10/19/2020

10/19/2020

Zapiski roztrzepane (j) Tary skończyły 11 lat :)

Zaczęłam jako 41-letnia dzierlatka...

Po latach ciut spoważniałam... 


Postanowiłam,

zacząć się w końcu ubierać stosownie do wieku...

Tylu porad naczytałam się przez te lata..

Na przykład tych dotyczących długości spódnicy,

 a metryki.

Im jesteś starsza, tym krótsza kiecka, 

czy może odwrotnie...😏

No w końcu już nie wiem..

Wybrałam więc wersję  mini 😉

 

 Co do innych porad ciuchowych,

 też podchodzę do nich na luzie.

Po prostu noszę to w czym dobrze się czuję 😊

Nie ma dla mnie znaczenia, 

czy coś jest markowe i super trendy.




Tigerowi, 

to w ogóle jest obojętne co Pańcia ma na sobie ;)

Aczkolwiek szpilki musiałam ratować, 

bo moment i miał je w pysku!

Lubi buty tak jak Pańcia 😁

 

 Podsumowań nie zrobiłam - będą na 20-lecie 😉

Mam nadzieję, że wciąż dam wtedy radę,

infantylnie nóżkę w obcasiku podnosić 😋
 
 I może stworzę jakąś fajną gwiazdorską kreację, 
godną 10-tych KLIK i 9-tych KLIK blogowych urodzin.

Dziękuję wszystkim moim koleżankom blogowym, 

obserwatorom, fanom, hejterom,

 szczególnie tym najdłużej mnie znającym,

że dali radę przy mnie wytrwać i to me roztrzepane pisanie

oraz dziwaczne niekiedy stylówki, 

ze spokojem... a niekiedy niepokojem ducha...

 przetrwać 😊



Torebka - Made by Sivka, 

tutaj KLIK można zamówić :D

Spódnica - Reserved

Kurtka - Stradivarius

Buty - Mohito


38 komentarzy:

  1. Kochana, jesteś super! Wiem, że jeszcze za 10 lat, będziesz wyglądała tak, jak dziś.
    Dziś trochę za dużo psa a za mało Ciebie.
    Fajnie, że jesteś.
    Buziaki i trzymaj się____Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess kochana... Dziękuję Ci z serca:* :)))
      Pies, chłop w domu non stop... Nie mam czasu na kompa ;)
      Dziękuję, że zajrzałaś:* Staram się być:))

      Usuń
  2. Fantastycznie jak zawsze :) Stosownie do wieku, czyli czas poszaleć, i tak trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką figurą trzeba się chwalić i nogi pokazywać, a co :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj bloguj nam jak najdłużej ,bo jesteś cudowna:)))mini też noś jak najdłużej bo masz bardzo ładne nogi:)))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego życzę:)))głaski dla pieska przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję z serca!
      Głaski przekazane:*
      Buziaki!

      Usuń
  5. Dalej z Ciebie super-dzierlatka, gratulacje, Edyto, zawsze miło do Ciebie wpaść. No i te nogi....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach Ty dzierlatko! :) Super zgrabnie i tak przyjemnie kolorowo. W sam raz pod jesień, taką słoneczną jak dziś 🙂🍁🌿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby słońce nam świeciło jak najdłużej:D
      Dziękuję:D

      Usuń
  7. Nogi znakomite, noś mini aż do 100-tki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takimi nogami to możesz mini nosić do końca swoich dni, moja babcia miała piękne nogi do 86 lat, niektórzy kurcze są wybrańcami. Stylóweczka w twoim stylu, z frędzlem obowiązkowo. Życzę Ci następnych lat blogowania, oraz więcej czasu na częstsze posty. Figura fiu fiu, pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się uda:)) Moja babcia też miała zgrabne nogi bardzo długo:D
      Dziękuję Marzenka!

      Usuń
  9. Taką figurę trzeba pokazywać. Wyglądasz świetnie 😁 Życzę kolejnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloguj nam jeszcze wiele, wiele lat, na swoich warunkach cudowny rudzielcu. Sporo lat się znamy choć tylko wirtualnie, buziaki kochana, buziaki...ale masz fajnego modela, pcha się przed obiektyw ha!ha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... Znamy się już sporo czasu Basiu:)) Cieszę się, że na siebie kiedyś trafiłyśmy.
      Chyba jeszcze pobloguję, teraz z Bestią w obiektywie:D

      Usuń
  11. Gratulacje. Oby tak dalej. Taruniu taka jesteś ładna, że z przyjemnością się na Ciebie patrzy. A jak do tego dodać Twój dowcip i fantazję, to bywanie na blogu jest czystą przyjemnością. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za takie miłe słowa:))
      Buziaki!!!

      Usuń
  12. Stylówka totalnie Twoja. Stosowna do lata...Znaczy, do jesieni 😉🤓 Ja tu jestem od początku i za chwilę będę obchodzić swoją 11stkę. Czasy się zmieniły, blogi też, bardzo... Cieszę się, że ciągle są jeszcze takie swojskie miejsca w blogosferze, jak u Ciebie 👍👌✌️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że pomimo tylu zmian, a nawet burz, wiele z nas pozostaje w tej swojej niszy:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  13. Piękna kobieta ze zgrabnymi nogami,ech,tylko pozazdrościć, kochana,cudna,wiosenna torebeczka,jak zwykle wszystko tip top:)) miłego i spokojnego weekendu ,Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nogi po mamusi:D
      Dziękuję ślicznie Gabi:))
      Pozdrowionka!!!

      Usuń
  14. Hahaha uwielbiam te porady w stylu co powinna nosić kobieta mająca lat X. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tarunia kochana, ciut spóźniona jestem...
    GRATULACJE!!! I BRAWO TY pod każdym względem.
    Wyglądasz obłędnie i co tam dla Ciebie kolejne 10 lat :)
    Moc buzioli wysyłam.:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, jak widzisz, ja też wiecznie spóżniona:))
      Dziękuję Ci kochana!!!
      Moc zdrówka!
      Buziaczki!!!

      Usuń
  16. Świetna ta kurteczka! A ta pantera! Cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nogi super, więc bardzo słusznie, że wybrałaś wersję mini:)
    Boska stylówka, kolorki po prostu cudne!<3
    Gratulacje!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgrabniocha... w moich ulubionych kolorach 🥰!!!

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger