9/04/2020

9/04/2020

TRENCH

 PHENOMENAL US - CHALLENGE 118

 
 
 
Ostatnio biegam tylko w dżinsach i trampkach 😉
Takiego wyposzczenia ciuchowego jeszcze nie miałam!
Jednak, gdy zajrzałam na grupę Phenomenal Us
i ujrzałam nowe wyzwanie...
 
Wziął mnie głód!
Okrutny!
 
Nie od razu...
Temat "Trencz" wydał mi się nieco nudny 😏
 
Ale po przeczytaniu opisu wyzwania:

  
 "Trench to rzeczywiście przedziwny fason - ewenement XX wieku staje się jeszcze ważniejszym cudem modowym XXI wieku.
ALE - jest jedna różnica. 
te nowoczesne trenche są 'zdemolowane', pocięte, potem złączone, 
ale juz inaczej, zrobione są z nich kamizele, spódnice, czy sukienki." Żródło klik
 
Oświeciło mnie! 
No i zrobiłam z trencza - spódnicę! 😁 
Tutaj KLIK w oryginale.
 

Wystarczyło schować rękawy, by uzyskać kieszenie,
spiąć się guzikiem 
i przewiązać paskiem 😁


 

 
Może mogłam się bardziej postarać...
Ale atakowała mnie Bestia!

Kradła buty
i ciągnęła za trenczową kieckę do drzwi!
Pańcia ubrana "do wyjścia" równa się spacer 😁


Na szczęście udało mi się Bestię opanować
i parę fot strzelić😉
 




Bestia, czyli Tiger.
skończył 10 miesięcy.😊
 
Tutaj klik Tygrys w lutym.

Przeprowadzka i urządzanie mieszkania
 z rozbrykanym szczeniakiem owczarka,
nie jest łatwe.
 
Dlatego blog poszedł w odstawkę...
Nie obiecuję, że będę częściej,
ale postaram się.
A najważniejsze, to do Was zaglądać 😊


39 komentarzy:

  1. NARESZCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kisses - MarGosia :) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Cieszę się, że się tak cieszysz Margosiu:)))
      Buziole!

      Usuń
  2. Genialny pomysł. świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że Cię widzę:)))temat z trenczem ogarnęłaś fantastycznie:)))Wasza bestyjka jest urocza,mamy bardzo podobną:))to bardzo towarzyskie psy:))Pozdrawiam serdecznie i głaski dla Tigera przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę Reniu, że o mnie nie zapomniałaś :))
      Tiger wygłaskany! Przesyła pozdrówka do kolegi :D

      Usuń
  4. Wracaj, już najwyższy czas 🤗. Bardzo ciekawy pomysł z tym trenerem. Fajnie to wygląda. Świetne zdjęcia Ci wyszły a psinka widzę niezły model😜. Pozuje i chce być numerem jeden. Pozdrawiam🥰, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku wracam :)))
      Zdjęcia, to w 10 minut były! Czort nie odpuszczał :D
      Dziękuję Basiu!
      Buziaki!!!

      Usuń
  5. Mądry pieseł, wie co się święci. Trza kuć żelazo, kiedy gorące :D Świetny sposób na trench, takiego przeznaczenia jeszcze nie znałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie, wie:D:D
      Trencz ,jak widać, nadaje się na szaleństwa modowe;))

      Usuń
  6. Wyzwania mnie nie ruszają, ale Ty wyglądasz super - i chyba jako jedna z nielicznych oddałas ducha tego trendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już też nie tak jak na początku...
      Bardzo mnie cieszą Twoje słowa Anno:)

      Usuń
  7. Oooo, nie mogę, byłam pewna na pierwszy raz oka, że to taki krój spódnicy. A tu taaaaka niespodzianka!!!! Mege mega pomysł, brawa bo wygląda extra. Zresztą wyglądasz ślicznie, młodzieńczo. Fajna fota z tym listkiem (można gdzieś nabyć?) no i pieseczek boski. Buziaki wielkue:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę bardzo, że sprawiłam Ci taką niespodziankę :D
      A listek, to piórko :D Na allegro je kupiłam w dziale "naklejki naścienne" "D
      Dzięki wielkie Lila!
      Buziaki ode mnie i Bestii :D

      Usuń
  8. Świetny strój, bardzo ładne buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Te buty mają już dobre kilka lat i wciąż dają radę :D

      Usuń
  9. Super wyglądasz, a Twoja Hestia jest cudowną. Pozdrawiam serdecznie 😍 🥰 🥰 🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyzwania mnie nie interesują, ale kiecka z płaszcza mnie powaliła 🤓✌️

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja wyglądasz w niej obłędnie. Ja uwielbiam wyzwania w oim przypadku np. makijażowe zawsze one nas bardziej motywują.
    Przepiękny blog obserwuję na stale i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję piękne!
      Nie za bardzo umiem się malować, ale lubię oglądać makijaże:))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Oooo kurdę serio ! :O
    widziałam już ten zestaw na insta i zachwycałam się, ale jeszcze wtedy nie byłam świadoma, że to trenczo-spódnica aaaa istne szaleństwo, oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu !
    Genialnie to sobie wymysliłaś kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :D Troszeczkę zaszalałam :)))
      Dziękuję!!!!

      Usuń
  13. Piękna, kobieca i naprawdę nietuzinkowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero dzisiaj Tarunia piszę, ale baaardzo się cieszę, że Cię widzę w blogosferze.
    Cudnie to wykombinowałaś :)
    A "bestia" jest urocza!!!
    Moc buziaków posyłam.:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ja też wciąż na poślizgu i z niewielkim czasem na blogowanie:D
      Przez Bestię między innymi :D
      Dziękuję kochana, że wpadłaś:))
      Buziaki!!!!!!

      Usuń
  15. Kochana Taro,tak się cieszę, że wrocilas ze swoimi metamorfozami i blogiem,bardzo mi brakowało twoich pokazów i opisów, miłego mieszkania w nowym lokum i ucaluj waszego cudownego pupila-Tigera,ale bym go miziala:)) Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo Gabi! Cieszę się, że są osoby, którym mnie brakowało:)) I wzajemnie! Też tęskniłam za moimi wspaniałymi fankami:)))
      Jeszcze nie będę zbyt często, ale staram się!
      Tiger ucałowany! I wymiziany:))
      Buziaki!

      Usuń
    2. Bardzo tęsknię za moim Reksem ,już od 2008 roku jest za tęczowym,szczęśliwym mostem,mam nadzieję, że już nie cierpię, bardzo go kocham

      Usuń
    3. Bardzo tęsknię za moim Reksem ,już od 2008 roku jest za tęczowym,szczęśliwym mostem,mam nadzieję, że już nie cierpię, bardzo go kocham

      Usuń
  16. Uwielbiam twoją kreatywność i fantazję. Wyszło rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisałam komentarz, i zeżarło. Bardzo się cieszę, że wróciłaś, pieseł musi pojąć, że pancia ma też swoje życie. Świetny pomysł na spódnicę, super to wymyśliłaś. Wracaj częściej, pisz, chociażby o Tigerze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę, że wreszcie jesteś. Życzę Ci wzystkiego najlepszego w nowym domu. Pomysł na wykorzystanie trancza genialny. 💚💚💚🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger