9/17/2019

9/17/2019

Pyza


Pyza miała imieniny wczoraj
 i została z tej okazji obdarowana nieco 😋



Oprócz paru drobiazgów "folkstarowych",
otrzymała też nową ksywkę 😉


 Pyza - Pyzą
 w domu odtąd jest wołana!
 Bo podobno pączki, nie tylko w biedra jej weszły.
ale i w "pyśki" 😁



Oj tam...
Może ciut 😋
Kiecka, co prawda napięta na maxa, 
ale jeszcze się zamek zapina;)

A dojrzała Pyza, lepiej jak ma 3 kilo za dużo, 
niż za mało!

Tego się Pyza trzyma! 
Odkąd w metryce 
i na wadze pojawiła się jej 5-tka z przodu :D

Filigranową, małą kobietką jak tutaj KLIK,
już raczej nie będziej.

Grunt, że wciąż wchodzi w kapelutek
i stare, ulubione buty 😉



 Fot. Ja Sama:))


Kapelusz - DIY, Vintage
Kurtka - Mohito
Spódnica - Mohito
Buty - Lasocki
Pasek - z dna szafy
Bluzka - Folkstar
Torebka - Folkstar
Skarpety - Folkstar

30 komentarzy:

  1. haha swietnie napisane! lepiej 3 kg za duzo, niz 3 kg za mało! i ja sie tez tego trzymam! ps spodnica swietna! robi robotę :D muszą się odwracać za tobą na ulicy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak! A co się będziemy przejmować pierdołami!;D

      Hahah :D Nie widzę, czy się obracają, bo się nie oglądam :D:D

      Dzięki!!!

      Usuń
  2. Kapelutek i buty.
    Mówisz....i to mi się podoba , i to jest pozytywne nastawienie, tego mi było trzeba😉 a pomysł z pyza super i wyglądasz bardzfajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo grunt, to wady w zalety obrócić:D:D
      Dzięki Helenka:))

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego, z Pyzą Ci do twarzy :D Tak samo uważam, lepiej jak jest 3kg więcej niż za mało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze 💞 z okazji Imienin, wielkie buziaki 💋💋. Też uważam że z pyzą jest super 👍. Waga, moim zdaniem, idealna. Świetne prezenciki. Całość na wielki plus... serdecznie pozdrawiam ❤️💕💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według wszelkich norm - idealna :D Bo zawsze niedowagę miałam :D

      Dziękuję Basiu!!! Chłopakom moim prezenty się udały:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  5. Edytko taką Pyzą to ja mogę być...bardzo Ci do Pyzy daleko...chyba że chodzi o tą na butkach. Cudownie wyglądasz. BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Taka też juz mogę zostać:D Nie ma jeszcze dramatu, ale pilnować się trzeba:D
      Dziękuję!!!

      Usuń
  6. Wyglądasz ślicznie:))Wszystkiego co najlepsze Ci życzę:))prezenty super:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, życzę Ci wszystkiego najpiękniejszego, spełnienia marzeń! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję!!!
      I pozdrawiam słonecznie:))

      Usuń
  8. Kochana!!! Wszystkiego najlepszego.
    MOC BUZIOLI!!!
    A wyglądasz, jak zawsze cudnie i radośnie :)
    Skarpety wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi:D Skarpetki najlepsze!!!

      Dziękuję Basiu ślicznie!!!

      Usuń
  9. Świetna spódnica. Mnie też idą pączki w pysk. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Przynajmniej nam się zmarchy wygładzają:D

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego "Pyzuniu" ☺ Ale fajne prezenty dostałaś, i bluzka, i skarpetki bardzo mi się podobają ☺
    A co do boczków i pysiów, to ja tam nic nie widzę, a poza tym nie można być zbyt chudym, bo staro się wygląda. Skóra obwisła i takie tam ☺ Pozdrawiam ☺💙💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie! Tez tak myślę! I w moim wieku mi wolno mieć tu i ówdzie więcej!;))
      Dziękuję ślicznie!!!

      Usuń
  11. Te pyzy są przesłodkie.
    Najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja trochę poza netem ale wszystkiego najlepszego oczywiście dla Ciebie. Prezenty bardzo się Pyzuni udały:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy wielce! Z serc naszych! Pyzunie obie:D

      Usuń
  13. Z okazji imienin wszystkiego najnaj dla Pyzy :) :D <3 I masz rację, tez tak twierdzę, z tymi trzema kilogramami. Mam alergię na chudzinowatość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyza dziękuje!:D:D

      Ja zawsze za chuda byłam, znaczy dla innych;) ale przytyć chciałam choć ciut i nic, a nic...
      Teraz ruszyło! :D Ale nie narzekam zbytnio, bo pewne braki wypełniło:D:D

      Usuń
  14. Edytko wszystko co najlepsze, ubraniowe i nie tylko rzecz jasna. Do pyzy to Ci bardzo daleko, wyglądasz mega i tyle!!! Fajna stylowa, bardzo podoba mi się kiecka i właśnie powinna być opieta, wtedy najfajniejsze wygląda tego typu spódnica!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Grunt, że się dopina! I tego się trzymam:D
      Dziękuję Lila!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  15. Staram się coś czasami wykombinować:D
    Dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Edytko, masz świetną figurę!!! Ja tu żadnych pyzowatości nie widzę :D!!! Przefajna stylówka :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wyszło - pomieszałaś, popyzowałaś i zrobiłas super miks.
    A kapelutek ... zazroszczę, szukam takiego na bazie tych Bucket Hats i nigdzie nie ma :(
    Piękny kolor tej spódnicy :) )))
    Kisses - MaRgosia :) )))

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger