3/02/2020

3/02/2020

WOALKA / FACE VEIL

PHENOMENAL US - CHALLENGE 92


Dawno nie brałam udziału 
w wyzwaniach Phenomenal Us.
Stęskniłam się 😏 😋

Niestety ostatnio nie mam czasu na stylówki i fotki,
bo jak już wiecie, przybył mi nowy domownik KLIK .
A na dodatek jestem w trakcie urządzania
nowego mieszkania i przeprowadzki.
Żona Żołnierza,
po latach tułaczki po wojskowych kwaterach,
w końcu doczekała się własnego kąta! 😊

I na to wyzwanie się nie postarałam, 
bo wyciągnęłam naprawdę stare fotki!
Są z 2011 KLIK

Jak mam czas, to lubię sobie pofantazjować retro.
A woalki bardzo lubię!

Mają swój urok...
Pięknie wyglądają,
przenoszą nas w czasie...
Dodają tajemniczości... 

I pełnią funkcję botoksu,
bo wygładzają zmarszczki! 😉
Kobiety sprzed lat, dobrze o tym wiedziały ;) 


 Bawmy się więc woalkami,
bo warto! 


 Już kiedyś w wyzwaniu,
też wystąpiłam w woalce.




Dodam jeszcze, 
że moja ma ze 40 lat.
Jedna z moich cioć brała w niej ślub ;)

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się woalka do Twojego kapelusza, sama bym skorzystała z takiego pomysłu. Zdjęcie 3 od końca cudo 👍👍. Fajne, że będziesz miała swoje mieszkanie i zapewne sporą garderobę, buziaki 💋 posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, to wszystkie BOMBA!!! Tak się cieszę, ze masz wreszcie swoje własne mieszkanie. No i nowego członka rodziny, który z Wami zaczyna ten wspaniały etap Waszego zycia. 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne retro klimaty :D!!! Leśna pantera też niczego sobie :D!!!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak pięknie i elegancko wygladasz Edytko- kochana ,jak Scarlett O hara,całość bardzo szykowna i stylowa,też przymierzam się do kupna kapelusza z woalka, moja ukochana Mamusia mnie namówiła i faktycznie, w Szyszko zależy od fasonu i dodatku,np.dyskretny kwiatek,mała kokardka lub woalka wlasnie ,to wszystko czyni kobietę zadbaną i ponadczasowo elegancką ,no i oczywiście bez ciepłego płaszcza,ładnych bucikow i świetnej torebki ani ruszmam pytanie na koniec mojej wypowiedzi -gdzie kupiłaś taką śliczną woalke?w internecie gdzieś czy raczej w sklepie stacjonarnym?lecę gotować obiadek,dziś tylko lazanki, a potem odwiedzam chorą babcię, dobrego tygodnia życzę ,Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Tara, ja dalej w darkside, ale po prostu muszę to napisać. Jak coś robisz, to zawsze POZAMIATASZ SYSTEM!!! JEST MEGA.Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, ten styl jest stworzony dla Ciebie. Masz taką urodę, że wyglądasz jak dziewczyna z lat 20 tych. Ta portretókw jest cudna, W RAMKI i do nowej chatki !!! Koniecznie :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś cudna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś stworzona do takich stylizacji. Przepięknie wyglądasz na zdjęciach.
    Moc pozdrowień i buziaków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie widzę coś Ciebie tu mniej kochana, ale wiadomo, są rzeczy ważne i ważniejsze- odbijesz sobie :D
    Ty się idealnie nadajesz w te klimaty, retro to Twój konik <3

    A z tymi woalkami to racja, kobiety chyba wcześniej wiedziały, jak dobrze się zakamuflować i ukryć zmarszczki ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tej woalce... Kurczę... aż sama zaczęłam się zastanawiać kiedy ostatni raz miałam do czynienia z woalką w swoim stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Edytko! Już kwiecień! Gdzie się podziewasz? Ufam, że wszystko w porządku. Przeprowadzka, urządzanie mieszkania, nowe obowiązki i spacery z Tygrysem bardzo Cię zajmują. Wszystkiego dobrego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygrys i mieszkanie zrobiły swoje Basieńko:))
      Wszystko jest w porządku, tylko czasu brak:D
      Buziaki kochana!

      Usuń
  12. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i pamięć :))

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger