopowa - ale ja mam hopla rajstopowego. a do tego wyglądasz, jak dwudziestolatka :) zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Mamalgosiu:))
    jak ,to mówią "Z tyłu liceum ,z przodu muzeum";)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie.
    Jesteś nieziemska.
    pozdrawiam
    meg


    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz! Piekna ta spodnica:)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość niby na luzie,a romantyczna-pięknie.A najbardziej marzy mi się taka torebka.Dokładnie taka-kolor i fason

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny strasznie dziękuję:))

    A torebka z allegro oczywiście..za 24 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo mi przykro ,że z allegro.Już myślałam,że taką dorwę

    OdpowiedzUsuń
  8. ha,ha....no to miałaś z synem przeżycia,ja się uśmiecham ,ale to nie jest śmieszne! och ,my matki,nigdy nie przestajemy mieć zmartiweń w związku z dziećmi :))
    a o zęba się nie martw,znam ludzi,co mają wiele lat takiego sztucznego,sztukowanego.
    świetna spódnica,bardzo mi się podobają jej wstawki materiałowo-koronkowe,oraz połączenie jej z fioletem!
    bardzo lubię niebieski z fioletem!
    mi też ciężko rozstać się ze starymi ciuchami,ale ostatnio coraz odważniej to robię,zostawiając tylko perełki,,,,i aż mi lżej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam cię! Jeśli chcesz dołącz do zabawy;)

    http://allasstyle.blogspot.com/2009/05/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia - ja jużteżsię śmieję;))
    Jak, to moja mama mawia:"Rosa Ci oczy wyje przez dzieci",hehe ...Coś w tym jest;)

    Allas Style dziękuję za wyróznienie:))
    Jutro poczytam ,bo już padam na nos;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj cudny zestaw! Bardzo mi się podoba :) z rajstopkami lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger